Gå til innhold

Vil han ha meg, eller er det bare sex..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt drømme mannen fra ungdomstiden, han er definitivt beste som har skjedd meg på lenge. Mine tidligere forhold har vært bra, men en ødelagte meg psykisk og mistet selvtilliten min. Denne jeg har nå møtt igjen, vi har det veldig fint sammen, har pågått en stund. Har vært veldig tålmodig med han, da han har hatt sitt å stri med. Og ikke alltid holdt kontakt. Veldig gjerne etter en kveld vi har endt opp med å ha sex.. Men de siste mnd har han endret seg, fortalt familie om meg.. Begynt å bli veldig ærlig mot meg, når det gjelder han selv, sine problemer og utfordringer i livet. Han har ikke hatt mange tidligere forhold og ikke mange å snakke med. Slik som nå, han sier han føler han kan snakke med meg om alt. Og vi har delt mye. Meeen, stort sett er det sex.. for all del verdens beste sex. Og føler blikkene han gir meg sier mer enn at det bare er sex. Han sender god morgen mld hver morgen og verdens fineste.. 

Men er veldig usikker.. 

Tips mottas med stort takk ❤❤

Anonymkode: b79f1...3dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han er forelska i deg :) Men menn er gjerne veldig trege med å forplikte seg. Har dere snakket om det? For eksempel - er dere eksklusive? Mange menn forplikter seg ikke før de ser at de kan miste det de har. De syns det er kjekt å ha noen å ligge med mens de fortsatt er fri til å "kikke rundt". Jeg ville ikke tatt det opp på en måte som gjør at han føler det som et ultimatum ala : hvis du ikke sier vi er kjærester så stikker jeg. Du kan jo for eksempel spørre om det er slik at dere er eksklusive eller om det er åpent for at dere treffer andre. Da må han kanskje tenke gjennom at du også har andre muligheter og at han må tilby noe mer enn bare sex... vet ikke hvor gamle dere er, men det er aldri noe feil i å sette krav for personer i livet ditt. Du fortjener også å ha det bra og det føles ikke bra å føle at man ikke betyr noe. Og om han ikke kan forplikte seg, så finnes det andre der ute som vil. Helt sikkert! ❤️ 

Anonymkode: 4a0a1...362

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig problemet? Hvorfor kan du ikke heller bare nyte prosessen og situasjon istedet for å tenke og analysere så mye?

Anonymkode: d89f1...d3e

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Høres ut som han er forelska i deg :) Men menn er gjerne veldig trege med å forplikte seg. Har dere snakket om det? For eksempel - er dere eksklusive? Mange menn forplikter seg ikke før de ser at de kan miste det de har. De syns det er kjekt å ha noen å ligge med mens de fortsatt er fri til å "kikke rundt". Jeg ville ikke tatt det opp på en måte som gjør at han føler det som et ultimatum ala : hvis du ikke sier vi er kjærester så stikker jeg. Du kan jo for eksempel spørre om det er slik at dere er eksklusive eller om det er åpent for at dere treffer andre. Da må han kanskje tenke gjennom at du også har andre muligheter og at han må tilby noe mer enn bare sex... vet ikke hvor gamle dere er, men det er aldri noe feil i å sette krav for personer i livet ditt. Du fortjener også å ha det bra og det føles ikke bra å føle at man ikke betyr noe. Og om han ikke kan forplikte seg, så finnes det andre der ute som vil. Helt sikkert! ❤️ 

Anonymkode: 4a0a1...362

Tusen takk for et veldig bra svar. ❤ Setter veldig pris på det. Jeg er 36 og han 39, har kjent han siden jeg  var 16.år.. Egentlig ganske moro, vi hadde en greie back in the days.. og jeg har strengt tatt aldri glemt han.. Selv om jeg har vært I andre forhold. Han sa i en setning at han ikke har hatt det så fint på lenge, og i en sms i dag.. At vi koser oss sammen. Skal til han i morgen, så får vi se.. Vet hvertfall hva jeg skal gjøre.. Spørre om et par ting, men ikke for åpenbart til at han ser på det som et ultimatum. Flørte med et par hint 😉😉❤ 

Satser på at det går vår vei og at jeg forblir like lykkelig som nå. 

Håper du er lykkelig også ❤🥰

AnonymBruker
Skrevet

Var det denne fyren som ødela deg psykisk og ødela selvtilliten din? Hvordan isåfall? Og hvordan er selvtilliten din nå, uavhengig av han? 

Anonymkode: aeecd...536

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Var det denne fyren som ødela deg psykisk og ødela selvtilliten din? Hvordan isåfall? Og hvordan er selvtilliten din nå, uavhengig av han? 

Anonymkode: aeecd...536

Nei nei, det er ikke samme fyren. Han som ødela meg hører fortiden til. Han tråkket meg ned ,med stygge ord.. Grunnen var at jeg hadde lagt litt på meg og han ville jeg skulle gå ned ytterligere kilo. For han var jeg ikke bra nok, uansett hva jeg gjorde. Men i en krangel la han hånden på meg og da var det nok.. Måtte bort og det klarte jeg. Tok minst 5 år før jeg klarte å stole på noen mann igjen. Fikk jeg komplimenter ignorerte jeg dem, for hadde vanskeligheter med å forstå at det kunne være sant. 

Han jeg nå ser, bryr seg ikke om man er uten sminke eller har noen kilo for mye.. Han har fått meg ut av komfort sonen min. Da jeg veldig sjeldent går ut uten sminke.. Selvtilliten har vokst og har det mye bedre nå enn på lenge. Har lagt på meg under korona, siden jeg ble permittert. Det ble lange kjedelige dager. Men han her bryr seg ikke, noe jeg gjør. Det er lettere nå å skippe sjokoladen for at jeg skal føle meg vel. ❤ Etter år med motgang og uheldige forhold, er dette drømmen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...