Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert ikke stedet å spørre men jeg gjør det likevel, fordi jeg trenger å komme meg inn snart pga skattemeldingen som skal redigeres for selvstendige næringsdrivende.

Jeg trodde jeg hadde et sånt auto passord som man bare tasta inn kode for å få inn, men det funka visst ikke. Så jeg prøvde å få sendt nytt passord på både mail og tif. Det funka heller ikke. Noen som har noen råd på hvordan jeg skal komme inn? Trenger hjelp raskt! 

Anonymkode: 85703...335

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Hva skjer hvis du ber om å få tilsendt passord på mail/sms? Mulig du må kontakte Binance selv slik at de vet at du er den du utgir deg for. De er kjempe strenge! 

Anonymkode: 92c57...86e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hei!
Hva skjer hvis du ber om å få tilsendt passord på mail/sms? Mulig du må kontakte Binance selv slik at de vet at du er den du utgir deg for. De er kjempe strenge! 

Anonymkode: 92c57...86e

Det skjer ingenting. Det er bare ingenting som dukker opp.

Jeg måtte bekrefte enheten, og det gikk jo greit så de veit vel det er meg, men jeg får ikke logga inn. Har skrevet feil passord to ganger, så har to forsøk igjen men vil ikke drite meg ut 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tidligere problemer med coinbase og da trengte jeg å oppdatere nettleseren. Jeg veit at det er ny programvare for Mac som jeg ikke har innstalert, den tar så SYKT mye plass at jeg har måtte slette programmer som iMovie, men jeg har fortsatt ikke nok plass.. så skal prøve å få plass og laste ned den for å se om det hjelper.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne ha "logget inn" på beyonce selv jeg 🤣

Anonymkode: f57c3...dbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...