AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Meg og typen har vært sammen i 2 år nå. Vi er begge i 30 årene og har hatt det fint sammen gjennom hele forholdet siden vi ble sammen. Har hatt våre uenigheter og diskusjoner 3-4 ganger iløpet av forholdet så har ikke vært noe turbulent forhold med andre ord. MEN, de siste ukene har jeg følt at forholdet har stagnert litt på en måte.. Vi snakker ikke sammen på samme måte som vi gjorde før. Vi er samboere men føler at vi nesten ikke har kjemi lenger liksom. Veldig vanskelig å forklare. Før snakket vi om alt, til enhver tid. Uten at det føltes feil. Men nå føler jeg at jeg må nesten anstrenge meg for å snakke med han, om helt vanlige ting faktisk. Oppstår kleine stillheter innimellom + at vi lett kan bli litt irriterte på hverandre pga bagateller. Føler på en måte at vi er mer venner, men samtidig elsker jeg jo han og vil være sammen med han.. *sukk* Vet liksom ikke hva som har skjedd.. Ting føles liksom litt feil, samtidig tenker jeg at jeg hadde blitt knust om det hadde blitt slutt. Er det noen her som har følt det samme noengang? At alt er perfekt i noen måneder/år etc men plutselig føles ting litt annerledes og litt feil? Klarer ikke sette ord på hva det egentlig er.. jeg elsker han jo fortsatt men føler det er noe som ikke stemmer helt liksom.. Anonymkode: 9b71e...7f4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #2 Skrevet 28. april 2022 Forhold vil alltid gå litt i bølgedaler, der en av og til blir lei av den andre, men kan det tenkes at han distanserer seg fordi han kan ha møtt en annen? I sånne tilfeller føler man det ofte på seg lenge før utroskapen kommer frem i lyset. Du får være på vakt samtidig som du gir forholdet litt tid. Kanskje kunne dere også snakket sammen om det er ting som skaper irritasjon eller misnøye. Anonymkode: e19d8...f43 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #3 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Forhold vil alltid gå litt i bølgedaler, der en av og til blir lei av den andre, men kan det tenkes at han distanserer seg fordi han kan ha møtt en annen? I sånne tilfeller føler man det ofte på seg lenge før utroskapen kommer frem i lyset. Du får være på vakt samtidig som du gir forholdet litt tid. Kanskje kunne dere også snakket sammen om det er ting som skaper irritasjon eller misnøye. Anonymkode: e19d8...f43 Støtter denne Anonymkode: 90ba8...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå