AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Del Skrevet 27. april 2022 Hei! Jeg har eksamen i 2P neste måned, og til nå har jeg dessverre ikke skjønt bæret av Geogebra🙄 Har dere noen gode triks til å lære seg dette litt raskt? Er det så vanskelig som det virker? Forståelse av Geogebra er dessverre en stor del av karakteren! Anonymkode: 528bf...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Del Skrevet 27. april 2022 Rip på del 2 isåfall 😛 Anonymkode: 7aded...f46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Del Skrevet 27. april 2022 Finnes masse flotte instruksjonsvideoer på YouTube som du kan sjekke ut. Har du mulighet til å ta kontakt med en lærer ved den lokale skolen din for litt hjelp? Anonymkode: 19217...b5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Del Skrevet 27. april 2022 Samme her! Det er del 2 jeg gruer meg til. Anonymkode: 62400...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg hadde heldagsprøve i 2p i dag, nesten hele del 2 var GeoGebra. Går du på skole? Privatist? Nettskole? Jeg synes det var grusomt i begynnelsen, men etter bestemt og målrettet jobbing gikk det bedre. Nå synes jeg det er et av de festligere verktøyene og synes det er relativt lett. Anonymkode: d7bde...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Del Skrevet 27. april 2022 Sank helt sjuuuukt mye poeng på del 1.🤷♀️ Anonymkode: a52a6...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde heldagsprøve i 2p i dag, nesten hele del 2 var GeoGebra. Går du på skole? Privatist? Nettskole? Jeg synes det var grusomt i begynnelsen, men etter bestemt og målrettet jobbing gikk det bedre. Nå synes jeg det er et av de festligere verktøyene og synes det er relativt lett. Anonymkode: d7bde...158 Privatist. Hvordan var del 1? Noen tips? Anonymkode: 528bf...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Sank helt sjuuuukt mye poeng på del 1.🤷♀️ Anonymkode: a52a6...0fd Var del 1 vanskelig eller? Anonymkode: 528bf...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 27. april 2022 #9 Del Skrevet 27. april 2022 Har du ikke løst noen oppgaver iløpet av semesteret? Har du unngått alle oppgaver som omhandler bruk av geogebra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #10 Del Skrevet 28. april 2022 Tips nr 1! Lær deg å ta skjermbilder av riktig ting, det blir trekk i karakter hvis du har et for stort utsnitt feks så det blir vanskelig å lære. 2: hør med en lærer om dere kan ha et geogebra for dummies kurs? Ellers ville jeg bre gjort gamle eksamens oppgaver i geogebra det samme går igjen så lærer du deg de og hva du skal gjøre så greier du det Anonymkode: 6f0f2...3c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #11 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei! Jeg har eksamen i 2P neste måned, og til nå har jeg dessverre ikke skjønt bæret av Geogebra🙄 Har dere noen gode triks til å lære seg dette litt raskt? Er det så vanskelig som det virker? Forståelse av Geogebra er dessverre en stor del av karakteren! Anonymkode: 528bf...1a6 Det du må gjøre er å gå på youtube og skriv ''Geogebra eksamens oppgaver'', en annen ting du MÅ gjøre er å øve deg på gamle eksamner, det finnes mange videor ute på youtube der læreren løsner geogebra eksamens oppgaver osv. Gjør eksamensoppgavene om og om igjen så kommer du til å skjønne det. Anonymkode: f6556...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #12 Del Skrevet 28. april 2022 YouTube! Håper du har øvd på å ta skjermbilde av oppgavene og lime de inn i Word! På eksamen har man det travelt. Og du må løse gamle eksamensoppgaver. Se de samme videoene 100 ganger til du forstår det! Anonymkode: f513a...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #13 Del Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Privatist. Hvordan var del 1? Noen tips? Anonymkode: 528bf...1a6 Jeg synes del 1 var utrolig vanskelig, tror det gikk i dass for min del. Følte alt stoffet satt sånn passe greit, og hadde repetert, men klarte nesten ingen av oppgavene, tror jeg. Så da har du ikke tilgang på lærer eller campus? Jeg synes campus er fantastisk! Se videoer på YT, start med helt basic stuff og gjør oppgavene i GeoGebra selv samtidig som du følger videoene. Masse! Anonymkode: d7bde...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #14 Del Skrevet 28. april 2022 Jeg hadde heldags i 2 p-y i dag, jeg tar det over nettskole (vanlig videregående) Og skjønner ikke helt at Geogebra skal være utfordringen? Men har opplevd flere ganger at forklaringene jeg har funnet har vært litt teit satt opp. Men mine tips: - Ha gode notater på pcen din, det er ikke så nøye om du forstår hva du gjør, bare du forstår hva du skal gjøre for å løse oppgaven. GeoGebra minimanual6 reddet meg i dag på en oppgave. Jeg er litt usikker på hvor jeg fant den. Men prøv å google den. Men seriøst - gode notater, med steg for steg hvordan du gjør de forskjellige tingene, det er redningen. Du har også tilgang til ndla.no når du har eksamen (er jeg rimelig sikker på), tror det ligger endel der også. Samme - ha gode notater til excel, jeg hadde to ganske store oppgaver der i dag. Anonymkode: 6d4d5...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå