Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har to lån:  

Komplett bank med ca 23 prosent rente: 20 000 kr . Gebyr 35 kr i måneden. 

Remember : 79 000 kr med 10.32 prosent rente. Gebyr  0 kr i måneden. 

Søkte refinansiering. Er veldig fornøyd med remember, men missfornøyd med høye renten hos komplett bank. Fikk tilbud fra YA om refinansiering med effektiv rente på 9.5 prosent.  Gebyr 30 kr i måneden. 

Ville du sagt ja til refinansiering hos YA? De har ikke app slik som de andre har tror jeg , men tilbudet deres høres bedre ut. Hva tenker dere? Noen som har erfaring med YA? 

Vet at det er dumt med forbrukslån. Men forsøker å kvitte meg med dette.  

Anonymkode: b6a65...c00

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1577149-ya-bank-for-%C3%A5-refinansiering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
22 minutter siden, Ixion said:

Unnskyld, er det et seriøst spørsmål? Dette er vel enkel matte? Hva søren skal du med en app? Se på finansportalen om du kan få et lån med enda mindre dårlig rente. 

Jeg kan helt klart klare meg uten appen. Takk for tips. Skal de på finansportalen  . 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg kan helt klart klare meg uten appen. Takk for tips. Skal de på finansportalen  . 

Bra. De tilbyr jo en app for at det skal være enda enklere å bruke dem, inkludert å sende inn stadig nye lånesøknader. Jeg hadde selv usikret gjeld i mange år, og det ødela veldig mye for meg. Skulle gjerne hatt det ugjort. Håper du får stoppet snøballen før den får skikkelig fart. 100 k i forbruksgjeld er håndterbart for de fleste å få bort over ikke så lang tid. Lykke til. 

Anonymkode: b28e7...154

• Hjerte 1
AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Bra. De tilbyr jo en app for at det skal være enda enklere å bruke dem, inkludert å sende inn stadig nye lånesøknader. Jeg hadde selv usikret gjeld i mange år, og det ødela veldig mye for meg. Skulle gjerne hatt det ugjort. Håper du får stoppet snøballen før den får skikkelig fart. 100 k i forbruksgjeld er håndterbart for de fleste å få bort over ikke så lang tid. Lykke til. 

Anonymkode: b28e7...154

Takk for det  :)Ja forbrukslån er noe kjipe greier :(. Er så mye renter. Jeg velger å refinansiere til YA bank. Det vil nok da bli lettere å få bedre kontroll med å samle det dyre komplett-lån og remember-lånet . 

Det farlige er hvis man mister kontroll over lånet. Men ca 100 000 kr er mye, men håndterbart for meg. Vil forsøke å få det ned så fort som mulig. Målet er å være kvitt alt som heter lån innen 5 år.  

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takk for det  :)Ja forbrukslån er noe kjipe greier :(. Er så mye renter. Jeg velger å refinansiere til YA bank. Det vil nok da bli lettere å få bedre kontroll med å samle det dyre komplett-lån og remember-lånet . 

Det farlige er hvis man mister kontroll over lånet. Men ca 100 000 kr er mye, men håndterbart for meg. Vil forsøke å få det ned så fort som mulig. Målet er å være kvitt alt som heter lån innen 5 år.  

Jeg hadde en gang 150 000 i forbrukslån, og nedbetalte det på 2 år. Avsto fra mye "luksus" og forbruk i de to årene for å få det til...

Fem år er lenge med så høy rente, det gjør lånet veldig dyrt for deg. Har du mulighet til å ta deg en ekstrajobb? Da kunne tusenlappene derfra gått med i sin helhet til ekstra månedlige innbetalinger på lånet, og så bli ferdig MYE tidligere.

Anonymkode: 5f6c9...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...