Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mamma sier at da jeg var liten brukte jeg å si at jeg følte noen så på meg og strøk meg i håret mens jeg sov. Og i voksen alder har jeg opplevd det en gang. Jeg har også opplevd å høre at pappa kom inn døra hjemme, også kom han egentlig hjem 10 minutter senere.  En gang våknet jeg på morgenen og hadde ikke noe lyst å dra på jobb, og da jeg kom på jobb døde pasienten min. Er det noen av dere som har opplevd noe av det samme? Jeg føler en tilknytning til det overnaturlige, men ikke på den måten at jeg ser og prater med de døde.

Anonymkode: a199f...b4a

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 22.11):

Mamma sier at da jeg var liten brukte jeg å si at jeg følte noen så på meg og strøk meg i håret mens jeg sov. Og i voksen alder har jeg opplevd det en gang. Jeg har også opplevd å høre at pappa kom inn døra hjemme, også kom han egentlig hjem 10 minutter senere.  En gang våknet jeg på morgenen og hadde ikke noe lyst å dra på jobb, og da jeg kom på jobb døde pasienten min. Er det noen av dere som har opplevd noe av det samme? Jeg føler en tilknytning til det overnaturlige, men ikke på den måten at jeg ser og prater med de døde.

Du har nokk en åpen side til den andre siden etter kva du skriver. Du kan velge og være mer åpen, meditere og oppsøke andre som også har kontakt med den andre siden.

Er ikkje alle som ser, de klarsynte ser for det meste inni hodet sitt og har en utrulig sterk intuition 😊

Kontakt andre mennesker som er klarsynt og les bøker og vær nyskjerrig😊

Jeg var der du var, opplevde litt forskjellig og begynte å bli mer nyskjerrig. Opplevde mer og mer, og kom plutselig en klarsynthet i hodet. Noke som jeg ser har alltid vær med meg i perioder som barn/ungdom, har alltid sett hvem som er gravide, og sett mine egne barn, og sett kor ej skal bo. Er her no akkurat det jeg såg. I akkurat den leiligheten jeg ville bo i😂

Så ja, å velge å stole på sin intuition e viktig 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 22.11):

Du leker i barnehagenbrev

AnonymBruker
Skrevet
Conal skrev (1 minutt siden):

Du leker i barnehagenbrev

hva betyr det?

Anonymkode: cf92f...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...