AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Har flørtet og chattet og vært mye med en person i vennegjeng sammenheng, til slutt tok jeg mot til meg og ba ham på en ordentlig date. Han sa ja og vi skulle møtes i dag og drikke en øl, jeg kom og ventet en stund før jeg skulle spørre når han kom, da hadde han blokkert meg på Snap. Jeg ble så lei meg at jeg gikk på doen for å gråte, kunne han ikke bare sagt han ikke var interessert? Jeg gikk fra den svindyre ølen og chipsen jeg hadde kjøpt til oss også. Sitter bare hjemme og gråter, føler meg som en dum idiot og ikke en gang verdt en skikkelig avvisning. Anonymkode: 11c5a...910 8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Ooooooj!! Dette hadde jeg ikke vært flau for å fortelle vennegjengen - han er jo maksimalt idiot! Anonymkode: 53f97...526 14
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Vet det ikke føles sånn nå, men en sånn fyr som dette trenger du virkelig ikke. Han er feig. En real person hadde sagt rett ut at hen ikke var interessert. Det er rett og slett vanlig høflighet! Anonymkode: 1d89e...f0c 3
McMary Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Jeg skjønner godt at du er lei deg, men det er HAN som er en dum idiot! Hvordan kan han ha blokkert deg på snap når dere er i samme vennegjeng? Dere kommer jo til å treffes igjen, må jo bli superkleint for han? Du får bare spørre hvor det ble av han og ellers lage en så likegyldig "maske" du bare klarer. 8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 Dette har jeg og opplevd, det føles ydmykende og jævelig sårt ut men den eneste som burde føle seg ydmyket er han, du var kjempetøff og han er en feig jævel, for en flaks at han avslørte seg så tidlig. Sender en stor klem ❤️ Anonymkode: ed23b...900 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har flørtet og chattet og vært mye med en person i vennegjeng sammenheng, til slutt tok jeg mot til meg og ba ham på en ordentlig date. Han sa ja og vi skulle møtes i dag og drikke en øl, jeg kom og ventet en stund før jeg skulle spørre når han kom, da hadde han blokkert meg på Snap. Jeg ble så lei meg at jeg gikk på doen for å gråte, kunne han ikke bare sagt han ikke var interessert? Jeg gikk fra den svindyre ølen og chipsen jeg hadde kjøpt til oss også. Sitter bare hjemme og gråter, føler meg som en dum idiot og ikke en gang verdt en skikkelig avvisning. Anonymkode: 11c5a...910 For en idiot. Vær glad han ikke dukket opp, så slapp du å ha noe med en sånn fjott å gjøre. Anonymkode: d7ad8...990
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 Takk for trøst ❤ ja hvordan skal vi møtes sammen med venner nå liksom, tror han at dette bare skal forsvinne eller.. Anonymkode: 11c5a...910 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 Sånn skjer når man prøver seg på de kjekke. De kan gjøre hva de vil for det er alltid en kvinne som vil ha sex med dem. Anonymkode: fc0d3...071
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #9 Skrevet 27. april 2022 Du har ingenting å skamme deg for. Du skal bare møte opp i vennegjengen neste gang med nesa i sky, for det er han som er idioten her. Anonymkode: 3425f...2d9 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for trøst ❤ ja hvordan skal vi møtes sammen med venner nå liksom, tror han at dette bare skal forsvinne eller.. Anonymkode: 11c5a...910 Jeg håper du klarer å heve deg over ham og ha det gøyt med de andre i gjengen selv om han er der!❤️ Du har absolutt ingenting å skamme deg over eller være flau over eller noe som helst, det er HAM og bare ham som bør skamme seg og være flau her! Anonymkode: 80f9c...c01 1
Katten.2.0 Skrevet 27. april 2022 #11 Skrevet 27. april 2022 Det er ikke du som skal skamme deg her, selv om man føler på ekstremt mye kjipt i en slik situasjon. Her kan du gå med hodet hevet. Og like gjerne fortelle de andre for en idiot fyren er. Vanlig høflighet skal man kunne forvente av alle. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #12 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har flørtet og chattet og vært mye med en person i vennegjeng sammenheng, til slutt tok jeg mot til meg og ba ham på en ordentlig date. Han sa ja og vi skulle møtes i dag og drikke en øl, jeg kom og ventet en stund før jeg skulle spørre når han kom, da hadde han blokkert meg på Snap. Jeg ble så lei meg at jeg gikk på doen for å gråte, kunne han ikke bare sagt han ikke var interessert? Jeg gikk fra den svindyre ølen og chipsen jeg hadde kjøpt til oss også. Sitter bare hjemme og gråter, føler meg som en dum idiot og ikke en gang verdt en skikkelig avvisning. Anonymkode: 11c5a...910 ❤️ Blir flau på hans vegne! Så utrolig ekkelt gjort. Han kunne i det minste sagt i fra om at han ikke kom til å møte opp, slik at du hadde sluppet å sitte der alene.. Anonymkode: c2f4d...01e 1
Gjest Lucius Skrevet 27. april 2022 #13 Skrevet 27. april 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn skjer når man prøver seg på de kjekke. De kan gjøre hva de vil for det er alltid en kvinne som vil ha sex med dem. Anonymkode: fc0d3...071 En kjekk fyr hadde hatt baller til å si han ikke var interessert om han ikke var det. Det der er et kroneksempel på en som ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #14 Skrevet 27. april 2022 Det skjedde meg en gang, før mobiltelefon var vanlig (ja jeg er gammel 😛 ). Det var ikke noe stort tap, jeg var ikke forelsket men han var søt og alltid grei og det var han som spurte om vi kunne treffes. Føltes ydmykende når han ikke kom som avtalt. 10 år senere traff jeg han på ett utested. Han kjøpte en drink til meg og beklaget veldig. Han hadde fått skikkelig angst den gangen noe flere i hans familie slet med (og det visste jeg om). Det var godt å få snakket om det. Han hadde hatt veldig dårlig samvittighet lenge og tenkt på hvordan det var for meg. Anonymkode: 5d507...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå