Gå til innhold

Jeg syns det er kjedelig å kjøpe barneklær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikkert alene om dette. Hver gang de trenger noe nytt så tenker jeg bare uff, ikke nå igjen. Ikke at jeg syns det er så mye morsommere å kjøpe klær til meg selv heller da. Men jeg kjøper det de trenger. Er jeg merkelig eller er det flere som meg?

Anonymkode: c357a...e59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kjøper heile garderober i slengen, når det er sal og har det liggande til dei er den storleiken. Då er det gjort i ein svupp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann er sånn. Så derfor kjøper jeg klær. Kan din partner ta seg av kleskjøp? 

Anonymkode: ebf9e...10f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min mann er sånn. Så derfor kjøper jeg klær. Kan din partner ta seg av kleskjøp? 

Anonymkode: ebf9e...10f

Ok. Jo, det kan han sikkert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å kjøpe barneklær, både i butikk og på finn 😆 Men jeg liker ikke å handle klær til meg heller. 

Blir så glad når noen gir meg arvetøy eller klær i gave, og tar i mot alt med glede, haha. Deilig å slippe å kjøpe og bestemme hva kjøpe selv. 

Anonymkode: 90d61...8e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler kjapt det som trengs på nett både til meg og til barna. Hater å handle i butikker. 

Anonymkode: 3d504...d86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid noe som er kjedelig som man ikke vil. Min er å betale regninger og ta oppvasken, men man gjør det likevel.  Det er så mange nettbutikker så jeg ser ikke helt utfordringen med å bare klikke hjem noe. Et barn kan ikke forbli samme størrelse så lenge, det er bare sånn livets gang er. 

Anonymkode: 5fa48...b4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er sikkert alene om dette. Hver gang de trenger noe nytt så tenker jeg bare uff, ikke nå igjen. Ikke at jeg syns det er så mye morsommere å kjøpe klær til meg selv heller da. Men jeg kjøper det de trenger. Er jeg merkelig eller er det flere som meg?

Generelt kjøper jeg klær 2 ganger i året,januar og august. Da kjøper jeg mye klær,vanligvis størrelser over til barna. Og så drar jeg av og til og kjøper noe som mangler men stortsett har jeg alt som trengs i skapet.

Anonymkode: 65136...662

Skrevet

Kjøp poser med barneklær fra finn.

Skrevet
2 minutter siden, Tvist said:

Kjøp poser med barneklær fra finn.

Jepp, det gjør jeg, genialt! Ikke bare er det billig, men jeg slipper å tenke "hva trenger egentlig en jente/gutt på  X år?" siden det stort sett er med alt mulig rart i de posene. Har 3 barn og det eneste jeg kjøper på butikk er undertøy, votter/sokker og en og annen penkjole.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å kjøpe klær, men sliter med at utvalget til gutter er så dårlig. Vet at jeg har fått opp annonser for en abonnementstjeneste for barneklær. Husker ikke navnet, men finnes det fortsatt kan det være noe. 

Anonymkode: 3e461...1e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det kjedelig å kjøpe klær til barna, er det noen som synes det er gøy?

Det er enda verre enn å kjøpe til seg selv, som jo er kjedelig nok.

Anonymkode: e7449...393

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig er det kjedelig å kjøpe klær til barna, er det noen som synes det er gøy?

Det er enda verre enn å kjøpe til seg selv, som jo er kjedelig nok.

Anonymkode: e7449...393

Ok. Trodde de fleste mødre elsket å kjøpe barneklær. Men da er jeg ikke alene om det hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg elsker å kjøpe klær til barna

Anonymkode: ef05e...178

AnonymBruker
Skrevet

Det er min guilty pleasure- jeg elsker å kjøpe klær til dem. Hender jeg kjøper poser på FINN, men ofte kjøper jeg gode merker når det er salg. Vi kjøper heller god kvalitet enn trend, men ofte er det jo begge deler. Plutselig vil de velge alt selv, jf.vår tenåring. 

men så var det meg selv da. Jeg er håpløs her og virkelig hater å kjøpe klær til meg selv. Jeg er bare ikke så interessert i moter for min egen del. Da ender jeg med å kjøpe en genser i tre farger😫😫😫 

Anonymkode: ba591...fb9

AnonymBruker
Skrevet

Hater det. Gjør det kun fordi jeg må. 

Anonymkode: dbc5b...fc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg elsker å kjøpe klær, men sliter med at utvalget til gutter er så dårlig. Vet at jeg har fått opp annonser for en abonnementstjeneste for barneklær. Husker ikke navnet, men finnes det fortsatt kan det være noe. 

Stemmer det, og det har bare blitt dårligere iløpet av de årene jeg har hatt småtisser i hus (fikk #1 i 95 og siste i 15 så har bittelitt erfaring) 

Jeg har blitt mer og mer bekvem med symaskinen og syr om endel klær så de skal få det de har lyst på

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å kjøpe til mitt barn, hater å kjøpe til meg selv.
Men hun er bare 4, og jeg syns små klær er så søte!
Men regner med at så fort hun er 6-7 år så blir det kjedelig for meg også. 

Anonymkode: b0d56...f9c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg synes det er mye fint til gutter jeg

Anonymkode: ef05e...178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...