AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #81 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, jeg vet jeg burde ta mer initiativ selv og kanskje ikke gjør det selv om jeg ønsker. Mitt problem ligger vel i at når jeg virkelig er interessert så blir jeg nervøs for å gjøre noe feil og ender med å ta den lette og feige løsningen ved å f.eks. ikke insje ved date. Dette er jo egentlig bare ødeleggende for meg, for hva har jeg å tape? Hvis jeg ikke viser initiativ kan det være at han ikke gidder for han tror jeg ikke er interessert, og hvis jeg gønner på og han ikke er interessert så får man svar på at dette ikke går begge veier. Litt rart at jeg blir redd for å dumme meg ut for en fremmed mot å kanskje ende opp med drømmemannen. Kanskje hovedgrunnen til hvorfor jeg enda er singel... Anonymkode: 87ee9...52a Den som intet våger intet vinner. Hvorfor skulle man dumme seg ut ved å vise initiativ? Da risikerer jo menn akkurat det samme, tenkt på det? Er det ikke bare feigt av kvinner å hele tiden kreve at menn skal ta all risikoen? Siden mitt tydelige inntrykk er at Internett og online dating har ført til stadig dårligere sosiale skills hos unge voksne er det mange menn også som tenker som deg. Ja, du er klar over problemet tydeligvis, så du bør utfordre deg selv til å gjøre noe med det. Ikke rart det er en "epidemi" av single når ingen skal tørre å ta sjanser, og de skal i alle fall ikke vise følelser.. Anonymkode: 0f07c...89d 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #82 Skrevet 29. april 2022 Flintis skrev (17 timer siden): Vanskelig å lyve for seg selv kanskje.... Fake it till you make it kan funke fordi når du ser den positive responsen fra kvinner så får du automatisk mer ekte selvtillit. Det er en god sirkel. Du er jo fortsatt deg, og du ser at det ikke er noe galt med ditt utseende f.eks som menn gjerne legger overdreven vekt på. Du ser at ved å jobbe med deg selv kan du bli mer attraktiv, mens de umodne tror det er kosmetisk kirurgi som skal til. De aller aller fleste kvinner ser etter et bredt spekter av kvaliteter, og flere av dem har du garantert allerede uten å tenke over det. Andre kan læres eller i det minste forbedres. Utstråler du dårlig selvtillit og tviler på deg selv saboterer du for deg selv og får ikke vist deg fra din beste side. Du får mindre respons, mer avvisning, og enda dårligere selvtillit. Det er en ond sirkel man må bryte ut av. Da må du droppe dating en stund og heller jobbe med deg selv. Dessverre er det mye dårlige råd og feilinformasjon der ute, så ikke så lett alltid å vite hva man skal tro på. Styr unna alle disse håpløse mennene som skal ha deg til å tro alt håp er ute hvis du ikke er millionær, har 20cm penis, er 1,90 og har masse muskler. De vet rett og slett ikke hva de snakker om og ser bare etter unnskyldninger for hvorfor ingen vil ha dem. I virkeligheten er det motsatt. Menn er heldige, for de fleste av de kvalitetene vi vurderes etter har vi en viss kontroll over, og kan jobbe med over tid. Hvis du ser deg rundt så er det haugevis med menn som slett ikke er veldig kjekke som har flotte kjærester. Finn en av trådene her inne hvor kvinner selv sier hva de ser etter i en seriøs partner, og les igjennom svarene. Jeg er ganske sikker på at det vil se mindre håpløst ut. Du kan lykkes. Du må bare tro på det selv. Anonymkode: 0f07c...89d 1
Million Skrevet 29. april 2022 #83 Skrevet 29. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 20.43): Vurderer veldig å putte mye penger i å fikse opp i noen av feilene med tennene mine, men føler det er å krype til korpset og å bli skikkelig overfladisk. Føler folk kommer til å snakke om det, og at jeg mister litt av meg selv. Kanskje er det like greit da, vet ikke. Anonymkode: 03a5d...625 ALLE fikser jo tennene sine, men de gjør det som regel i ungdommen, når de er 13-14 år får svært mange skoleelever regulering. Du fikk ikke det, men skulle åpenbart hatt det, høres det ut som. Da tar du det nå, og får det unnagjort. Jeg har en venninne på over 50, som skal få regulering nå i voksen alder. Husker ikke helt hva slags regulering, men hun snakket noe om "usynlig regulering", uten at jeg vet hva det er. Sjekk det ut og få deg time hos reguleringstannlege! Fine tenner er et stort pluss i boka for alle. Jeg må ærlig talt si at dårlige tenner er minus i boka, og litt avtennende. Stygge tenner ødelegger folks smil, rett og slett. Det gjelder selvfølgelig både menn og kvinner, gutter og jenter. Et fint smil er virkelig det beste som er ved en persons utseende Det kan sjarmere hvem som helst. Endret 29. april 2022 av Million 1
Gjest Jon Are Skrevet 29. april 2022 #84 Skrevet 29. april 2022 (endret) Fiks tennene. De er viktige. Kvinner ser på sånt. Anlegg skjegg . Begynn på noen idretter der det er flere kvinner. Hundesport før eksempel eller ridning. Da blir du kjent med kvinner og ser h ordna du virker på de. Selv fikk jeg meg kjæreste ved å gjøre noen forandringer i livet. Jeg gikk fra å være en tynn fyr til å trene og bli mer maskulin. Kjøpte meg noen all righte klær og prøvde å fokusere på selvtillit. Nå var ikke jeg noe bra catc sett fortiden min i betraktning, men det gikk. Det er mulig for alle. Vær hyggelig, ikke bitter. Vær en gentleman. Endret 29. april 2022 av Jon Are
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #85 Skrevet 29. april 2022 Million skrev (2 timer siden): ALLE fikser jo tennene sine, men de gjør det som regel i ungdommen, når de er 13-14 år får svært mange skoleelever regulering. Du fikk ikke det, men skulle åpenbart hatt det, høres det ut som. Da tar du det nå, og får det unnagjort. Jeg har en venninne på over 50, som skal få regulering nå i voksen alder. Husker ikke helt hva slags regulering, men hun snakket noe om "usynlig regulering", uten at jeg vet hva det er. Sjekk det ut og få deg time hos reguleringstannlege! Fine tenner er et stort pluss i boka for alle. Jeg må ærlig talt si at dårlige tenner er minus i boka, og litt avtennende. Stygge tenner ødelegger folks smil, rett og slett. Det gjelder selvfølgelig både menn og kvinner, gutter og jenter. Et fint smil er virkelig det beste som er ved en persons utseende Det kan sjarmere hvem som helst. Tviler på at det er tennene til TS som gjør at han ikke får seg date. Ja, det kan være et minus, men med mindre man har ekstremt dårlige tenner (helt brune/sorte, flere manglende tenner lett synlig, underbitt, kraftig skjevhet e.l - altså av typen som man absolutt må gjøre noe med av helsemessige grunner) så er det som regel ingen showstopper. Har selv et godt synlig mellomrom som ikke ble løst med regulering i sin tid, og enkelte medfødte misfarginger, men det har ikke vært det som har stoppet en date. Sikkert noen som kanskje har styrt unna, men har jo vært i flere forhold av lengde. TS skriver jo blant annet at han ikke tar noe særlig initiativ etter hva jeg forstår, og det er der man bør begynne, og ikke minst oppsøke areaner med likesinnede. Anonymkode: 4a425...f97 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #86 Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 20.39): Ikke de fineste tennene, ser ung ut for alderen og har ikke et veldig kjekt ansikt. fiks tenna, anlegg litt skjegg. Tren. Anonymkode: 7cd72...92c 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #87 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 19.44): Men du har masse eksempler på folk som har klart seg uten bra familierelasjoner og med voldtekt i tidlig alder. Oprah er et stort eksempel på det. Hun hadde en fraværende mor og ellers en streng familie, hun ble voldtatt av familiemedlemmer i veldig ung alder, og hun er nå en av verdens mektigste kvinner, og hun har også hatt samme mann i hele sitt voksene liv. Derfor synes jeg det blir for dumt å lage unnskyldninger. Det er mange som har opplevd MYE verre ting enn deg, men klarer seg MYE bedre i livet! Anonymkode: 1503c...0be Men på lik linje så har hun en partner sant uten nær relasjon så vil du utvikkle psykiske vansker- for uten noen å speile eller å bli bekreftet av så existerer du ikke hvorfør tror du fleste mennesker ønsker seg en partner, eller famile. Eller bygger sterke bånd med venner (tar Lang tid). Fordi du ska existere Anonymkode: 6f1b4...bac
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #88 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): fiks tenna, anlegg litt skjegg. Tren. Anonymkode: 7cd72...92c Hvis det involverer kjeveoperasjon så Koster det ca 300 k btw. Tannregulering holder ikke alltid. Og helfo støtter ikke hvis en har pent ansikt eller ser ”normal ut”. Har du åpent bitt, eller bittefeil i voxen alder , eller trangstilling (liten maxilla) så kreves mer en Tannregulering. For å få det dekket i voxen alder er liten sansynlighet Anonymkode: 6f1b4...bac
Antiviruset Skrevet 30. april 2022 #89 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 20.39): Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå an å få seg dame. Er 29 år, høyt utdannet, høy og godt trent. Har mange venner, sklir lett inn i sosiale settinger på jobb eller fritiden, men damene jeg møter fra Tinder vil så og si aldri møtes igjen. Tror ikke jeg er sosialt tilbakestående, men heller at jeg ikke har så fint utseende. Ikke de fineste tennene, ser ung ut for alderen og har ikke et veldig kjekt ansikt. Føles som dette er eneste grunnen til at jeg aldri finner meg dame. Er så lett for jentene å finne noen andre å date når det alltid er en annen fra Tinder som vil møte de, så hvorfor skal de gidde å satse på meg når det finnes andre, bedre (i teorien ihvertfall) der ute? Vet ikke hva jeg vil med dette. Det er til å bli bitter av. Føler jeg snart ikke gidder mer, og flytter heller vekk fra byen og ut til bygda et sted og legger fra meg all dating. Så får jeg bare være evig ungkar, med alt det innebærer. Orker ikke flere jenter som klager over at de aldri finner noen, når vanlige A4-fyrer som meg og diverse venner aldri er bra nok. Er kanskje ikke de samme jentene som klager som de som avviser, hva vet jeg, men mistenker at veldig mange jenter sikter for høyt pga. de tror de kan få de kjekkasene de ligger med. Er det bare å gi opp? Er datingprosessen blitt ødelagt av Tinder og det er nå nærmest umulig å finne seg dame? Anonymkode: 03a5d...625 Om du sliter med å finne en dame som liker deg kan jeg fortelle deg en ting som er garantert sikkert. Det er noe ved personligheten din som ikke stemmer helt! Umulig for oss å si hva det er, noe er det uansett. Det er garantert ikke alle de damene som du ikke får napp hos sin feil. Dette kan du gjøre noe med, om du klarer å finne ut hva som egentlig er galt. For jeg som mann har null problemer med å få kontakt med damer, ikke alltid det klaffer men det klaffer i alle fall nok til at jeg har bak meg et liv stort sett i forhold. Jeg er ikke spesielt pen, ikke spesielt sjarmerende tror jeg Men har en personlighet som klaffer av og til med damene. Jeg er meg selv og det fungerer. Så det å date, det å tilpasse seg, det å ville er noe du selv styrer. Er ikke dette på plass vil du aldri lykkes uansett. Men igjen for noen som ikke kjenner det vil det være umulig å sette fingeren på det. Tåler du å høre sannheten ? Spør gode venner både kvinner og menn om hva det er som kan være galt. Så rette på det med din viljestyrke. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #90 Skrevet 30. april 2022 Antiviruset skrev (16 minutter siden): Om du sliter med å finne en dame som liker deg kan jeg fortelle deg en ting som er garantert sikkert. Det er noe ved personligheten din som ikke stemmer helt! Umulig for oss å si hva det er, noe er det uansett. Det er garantert ikke alle de damene som du ikke får napp hos sin feil. Dette kan du gjøre noe med, om du klarer å finne ut hva som egentlig er galt. For jeg som mann har null problemer med å få kontakt med damer, ikke alltid det klaffer men det klaffer i alle fall nok til at jeg har bak meg et liv stort sett i forhold. Jeg er ikke spesielt pen, ikke spesielt sjarmerende tror jeg Men har en personlighet som klaffer av og til med damene. Jeg er meg selv og det fungerer. Så det å date, det å tilpasse seg, det å ville er noe du selv styrer. Er ikke dette på plass vil du aldri lykkes uansett. Men igjen for noen som ikke kjenner det vil det være umulig å sette fingeren på det. Tåler du å høre sannheten ? Spør gode venner både kvinner og menn om hva det er som kan være galt. Så rette på det med din viljestyrke. TS skrev at det ikke ble tatt særing initiativ, og da skjer det jo også lite. Det er det man må begynne med, ikke alskens teorier om tennene hans eller noe med personligheten hans. Anonymkode: 4a425...f97 1
Antiviruset Skrevet 30. april 2022 #91 Skrevet 30. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS skrev at det ikke ble tatt særing initiativ, og da skjer det jo også lite. Det er det man må begynne med, ikke alskens teorier om tennene hans eller noe med personligheten hans. Anonymkode: 4a425...f97 Her tar du litt feil! Med den rette personligheten som en kvinne liker så vil hun lede an om hun virkelig liker personligheten! Selv om han er ikke her helt i lodd motsatt vei. Når det allikevel ikke skjer ? Jo sannsynligheten for at det ligger i personligheten er rimelig stor. Og dette er noe av det vanskeligste å gjøre noe med faktisk. Det krever selvinnsikt og vilje til å gjøre noe med det over tid. Hadde utseendet avgjort alt hadde jeg ikke hatt et forhold i det hele tatt Eller jeg er jo ikke den rette til å avgjøre akkurat det, men jeg forstår såpass et det er en viktig faktor. Ut i fra hva andre brutalt ærlige folk har fortalt meg. Noe skjønnhet er jeg ikke Men får lett en god kontakt med mennesker og kvinner er ikke noe unntak. Det er ikke slik med alle, men med mange nok. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #92 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): TS skrev at det ikke ble tatt særing initiativ, og da skjer det jo også lite. Det er det man må begynne med, ikke alskens teorier om tennene hans eller noe med personligheten hans. Anonymkode: 4a425...f97 Det å ikke ta initiativ, er vel i høyeste grad en del av personligheten. Anonymkode: 555ee...638
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #93 Skrevet 1. mai 2022 "Aldri er bra nok...". Samtidig er det noen kvinner som ikke er "bra nok" for deg, innrøm det. Så det er absolutt rettferdig. Anonymkode: fa535...5be 1
Anonymbrukersåklar Skrevet 1. mai 2022 #94 Skrevet 1. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 15.35): Damer er ikke for alle. Damer er for vinnere. Jo før du innser det jo bedre. Bruk heller tiden din andre mer produktive ting. Anonymkode: d844b...da0 Dummaste e hört.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #95 Skrevet 1. mai 2022 Gjest Kutta skrev (På 28.4.2022 den 13.45): Det er MANGE skilsmisser blant filippinske som kommer til Norge. Noen ganger fordi mannen vil bytte ut dama, og andre ganger fordi dama bare brukte mannen for å komme til Norge. Helt vanlig. Nei det stemmer ikke ! All statistikk viser færre skillsmisser med filippiner jenter. Les deg opp. INGEN av de mange parene jeg kjenner er blitt skilte ! Men vi er kristne i et kristent miljø. Fillipinere er også katolikker. Anonymkode: 797ef...787
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #96 Skrevet 1. mai 2022 Antiviruset skrev (19 timer siden): Her tar du litt feil! Med den rette personligheten som en kvinne liker så vil hun lede an om hun virkelig liker personligheten! Selv om han er ikke her helt i lodd motsatt vei. Når det allikevel ikke skjer ? Jo sannsynligheten for at det ligger i personligheten er rimelig stor. Og dette er noe av det vanskeligste å gjøre noe med faktisk. Det krever selvinnsikt og vilje til å gjøre noe med det over tid. Hadde utseendet avgjort alt hadde jeg ikke hatt et forhold i det hele tatt Eller jeg er jo ikke den rette til å avgjøre akkurat det, men jeg forstår såpass et det er en viktig faktor. Ut i fra hva andre brutalt ærlige folk har fortalt meg. Noe skjønnhet er jeg ikke Men får lett en god kontakt med mennesker og kvinner er ikke noe unntak. Det er ikke slik med alle, men med mange nok. Kvinner kan også lede an når hun er interessert ja, men det fordrer som regel at man som mann tar litt initiativ først, ellers er sannsynligheten liten for at det skjer noe. TS skrev jo selv at han ikke tar initiativ, så da er det jo faktisk der han må begynne. Det kan godt hende det er noe merkelig med personligheten som andre merker, men det kan man jo faktisk ikke konkludere med sånn uten videre basert på noen få innlegg på KG. Da er det mer nærliggende å begynne med initiativ i første omgang, se hvordan det går, og så justere etter hvert. Dessuten er det med å begynne med å ta mer initiativ selv også noe som i viss grad kan påvirke oppførsel og hvordan man oppfattes. Så lenge man gjør det på en god måte, så er det som regel ansett som et pluss at man er en som tar litt initiativ og ikke bare en etterdilter. Det er attraktivt på både partnermarkedet og i andre sammenhenger som arbeidslivet osv. Anonymkode: 4a425...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå