Flintis Skrevet 28. april 2022 #61 Skrevet 28. april 2022 Tvist skrev (27 minutter siden): Fake it till you make it. Vanskelig å lyve for seg selv kanskje....
Thanos Skrevet 28. april 2022 #62 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Innlegget ditt begynte med at du er en fin fyr på alle måter, men skled gradvis over i retning incel-tendenser hvor du skylder på jentene. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Anonymkode: 9cca9...a6b Denne kommentaren er en klassiker på kg. 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #63 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor I lander Bor du da? Anonymkode: 76056...0a2 Ingen date altså :/? Anonymkode: 6f1b4...bac
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #64 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Sexliv kan man fint ha uansett, i de fleste tilfeller langt bedre, De single unge menn, som har et sexliv, har som oftest valgmuligheter når det gjelder kjæreste. Det er mulig sex er bare et tastetrykk unna for deg, men for keitete unge menn er det ikke slik. Anonymkode: 555ee...638 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #65 Skrevet 28. april 2022 Jeg tenker at dette er urealistisk i forhold til hva de sier, men greia er jo at han sjarmerte henne før han sa det der, og måten han ser på henne og hun responderer på. Man må bare vite hvordan man flørter rett og slett. Anonymkode: 1503c...0be
FunnyBoy123 Skrevet 28. april 2022 #66 Skrevet 28. april 2022 1 hour ago, Flintis said: Klart en kan elske andre uten å elske seg selv. Mulig en kan ha vansker med at andre elsker seg og tro på dette, men det er en annen historie. Nå er det sikkert et poeng i at om en tror en ikke lykkes så blir det litt vanskeligere, nå har trådstarter faktisk lyktes i å få dem på date så noe gjør han jo riktig. I midlertid kommer vel selvtillit av at en faktisk har lyktes i noe og helst det en driver med der og da? Eller hvordan er det med deg sånn? Tror du virkelig at man vil være lykkelig ved å elske noen andre, men ikke seg selv? Overhodet ikke! Når man skal date noen må man ha selvtillit, ellers er det som sagt ikke vits å date noen. Hva gjør man for å få selvtillit? Gjør ting som gjør deg glad, tenk positivt, dra til treningssenteret og gi litt f. 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #67 Skrevet 28. april 2022 FunnyBoy123 skrev (21 minutter siden): Tror du virkelig at man vil være lykkelig ved å elske noen andre, men ikke seg selv? Overhodet ikke! Når man skal date noen må man ha selvtillit, ellers er det som sagt ikke vits å date noen. Hva gjør man for å få selvtillit? Gjør ting som gjør deg glad, tenk positivt, dra til treningssenteret og gi litt f. Altså for å så selvtilit så må en også ha gode mennesker rundt seg som elsker en, bekrefter en, at jeg existerer. Uten mennesker så vil du mest sansynligt dø. Såååå…. For å leve lykkeligt så må du ha folk rundt deg som elsker deg for den du er . Anonymkode: 6f1b4...bac
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #68 Skrevet 28. april 2022 Damer er ikke for alle. Damer er for vinnere. Jo før du innser det jo bedre. Bruk heller tiden din andre mer produktive ting. Anonymkode: d844b...da0 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #69 Skrevet 28. april 2022 FunnyBoy123 skrev (26 minutter siden): Tror du virkelig at man vil være lykkelig ved å elske noen andre, men ikke seg selv? Overhodet ikke! Når man skal date noen må man ha selvtillit, ellers er det som sagt ikke vits å date noen. Hva gjør man for å få selvtillit? Gjør ting som gjør deg glad, tenk positivt, dra til treningssenteret og gi litt f. Det jeg ville frem til er at uten mennesker som bekrefter deg så kan du umuligt være lykklig eller få selvtilit! Selfasteem comes from other people liking You for Who You are You need to Have security in life to feel good Anonymkode: 6f1b4...bac 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #70 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altså for å så selvtilit så må en også ha gode mennesker rundt seg som elsker en, bekrefter en, at jeg existerer. Uten mennesker så vil du mest sansynligt dø. Såååå…. For å leve lykkeligt så må du ha folk rundt deg som elsker deg for den du er . Anonymkode: 6f1b4...bac Jeg føler at det er noe som veldig skjøre folk mener. Man kan komme fra veldig dårlige forutsetninger og fortsatt få et bra liv, det handler veldig mye om innstilling og selvutvikling, men det er noe vi i vesten skyver under teppet og heller lager unnskyldninger fordi vi forventer at alt skal ligge til rette for oss. Anonymkode: 1503c...0be 1
Flintis Skrevet 28. april 2022 #71 Skrevet 28. april 2022 FunnyBoy123 skrev (22 minutter siden): Tror du virkelig at man vil være lykkelig ved å elske noen andre, men ikke seg selv? Overhodet ikke! Når man skal date noen må man ha selvtillit, ellers er det som sagt ikke vits å date noen. Hva gjør man for å få selvtillit? Gjør ting som gjør deg glad, tenk positivt, dra til treningssenteret og gi litt f. Jeg tror at en kan føle kjærlighet for andre uten å nødvendigvis elske seg selv jeg tror også en kan føle lykke uten å elske seg selv. Jeg erkjenner at du har en annen oppfatning og vil gjerne at du utdyper dette med å elske seg selv? Men om en ikke lykkes i disse tingene da vil vel selvtilliten utebli? Eller om en lykkes er det da gitt at en har selvtillit i datingsituasjonen. Og hvor lenge skal en prøve dating før en gir opp, eller må erkjenne at en ikke har selvtillit nok? Om en faker selvtillit vil en jo gi seg ut for å være noe en ikke er. 1
Tvist Skrevet 28. april 2022 #72 Skrevet 28. april 2022 Flintis skrev (3 timer siden): Vanskelig å lyve for seg selv kanskje.... Du lyver ikke bare for deg selv, du lyver for deg selv og andre. Ha en selvsikker holdning og spill selvsikker. Om du er flink og klarer å snu tankegangen din, kan du bli mer selvsikker av det.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #73 Skrevet 28. april 2022 Jeg tror ikke problemet ditt er at utseende er A4. Alle venninnene mine som er i forhold er sammen med A4-menn (i beste fall). Problemet er nok snarere at du ikke er spesielt hyggelig. Anonymkode: b2e8e...d0a 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #74 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg føler at det er noe som veldig skjøre folk mener. Man kan komme fra veldig dårlige forutsetninger og fortsatt få et bra liv, det handler veldig mye om innstilling og selvutvikling, men det er noe vi i vesten skyver under teppet og heller lager unnskyldninger fordi vi forventer at alt skal ligge til rette for oss. Anonymkode: 1503c...0be Det er Hva psykologer og forskare mener ikke jeg Anonymkode: 6f1b4...bac
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #75 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg føler at det er noe som veldig skjøre folk mener. Man kan komme fra veldig dårlige forutsetninger og fortsatt få et bra liv, det handler veldig mye om innstilling og selvutvikling, men det er noe vi i vesten skyver under teppet og heller lager unnskyldninger fordi vi forventer at alt skal ligge til rette for oss. Anonymkode: 1503c...0be Du er ingenting hvia du ikke får bekreftet vem du er av andre mennesker. Uten mennesker så kan vi ikke spegle oss nære relasjoner er viktigt for mennesker både for å overleve og ha det bra - det skjer ofte i intime relasjoner eller familerelasjoner. trygghet er også svært viktig- å føle seg elsket. Anonymkode: 6f1b4...bac
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #76 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er ingenting hvia du ikke får bekreftet vem du er av andre mennesker. Uten mennesker så kan vi ikke spegle oss nære relasjoner er viktigt for mennesker både for å overleve og ha det bra - det skjer ofte i intime relasjoner eller familerelasjoner. trygghet er også svært viktig- å føle seg elsket. Anonymkode: 6f1b4...bac Men du har masse eksempler på folk som har klart seg uten bra familierelasjoner og med voldtekt i tidlig alder. Oprah er et stort eksempel på det. Hun hadde en fraværende mor og ellers en streng familie, hun ble voldtatt av familiemedlemmer i veldig ung alder, og hun er nå en av verdens mektigste kvinner, og hun har også hatt samme mann i hele sitt voksene liv. Derfor synes jeg det blir for dumt å lage unnskyldninger. Det er mange som har opplevd MYE verre ting enn deg, men klarer seg MYE bedre i livet! Anonymkode: 1503c...0be
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #77 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er Hva psykologer og forskare mener ikke jeg Anonymkode: 6f1b4...bac Ja, det er jo jobben deres å sykeliggjøre folk sin adferd og putte dem i "offer" båsen. Anonymkode: 1503c...0be
Flintis Skrevet 28. april 2022 #78 Skrevet 28. april 2022 Tvist skrev (3 timer siden): Du lyver ikke bare for deg selv, du lyver for deg selv og andre. Ha en selvsikker holdning og spill selvsikker. Om du er flink og klarer å snu tankegangen din, kan du bli mer selvsikker av det. Vil ikke det bli gjennomskuet, i hvertfall overfor deg selv og da kan det vel bli boen sprekker?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #79 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Selv om mannen skal ta initiativ først må jo du også vise noe interesse. Hvis du ikke gjør det ber du jo bare om at han skal miste interessen. Hvem gidder å kaste bort tiden på noen som ikke er interessert? Er ikke dette helt basic? Du vet du burde sier du, hvorfor gjør du det ikke da? Anonymkode: 0f07c...89d Ja, jeg vet jeg burde ta mer initiativ selv og kanskje ikke gjør det selv om jeg ønsker. Mitt problem ligger vel i at når jeg virkelig er interessert så blir jeg nervøs for å gjøre noe feil og ender med å ta den lette og feige løsningen ved å f.eks. ikke insje ved date. Dette er jo egentlig bare ødeleggende for meg, for hva har jeg å tape? Hvis jeg ikke viser initiativ kan det være at han ikke gidder for han tror jeg ikke er interessert, og hvis jeg gønner på og han ikke er interessert så får man svar på at dette ikke går begge veier. Litt rart at jeg blir redd for å dumme meg ut for en fremmed mot å kanskje ende opp med drømmemannen. Kanskje hovedgrunnen til hvorfor jeg enda er singel... Anonymkode: 87ee9...52a
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #80 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 20.43): Vurderer veldig å putte mye penger i å fikse opp i noen av feilene med tennene mine, men føler det er å krype til korpset og å bli skikkelig overfladisk. Føler folk kommer til å snakke om det, og at jeg mister litt av meg selv. Kanskje er det like greit da, vet ikke. Nå er tinder og dating for menn et kjøttmarkede. Husk at i snitt er det 100 menn som kjemper om samme damen. Og damer som er mindre attraktive ser ikke på menn som er langt over dem på skalaen. Anbefaler deg å se videoene på youtube til "Wheat Waffles". Anonymkode: 78650...834 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå