AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #41 Skrevet 27. april 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Fint menneskesyn du har da. Det er nettopp det man ofte gjør dessverre: Man bruker dem! Anonymkode: 1503c...0be Jeg mente ikke bruke men level et lykkelig Liv med dem Anonymkode: 76056...0a2 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #42 Skrevet 27. april 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan date meg?:) Anonymkode: 6f1b4...bac Hvor I lander Bor du da? Anonymkode: 76056...0a2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #43 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor I lander Bor du da? Anonymkode: 76056...0a2 Oslo Anonymkode: 6f1b4...bac
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #44 Skrevet 28. april 2022 Kan du beskrive løpet til en vanlig date du har? Hvordan er det før? Hva gjør dere og snakker dere om? Er dere like mye aktive i samtalen? Hvordan er kontakten etter daten? Du får jo tydeligvis dater, så er jo her det skjærer seg. Anonymkode: aa417...a63 1
petternilsen Skrevet 28. april 2022 #45 Skrevet 28. april 2022 Kanskje du er det som kalles en "nice guy"? Blir det mye smalltalk på date? Jatter du med damene? Kanskje du smiler for mye? Altså så opptatt av at damene skal ha det komfortabelt at det blir kjedelig for dem? 1
FunnyBoy123 Skrevet 28. april 2022 #46 Skrevet 28. april 2022 11 hours ago, Flintis said: Må en ikke ha litt grunnlag for denne selvtilliten? Har man ikke selvtillit er det ikke vits å date noen. En kan ikke elske noen andre hvis man ikke elsker seg selv.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #47 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå an å få seg dame. Er 29 år, høyt utdannet, høy og godt trent. Har mange venner, sklir lett inn i sosiale settinger på jobb eller fritiden, men damene jeg møter fra Tinder vil så og si aldri møtes igjen. Tror ikke jeg er sosialt tilbakestående, men heller at jeg ikke har så fint utseende. Ikke de fineste tennene, ser ung ut for alderen og har ikke et veldig kjekt ansikt. Føles som dette er eneste grunnen til at jeg aldri finner meg dame. Er så lett for jentene å finne noen andre å date når det alltid er en annen fra Tinder som vil møte de, så hvorfor skal de gidde å satse på meg når det finnes andre, bedre (i teorien ihvertfall) der ute? Vet ikke hva jeg vil med dette. Det er til å bli bitter av. Føler jeg snart ikke gidder mer, og flytter heller vekk fra byen og ut til bygda et sted og legger fra meg all dating. Så får jeg bare være evig ungkar, med alt det innebærer. Orker ikke flere jenter som klager over at de aldri finner noen, når vanlige A4-fyrer som meg og diverse venner aldri er bra nok. Er kanskje ikke de samme jentene som klager som de som avviser, hva vet jeg, men mistenker at veldig mange jenter sikter for høyt pga. de tror de kan få de kjekkasene de ligger med. Er det bare å gi opp? Er datingprosessen blitt ødelagt av Tinder og det er nå nærmest umulig å finne seg dame? Anonymkode: 03a5d...625 Er det en ting som er virkelig turn- off er det dårlige tenner. Det er også enkelt og gjøre noe med hvis du har råd ( du er godt utdannet, så har kanskje god inntekt?) Dating er vanskelig, og Tinder er no dritt- alt går jo på utseende. Prøv og date i en mer normal setting? Anonymkode: 49446...009 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #48 Skrevet 28. april 2022 Hvorfor ikke se til utlandet ? Som mann så har du god tid i motsetning til dine jevnaldrende kvinner. Min fetter ble ikke gift før han var i 40 årene med en utenlandsk asiatisk dame som kom til Norge. I dag har de fått 2 barn. Filipinske jenter er best. De har en kultur som ligner vår men har mer tradisjonelle kvinne og mannsroller som gir mer gode familie relasjoner enn her. Kjenner flere som er gifte med fillipiner damer og det eringen skillsmisser der. Anonymkode: 797ef...787 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #49 Skrevet 28. april 2022 1. Tenner kan være turn-off for de fleste. Nå vet jeg ikke hvor ille det er da og går ut ifra at du ikke har brune stubber og mangler flere tenner akkurat, men uansett ville jeg virkelig vurdert å fikse de. 2. Du sier du ser ung ut - Hva med skjegg? Trenger ikke langt skjegg akkurat, men en solid 3-4 dagers (0.5-1 cm langt) da blir du plutselig 5 år eldre og litt barskere i manges øyne. 3. Personlighet er litt vanskelig å kommentere på, men kanskje pass på at du ikke kommer inn for hardt og alt for ivrig. Har du hobbier og venner? Selv har jeg tidligere brent meg på fyrer som ikke har noe liv utenom å være med meg og det er utmattende. Lykke til og ikke gi opp enda! Du er fortsatt ung! Anonymkode: 0f60a...9a9 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #50 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor ikke se til utlandet ? Som mann så har du god tid i motsetning til dine jevnaldrende kvinner. Min fetter ble ikke gift før han var i 40 årene med en utenlandsk asiatisk dame som kom til Norge. I dag har de fått 2 barn. Filipinske jenter er best. De har en kultur som ligner vår men har mer tradisjonelle kvinne og mannsroller som gir mer gode familie relasjoner enn her. Kjenner flere som er gifte med fillipiner damer og det eringen skillsmisser der. Anonymkode: 797ef...787 Giftig feminisme har knust kjønnsrelasjonene i landet. TS må nok prøve seg utenfor Norge. Anonymkode: 7f454...873 5
Flintis Skrevet 28. april 2022 #51 Skrevet 28. april 2022 FunnyBoy123 skrev (1 time siden): Har man ikke selvtillit er det ikke vits å date noen. En kan ikke elske noen andre hvis man ikke elsker seg selv.. Klart en kan elske andre uten å elske seg selv. Mulig en kan ha vansker med at andre elsker seg og tro på dette, men det er en annen historie. Nå er det sikkert et poeng i at om en tror en ikke lykkes så blir det litt vanskeligere, nå har trådstarter faktisk lyktes i å få dem på date så noe gjør han jo riktig. I midlertid kommer vel selvtillit av at en faktisk har lyktes i noe og helst det en driver med der og da? Eller hvordan er det med deg sånn? 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #52 Skrevet 28. april 2022 Kanskje du som sikter for høyt? Du har sikkert avvist en del damer som ikke er "bra nok" for deg også...........? Anonymkode: ef62d...696 2 2
Thyra Skrevet 28. april 2022 #53 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): tinder er veldig vanskelig for menn. en stygg dame kan ha 1000 match på tinder, mens en vanlig fyr har kanskje 15. Anonymkode: 08198...796 Og hvor mange av de 1000 matchene har potensiale til å føre til et varig forhold? 1
Tvist Skrevet 28. april 2022 #54 Skrevet 28. april 2022 Flintis skrev (13 timer siden): Må en ikke ha litt grunnlag for denne selvtilliten? Fake it till you make it. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #55 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vurderer veldig å putte mye penger i å fikse opp i noen av feilene med tennene mine, men føler det er å krype til korpset og å bli skikkelig overfladisk. Føler folk kommer til å snakke om det, og at jeg mister litt av meg selv. Kanskje er det like greit da, vet ikke. Anonymkode: 03a5d...625 Nå er det jo sånn dessverre at utseende har noe å si. Men mange bryr seg lite om det også. Jeg bryr meg svært lite om det hos andre. Setter derimot kvaliteter som intelligens og empati svært høyt. Men jeg prøver å passe på at jeg ser noenlunde stelt ut. Dvs så har jeg selv fikset tennene mine. Brukte 40 000 på det og går jevnlig til frisøren. Bruker litt sminke av og til. Sånne ting tror jeg er viktig. Det handler ikke om at "du gir etter" som du skriver, men noe som de fleste gjør til en viss grad for å ta oss greit ut. Sånn er det bare, men det betyr ikke at andre indre kvaliteter er mindre viktig. Anonymkode: 0300e...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #56 Skrevet 28. april 2022 Er de damene som «klager over at de aldri finner seg noen» de samme som de du har vært på date med da? Hvis ikke så må du skille snørr og bart. Det hjelper ikke at du prøver deg på de fineste bertene i byen som lett kan skaffe seg en kjæreste og klager over at kvinner «ikke vil ha deg», med mindre du faktisk har spurt om sjans på de kvinnene som «klager over at de aldri finner seg noen». Anonymkode: 76d75...245 4 2
Anonymbrukersåklar Skrevet 28. april 2022 #57 Skrevet 28. april 2022 Trur du bare er veldig tafatt..livet handler om mer enn sveiping. Var ju en dame her, som skrev - du kan date meg. Har du tatt kontakt me ho? Nesten så e fikk lyst å ta kontakt me ho, fast e er både før gammel å langt unda🤠 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #58 Skrevet 28. april 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Innlegget ditt begynte med at du er en fin fyr på alle måter, men skled gradvis over i retning incel-tendenser hvor du skylder på jentene. Kanskje det har noe med saken å gjøre? Anonymkode: 9cca9...a6b Vel, han har jo rett. Når jenter konsekvent søker etter menn 2-3 hakk over deres eget nivå fordi de har fått ligge oppover og tror det betyr at de har sjangs så blir det jo sånn. Forstår jo godt at han ikke har lyst på jenter som er mindre attraktiv og interessant enn ham selv. Et annet mer relevant spm er hvorfor du føler du må ha kjæreste? Hva blir bedre med livet ditt av å introdusere et nytt menneske som tar av tid, fokus og oppmerksomheten din? Sexliv kan man fint ha uansett, i de fleste tilfeller langt bedre, og alt annet kan venner brukes til - også bedre. Hva er kjæresten til? Anonymkode: 1fe2b...b57 1
Honeywell Skrevet 28. april 2022 #59 Skrevet 28. april 2022 Anonymbrukersåklar skrev (3 minutter siden): Trur du bare er veldig tafatt..livet handler om mer enn sveiping. Var ju en dame her, som skrev - du kan date meg. Har du tatt kontakt me ho? Nesten så e fikk lyst å ta kontakt me ho, fast e er både før gammel å langt unda🤠 Tror det var ment som en spøk, da vedkommende kommenterte anonymt. Går ikke å kontakte da. 1
Gjest Kutta Skrevet 28. april 2022 #60 Skrevet 28. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor ikke se til utlandet ? Som mann så har du god tid i motsetning til dine jevnaldrende kvinner. Min fetter ble ikke gift før han var i 40 årene med en utenlandsk asiatisk dame som kom til Norge. I dag har de fått 2 barn. Filipinske jenter er best. De har en kultur som ligner vår men har mer tradisjonelle kvinne og mannsroller som gir mer gode familie relasjoner enn her. Kjenner flere som er gifte med fillipiner damer og det eringen skillsmisser der. Anonymkode: 797ef...787 Det er MANGE skilsmisser blant filippinske som kommer til Norge. Noen ganger fordi mannen vil bytte ut dama, og andre ganger fordi dama bare brukte mannen for å komme til Norge. Helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå