Gå til innhold

Klin umulig å finne seg dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå an å få seg dame. Er 29 år, høyt utdannet, høy og godt trent. Har mange venner, sklir lett inn i sosiale settinger på jobb eller fritiden, men damene jeg møter fra Tinder vil så og si aldri møtes igjen. Tror ikke jeg er sosialt tilbakestående, men heller at jeg ikke har så fint utseende. Ikke de fineste tennene, ser ung ut for alderen og har ikke et veldig kjekt ansikt. Føles som dette er eneste grunnen til at jeg aldri finner meg dame. Er så lett for jentene å finne noen andre å date når det alltid er en annen fra Tinder som vil møte de, så hvorfor skal de gidde å satse på meg når det finnes andre, bedre (i teorien ihvertfall) der ute?

Vet ikke hva jeg vil med dette. Det er til å bli bitter av. Føler jeg snart ikke gidder mer, og flytter heller vekk fra byen og ut til bygda et sted og legger fra meg all dating. Så får jeg bare være evig ungkar, med alt det innebærer. Orker ikke flere jenter som klager over at de aldri finner noen, når vanlige A4-fyrer som meg og diverse venner aldri er bra nok. Er kanskje ikke de samme jentene som klager som de som avviser, hva vet jeg, men mistenker at veldig mange jenter sikter for høyt pga. de tror de kan få de kjekkasene de ligger med.

Er det bare å gi opp? Er datingprosessen blitt ødelagt av Tinder og det er nå nærmest umulig å finne seg dame?

Anonymkode: 03a5d...625

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har et barnslig ansikt hadde jeg lagt an skjegg. Og tenna kan du vel kanskje fikse?

Anonymkode: 47b82...d52

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Innlegget ditt begynte med at du er en fin fyr på alle måter, men skled gradvis over i retning incel-tendenser hvor du skylder på jentene. Kanskje det har noe med saken å gjøre?

Anonymkode: 9cca9...a6b

• Liker 33
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Vurderer veldig å putte mye penger i å fikse opp i noen av feilene med tennene mine, men føler det er å krype til korpset og å bli skikkelig overfladisk. Føler folk kommer til å snakke om det, og at jeg mister litt av meg selv. Kanskje er det like greit da, vet ikke.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vurderer veldig å putte mye penger i å fikse opp i noen av feilene med tennene mine, men føler det er å krype til korpset og å bli skikkelig overfladisk. Føler folk kommer til å snakke om det, og at jeg mister litt av meg selv. Kanskje er det like greit da, vet ikke.

Ingen som kommer til å snakke om det eller bry seg. Tenk så mye penger og energi mange av oss kvinner legger i utseende, med sminke hver dag, frisørbesøk, mange som tar silikon og botox. Og du er bekymret for å virke overfladisk for å fikse på stygge tenner? Nei, fiks i vei hvis du vil og gjør det fordi du har lyst å føle deg vel, ikke for damene.

Anonymkode: 9889e...611

• Liker 14
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver "Klin umulig å finne seg dame" også handler hele tråden om tinder? 😄 eh, sorry as men da har du ikke gått så spesielt hardt inn for det heller! 

Anonymkode: 1503c...0be

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

tinder er veldig vanskelig for menn. en stygg dame kan ha 1000 match på tinder, mens en vanlig fyr har kanskje 15.

Anonymkode: 08198...796

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er Tinder som er feilen. Forsøk sukker, match eller noen andre seriøse. Tinder er så useriøst som du nesten kan få det. Bruk og ligg- ikke anskaffe kjæreste.

Ikke fiks tennene dine du!

Lykke til :)

Anonymkode: 462ff...a49

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er vel ræv? Det er jo dritvanskelig å bli forelska. Selv gidder jeg ikke tinder. Overlater det til virkeligheten. Skjer det så skjer det, skjer det ikke vel, så har jeg masse jeg bryr meg om. De beste stedene å finne interessante folk er for øvrig i organisasjoner eller hobbyer eller gjennom venner. Selv er jeg 31 og merker at de gode gutta begynner å bli tatt, på ordentlig, virkelig - giftemål og sånn 😛 Men men, sånn er livet. Man får både gi opp litt mer og være åpen, tenker jeg, men man kan ikke resignere helt. 

Og ellers kan man jo se på det på en annen måte: Det er ikke sikkert damene fra tinder føler seg så jævla eksklusive når alle guttene matcher med henne. Man forstår fort at man er en av hundre. Ikke noe gøy å føle seg som "den ene som ville".

Anonymkode: 990e3...823

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så det er enten tinder eller bitter resten av livet som gjelder?

Anonymkode: b3d65...b88

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så damene som klager bør sikte «lavere», men ikke du? Hva er lavere i det hele tatt? Blir helt feil å rangere mennesker på den måten.

Anonymkode: 94358...e1d

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Er 29 år, høyt utdannet, høy og godt trent.

Så du er like overfladisk som de damene som ikke vil treffer deg igjen? Come on! Ser du ikke paradokset i det du skriver? 

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Datingapper krever egentlig mye mer av mannen enn av kvinnen enn hva kanskje begge parter ønsker. Mannen sender første melding, mannen insjer til date, mannen følger kanskje opp videre og blir usikker på om dama er interessert. Jeg er kvinne da, men begynner av og til å lure på om han jeg snakker med er interessert, selv om jeg vet jeg burde ta mer initiativ selv. 

Jeg snakket faktisk nylig med kollegaer om akkurat dette og fant vel ut at både oss damer på jobben og mennene syntes det kunne være vanskelig da en trodde at andre siktet så høyt, eller at det var vanskelig å vite om de man snakket med var interessert tilbake "for oss A4 folk". 

Ikke gi opp, dette gjelder ikke bare for mannfolket men faktisk begge kjønn. Tro det eller ei. Ikke bruk masse penger på å "fikse" på ting, er ikke alltid det hjelper for egen selvfølelse. Men fiks om du selv ønsker, ikke hva du tror andre vil like. Kanskje gå ut av komfortsonen og vise litt at man er interessert når man snakker med noen? Plutselig dukker drømmedama opp!

Anonymkode: 87ee9...52a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Tenner er noe av det første jeg ser på. Kan ikke noe for det - men tenker jo at hvis jeg skal være sammen med denne personen så skal jeg kysse han osv. da betyr tenner litt. Men så har jeg andre utseende ting som ikke betyr så mye igjen. 

det meste du skriver om er utseende. Har du noen gøye interesser? Er du interessert i hva kvinnene sier? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Stygge tenner er virkelig noe som veldig negativt. 

En kamerat av min mann fikset sine veldig stygge tenner og fikk straks dame. 

Det er rett og slett vanskelig å få seg kjæreste dersom det å kysse deg byr imot. 

Fiks tenner først. Det er ikke overfladisk engang. God tannhelse er helse. 

Anonymkode: 80d24...3f7

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Datingapper krever egentlig mye mer av mannen enn av kvinnen enn hva kanskje begge parter ønsker. Mannen sender første melding, mannen insjer til date, mannen følger kanskje opp videre og blir usikker på om dama er interessert. Jeg er kvinne da, men begynner av og til å lure på om han jeg snakker med er interessert, selv om jeg vet jeg burde ta mer initiativ selv. 

Jeg snakket faktisk nylig med kollegaer om akkurat dette og fant vel ut at både oss damer på jobben og mennene syntes det kunne være vanskelig da en trodde at andre siktet så høyt, eller at det var vanskelig å vite om de man snakket med var interessert tilbake "for oss A4 folk". 

Ikke gi opp, dette gjelder ikke bare for mannfolket men faktisk begge kjønn. Tro det eller ei. Ikke bruk masse penger på å "fikse" på ting, er ikke alltid det hjelper for egen selvfølelse. Men fiks om du selv ønsker, ikke hva du tror andre vil like. Kanskje gå ut av komfortsonen og vise litt at man er interessert når man snakker med noen? Plutselig dukker drømmedama opp!

Anonymkode: 87ee9...52a

Selv om mannen skal ta initiativ først må jo du også vise noe interesse. Hvis du ikke gjør det ber du jo bare om at han skal miste interessen. Hvem gidder å kaste bort tiden på noen som ikke er interessert? Er ikke dette helt basic? Du vet du burde sier du, hvorfor gjør du det ikke da?

Anonymkode: 0f07c...89d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseende er absolutt ikke alt. Vi kan ikke være like, og det finnes ei for deg også som kommer til å elske deg slik du er. Jeg møtte mannen min da han var i midten av 30-åra, han er ikke det folk flest kaller kjekk. Men jeg digger både hans personlighet og utseende. Det er mange bra damer på bygda også altså. Masse lykke til ❤️ 

Anonymkode: 7d14e...1fe

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

"Jeg er sååååå snill og høy, men alle jEnTeR hater meg grrrrrrrr jeg har det sååååå vanskelig" 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er visstnok 1,4 millioner single i lille Norge.

Hvorfor skal du bare gi opp?

Fordelen for deg er jo og alderen. Du vil ha mer draget som 32 åring. 

Anonymkode: df5c1...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Slett Tinder, og prøv heller andre metoder. Det virker som du er så opptatt av dette Tinder-tullet at du har gravd deg selv ned. Tinder er en jungel full av dyr som ønsker å leke og utforske mest mulig for å finne å nå fram til den "aller beste", som dem aldri finner.

Kjør heller en ny strategi, og så prøver du å ta lærdom på veien, for det ser det ikke ut til at du gjør. Og så legger du bort frustrasjonen din.

Anonymkode: 631eb...ece

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...