Gå til innhold

ehmmm....

Gjest gledemeg

Anbefalte innlegg

Gjest gledemeg
Skrevet
Jeg skal gifte meg 25 november, og ingen vet om det...weeeeeeeeeeeeeeeeeeee..
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro da! Gratulerer!

Men at du klarer å holde sånt hemmelig da... jeg har lyst til å rope ut til alle jeg, hihi.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Gratulerer! Skal noen få vite om det før det er gjort, da?

Skrevet

Er du ein "kjent" brukar her inne?? No vart eg kjempe-nysgjerrig altså!! Kor skal de gifte dykk?

Gjest gledemeg
Skrevet

Vi setter det i avisa etterpå. Er ikke fast her sånn. Måtte bare si det til noen før jeg sprakk :sjarmor:

Skrevet

Fy flate så kult. Vi skal gifte oss 18 januar uten at noen vet det, he he. Vi skal gifte oss i Dubai sjømannskirke. Dere da? Skal dere ha fest siden? Vi lurer på å ha en vennefest til våren/sommeren. Får se..... Gratulerer og lykke til

Gjest gledemeg
Skrevet

Gratulerer selv!

Vi har ikke planlagt noe fest, vi tenker mer på å bruke pengene på reise til oss og barna. En skikkelig ferie.

Huff enkelte i familien kommer til å ønske meg død etter dette...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Gratulerer selv!

Vi har ikke planlagt noe fest, vi tenker mer på å bruke pengene på reise til oss og barna. En skikkelig ferie.

Huff enkelte i familien kommer til å ønske meg død etter dette...

Ikke bry deg om dem. Det er deres bryllup! Mange som kommer til å bli dødelig fornærmet av oss også - tanter som "hinter" om at nå er det lenge siden de har vært i bryllup osv... Men, det er ikke vårt problem! Vi har jo uansett ikke plass til så mange hjemme hos oss, og på julaften er det jo ikke noe lokale å oppdrive ;) Med vilje? Ja, i aller høyeste grad! :ler: Men det behøver vi jo ikke å si til dem...

Gjest Markblomsten
Skrevet

Så artig da. Er imponert over at du klarer å holde det hemmelig. Det nærmest lyste av meg da vi forlovet oss. Det gjør det i grunnen enda også.... :sjenert:

Lykke til med resten av planene. Er det forresten en HEF eller kirkelig vielse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...