AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg har hatt positive eggløsningstester i fire dager. I går og i dag har jeg hatt litt brunt utflod. Det er ikke mye, men litt og det er brunt. Skal være 2dpo idag. Hatt litt murringer. Kan det være utflod/«blødning» i forbindelse med eggløsning? noen som har opplevd det samme??🙏🏼 Anonymkode: e4ceb...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hatt positive eggløsningstester i fire dager. I går og i dag har jeg hatt litt brunt utflod. Det er ikke mye, men litt og det er brunt. Skal være 2dpo idag. Hatt litt murringer. Kan det være utflod/«blødning» i forbindelse med eggløsning? noen som har opplevd det samme??🙏🏼 Anonymkode: e4ceb...ad6 Hei, jeg er helt lik selv denne pp. Er 2-3 dpo idag, hatt brun utflod siste to dagene.. 🤷🏼♀️ Vil tro det har en sammheng med el da… for festeblødning er for tidlig 😄 Anonymkode: c1a92...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hei, jeg er helt lik selv denne pp. Er 2-3 dpo idag, hatt brun utflod siste to dagene.. 🤷🏼♀️ Vil tro det har en sammheng med el da… for festeblødning er for tidlig 😄 Anonymkode: c1a92...782 Ååh, det var godt at noen har det samme🙈 Ja, har vært innom tanken på festeblødning, men det er jo for tidlig som du sier🫣 Jeg har bare aldri hatt dette før🤞🏼 Anonymkode: e4ceb...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2022 #4 Del Skrevet 29. april 2022 AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 21.25): Hei, jeg er helt lik selv denne pp. Er 2-3 dpo idag, hatt brun utflod siste to dagene.. 🤷🏼♀️ Vil tro det har en sammheng med el da… for festeblødning er for tidlig 😄 Anonymkode: c1a92...782 Har du det fortsatt? 💕 Anonymkode: e4ceb...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå