AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Jeg er sikker på at 90% av alt som skrives her er løgn, trolling, hets og hat. Jeg tror at mye kan fikses om de tar bort anonym funskjonen. Har dere andre samme bilde av kvinneguiden? Anonymkode: 4db05...607 3 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Du skriver jo selv som anonym... Men ja, mye tull her men også mye bra.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Sånn er internett Anonymkode: 3fcd8...a7b
Momma Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere andre samme bilde av kvinneguiden? Anonymkode: 4db05...607 Nei, jeg får masse fin informasjon og diskusjon ut av KG, og filtrerer selv greit bort det som er av usakligheter. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 1 minutt siden, Athena79 said: Du skriver jo selv som anonym... Men ja, mye tull her men også mye bra. Fordi jeg kan og det er tilgjengelig. Anonymkode: 4db05...607 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Absolutt. Gøy å være med på visse debatter. Er jo en grunn til at folk svarer frekt, mange rare tråder etc. De fleste vet at mesteparten her er tull, så da svarer de slikt de gjør. Det er en del av gamet og det er gøy Anonymkode: ae4bd...a6e
Hr. Aktiv Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 Athena79 skrev (1 minutt siden): Du skriver jo selv som anonym... Men ja, mye tull her men også mye bra. Ja det gjenspeiler ryggraden folk i dag har. 3
Lina.333 Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er sikker på at 90% av alt som skrives her er løgn, trolling, hets og hat. Jeg tror at mye kan fikses om de tar bort anonym funskjonen. Har dere andre samme bilde av kvinneguiden? Anonymkode: 4db05...607 Helt enig! Mye løgn og usannheter som skrives her på Kvinneguiden, den eneste grunnen jeg er her er rett og slett.... "underholdning".. morsom å lese noen tråder... 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #9 Skrevet 27. april 2022 Lina.333 skrev (Akkurat nå): Helt enig! Mye løgn og usannheter som skrives her på Kvinneguiden, den eneste grunnen jeg er her er rett og slett.... "underholdning".. morsom å lese noen tråder... Måten du formulerer deg på gjør meg så usikker. Anonymkode: 2487a...153
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Skrevet 27. april 2022 men tullinger som skriker "troll!" i hver eneste forbanna tråd, blir jo selvfølgelig LAAAANGT mer plagsomme, enn disse eventuelle "trollene" som dere klager og sutrer over. hvis dere mener at en tråd faktisk er et virkelig "troll" så burde dere heller pelle dere vekk fra hele tråden, i steden for å gi disse trådene masse oppmerksomhet ved å kommentere på disse trådene. Anonymkode: d6028...b20 5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #11 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): men tullinger som skriker "troll!" i hver eneste forbanna tråd, blir jo selvfølgelig LAAAANGT mer plagsomme, enn disse eventuelle "trollene" som dere klager og sutrer over. hvis dere mener at en tråd faktisk er et virkelig "troll" så burde dere heller pelle dere vekk fra hele tråden, i steden for å gi disse trådene masse oppmerksomhet ved å kommentere på disse trådene. Anonymkode: d6028...b20 Hvis det er et troll i tråden er det vår plikt å informere de andre om det så ikke de kaster bort unødvendig tid. Jeg har sett flere tråder med oppdiktede historier som ikke er plausible! Anonymkode: 637fc...088 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #12 Skrevet 27. april 2022 Det er fordi moderatorene her inne er altfor slappe. De må se til og stenge ute mange flere kontoer. Anonymkode: 8807c...2f0 1 2
jukkapalme Skrevet 27. april 2022 #13 Skrevet 27. april 2022 Hvorfor skriver du som AB selv om funksjonen er så fæl? Litt dobbeltmoralsk spør du meg... Enig i at det er mye tull, hets og frekke folk her til tider, men de aller fleste her inne er hyggelige folk. Men det hadde sikkert blitt mindre personangrep og tull om man fjernet AB-funksjonen. Jeg skjønner ikke hva som er så farlig med noen trolletråder, er vel bare å la være å lese dem. Enkelte trolletråder er faktisk ganske morsomme. 1
Gjest ABM Skrevet 27. april 2022 #14 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er sikker på at 90% av alt som skrives her er løgn, trolling, hets og hat. Jeg tror at mye kan fikses om de tar bort anonym funskjonen. Har dere andre samme bilde av kvinneguiden? Anonymkode: 4db05...607 Helt ærlig er jeg overrasket over hvor mange seriøse innlegg det er i mange tråder her...
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #15 Skrevet 27. april 2022 Kvinneguiden er jo mest underholdning, og ikke noe jeg tar særlig seriøst. Men jeg syns også det er mange fine diskusjoner rundt ulike dilemmaer og situasjoner folk havner oppi. Anonymkode: ca252...14c
MyMichelle Skrevet 27. april 2022 #16 Skrevet 27. april 2022 Huff, jeg har sett mye. Jeg har også blitt «angrepet» når jeg har prøvd å forsvare andre som blir det. En stund mistet jeg helt troen på KG. Men det kommer an på hvilke fora man er i. Ikke alle er like ille. Det meste av styggedommen jeg har sett er i svar til tråder som handler om overvekt, kjønnsidentitet, innvandring, seksuelle preferanser, ytringsfrihet. Det er ikke sikkert det er mange som troller, eller kommer med hatytringer. Men det kan vi ikke vite på grunn av AB. Jeg tror ikke de ville vært stille om de ikke kunne bruke AB. De ville bare operere under forskjellige brukernavn. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #17 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis det er et troll i tråden er det vår plikt å informere de andre om det så ikke de kaster bort unødvendig tid. Jeg har sett flere tråder med oppdiktede historier som ikke er plausible! Anonymkode: 637fc...088 da ender du bare opp med å gi de eventuelle "trollene" enda mer oppmerksomhet. Ekte troll gir jo selvfølgelig blanke pokker i om folk skriker om "troll" eller ikke, så lenge de får mest mulig oppmerksomhet. dessuten har ikke den troll-skrikingen din noen som helst "effekt" uansett. Hvis folk ønsker å kommentere i en potensiell trolle-tråd, så kommer de garantert til å gjøre dette uansett hva du skriker. Anonymkode: d6028...b20 1
MyMichelle Skrevet 27. april 2022 #18 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Absolutt. Gøy å være med på visse debatter. Er jo en grunn til at folk svarer frekt, mange rare tråder etc. De fleste vet at mesteparten her er tull, så da svarer de slikt de gjør. Det er en del av gamet og det er gøy Anonymkode: ae4bd...a6e Det kan da umulig være gøy for de som blir mobbet. 1
norw Skrevet 27. april 2022 #19 Skrevet 27. april 2022 Bør beholde anonymfunksjonen, men slå ned på misbruk, inkludert at man svarer Urge etc i en tråd om favorittbrus. 1 1
Duff Skrevet 27. april 2022 #20 Skrevet 27. april 2022 Tror det er en gruppe brukere her som konkurrerer i hvem som få flest svar i trolletrådene sine. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå