Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Fungerer det like lett som på reklamen og må de virkelig kastes etter en gangs bruk, eller kan de ristes litt utendørs og brukes flere ganger? Jeg vurderer å kjøpe i morgen, men vil spørre folket først. Kjøpe, eller droppe det?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Jeg er renholder og bruker swiffer duster på jobb😊 De holder en stund, men blir tovet sammen til en klump til slutt. Men synes de er gode til å fange støvet. Anonymkode: fb25e...bcd 1
Frida Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Jeg bruker kun swiffer duster til å tørke støv, synes de er geniale. Man får kjøpt refill, jeg har en pakke lenge. Men skal ikke påstå at jeg tørker støv veldig ofte. 😄 2
Den_ene Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Vil anbefale Dustpal. Genial sak som man setter på støvsugeren. Den er mye bedre en Swiffer 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. april 2022 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2022 Takk for svar alle tre. Ser ut som at Dustpal kun kan bestilles på nett (?) og det blir bittelitt tungvint ettersom jeg skal innvilge meg et slikt hjelpemiddel i dag, men jeg skal ha det i tankene om Swifferen skuffer. Så på youtube også at noen faktisk vasker den og bruker den mange ganger og det blir til sist noe knudrete greier som (så vidt jeg kan se) ikke er veldig god til jobben, men ok...jeg skal være åpen og teste ut litt av hvert. Akkurat som Mette-Marit i sin tid pleide å gjøre. Ha en støvfri langhelg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå