Gå til innhold

Jeg leter etter en spesefik bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

da jeg var mindre så var jeg veldig glad i en spesefik lydbok og jeg husker ikke hva den heter eller hvem som er forfatteren. 

Jeg er usikker på sjanger men jeg husker for meg på barneskole alder syntes det var en skummel bok. Den handlet om ei jente som ble stalket av en mann i frakk, hun så aldri ansiktet hans men hun kunne se han utenfor hjemmet sitt i mørket når biler kjørte forbi og lyste han opp nok til at hun kunne se at det sto en person der. Jeg husker ikke mye av innholdet men det viste seg å være bestevennen hennes som var forelsket i henne.

Jeg vet at dette kanskje er litt lite å gå på, men om noen vet hvilken bok jeg snakker om så blir jeg veldig glad. Jeg føler at den heter Mannen i skyggene, men det var visst feil når jeg googlet boka. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Omtrent hvilket år?

Anonymkode: 29644...696

Skrevet

Har ingen anelse om utgiver år men jeg hørte på den i ca. 2005-2008 

Skrevet

Umulig uten mer informasjon. Ca, hvilket år? Var det barnebok? Ungdomsbok? Voksenlitteratur?

Skrevet

Jeg lurer på om det kanskje var en ungdomsbok

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være en av Eli B. Toresens lydbøker, utgitt i TL-klubben? Er ikke så lett å finne info om dem for tiden, men her ser du at hun har en som heter Mannen i skyggene.

Anonymkode: cf269...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...