AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Vi pusser opp huset vårt, rom for rom. Stua tok vi for noen år siden, da la vi eikegulv (naturlig farge), nå skal vi ta kjøkkenet og vil ha samme type gulv på kjøkkenet. kjøkkeninnredningen blir hvit, og veggene blir jotun iconic eller noe i den gata (en dempet minttone). Har noen en tanke om hvilken farge på benkeplate som blir fint? Vi ser og ser hos kjøkkenleverandøren vår og på nett, men vi klarer ikke bestemme oss. Anonymkode: f2240...490
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Når dere velger såpass tidløse farger hadde jeg fortsatt med det på benkeplaten også. Anonymkode: 1aeb0...2e1 3
Gjest Geitis Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Ville hatt eik på kjøkkenbenken også jeg da, gjerne litt tykk i samme fargetonen som gulvet. Eventuelt naturstein om du vil ha det litt mer vedlikeholdsfritt, da i litt brune nyanser, svart og hvitt blir litt for kaldt og hardt synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Hehe.. Jeg har eik på gulv, iconic på veggene, hvit kjøkkeninnredning, og eikeplater på kjøkkenbenkene Anonymkode: 145f5...829 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hehe.. Jeg har eik på gulv, iconic på veggene, hvit kjøkkeninnredning, og eikeplater på kjøkkenbenkene Anonymkode: 145f5...829 Så god smak, hehe! Er du fornøyd? Anonymkode: f2240...490
Aae Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Ville også sett på kvartsbenkeplater i beige-aktive toner, som kan passe til gulvet. Eksempel fra ikea under
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så god smak, hehe! Er du fornøyd? Anonymkode: f2240...490 Jo takk det samme 😁 Jeg er veldig fornøyd! Iconic er den fargen jeg har vært borti som endrer seg mest etter lysforhold, den er alt fra en lys grå til ganske mørk grønnblå, jeg er dypt fascinert av den! At benken og gulvet er i samme toner liker jeg veldig godt, det oppleves som svært harmonisk. Det er litt herk med heltrebenk da, den tåler ikke all verden og trenger litt mer stell og kjærlighet enn en del andre materialer. Men den gir meg veldig mye, jeg elsker den 😍 Anonymkode: 145f5...829 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #8 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Når dere velger såpass tidløse farger hadde jeg fortsatt med det på benkeplaten også. Anonymkode: 1aeb0...2e1 Mint er vel ikke en tidløs farge? Fargen har kommet i trendbilde siste årene. Jeg hadde valgt heltre. Men det er fordi jeg elsker interiør i tre, dessuten jeg verken like kvartsbenkeplater eller benkeplater i triste farger. Tre er så levende og kan kombineres til alt. Anonymkode: 986d1...d28
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #9 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mint er vel ikke en tidløs farge? Fargen har kommet i trendbilde siste årene. Jeg hadde valgt heltre. Men det er fordi jeg elsker interiør i tre, dessuten jeg verken like kvartsbenkeplater eller benkeplater i triste farger. Tre er så levende og kan kombineres til alt. Anonymkode: 986d1...d28 Tenkte på gulvene og kjøkkeninnredningen. Veggen er rask og enkel å male. Anonymkode: 1aeb0...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå