Gå til innhold

Hjelp - Baby liker plutselig ikke å ligge i vognen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en baby jente (🥰🥰) som snart er 3 mnd som plutselig ikke virker å trives i vognen. Har måttet busse henne halvveis i søvn for å starte trilleturen, så har det endt i hylgrining og gjennomsvett mor på hjemveien de siste dagene. Hun roer seg med en gang jeg tar henne opp i armene mine, og sovner. Noen som har opplevd det samme? Før så sovnet hun kjempefint mens jeg trillet men nå nekter hun, og det ender med overtrøtt baby som sovner med en gang vi kommer hjem. Kommer til å savne trille- og byturene hvis det skal være slik 😟

Anonymkode: c544e...6c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du har på for mye klær?

Anonymkode: 2b3db...408

AnonymBruker
Skrevet

Min yngste nektet vogn fra 7 uker til 3,5 mnd. Måtte bare bruke bæresele. Det var tøft! Prøvde vogn hver dag og ved 3,5 mnd ble den plutselig akseptert igjen. Elsker vogna nå, snart 9 måneder. Det er nok bare en fase🤞

Anonymkode: 3ec13...067

AnonymBruker
Skrevet

Ene min var slik. Han hadde mye oppkast og hodepine (fant vi ut senere). Løste det med å veksle mellom bæresele eller å la han ligge høyere med overkroppen.

Anonymkode: 23916...0d2

Skrevet

Det samme hadde jeg for datteren min, hun var født i januar og når våren kom ble det så varmt i vogna (hadde brukt lammeskinn og tykk vognpose). Når vi tok ut den tykke posen, ble vogna veldig stor og åpen. Hun likte ikke vogn igjen før vi (tidlig) byttet til sportsdel. Kjøpte tynn pose på sensommeren, men tenker jeg burde kjøpt den og brukt på våren. Sønnen min, som også er født i januar, har  elsket vogn fra dag 1, og merket ingen forskjell nå på våren, men pakker han inn i den tynne posen og har ett teppe rullet sammen og lagt under posen slik at det ikke blir så åpent i hodeenden av vogna

AnonymBruker
Skrevet

Skiftet til sportsvogn med innlegg fra ergobaby når baby var 3 1/2 mnd og min sov mye bedre da. 

Anonymkode: 59e16...03a

AnonymBruker
Skrevet

TS:

Takk for alle svar 💗 mulig det er noe med at vi har tatt vekk vinterposen, og vogna har blitt mer åpen. Har de siste dagene lagt dyna under hodet så det får mye mer støtte og hun blir løftet bittelitt opp, men må fortsatt busse henne halvveis i søvn før jeg legger henne ned .. kanskje bare en fase, kanskje jeg gjorde litt feil med overgangen fra vinterposen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 17.28):

Har en baby jente (🥰🥰) som snart er 3 mnd som plutselig ikke virker å trives i vognen. Har måttet busse henne halvveis i søvn for å starte trilleturen, så har det endt i hylgrining og gjennomsvett mor på hjemveien de siste dagene. Hun roer seg med en gang jeg tar henne opp i armene mine, og sovner. Noen som har opplevd det samme? Før så sovnet hun kjempefint mens jeg trillet men nå nekter hun, og det ender med overtrøtt baby som sovner med en gang vi kommer hjem. Kommer til å savne trille- og byturene hvis det skal være slik 😟

Det er bare å fortsett med å ha henne i vogna. Ikke gi deg. Det går over til slutt.

Anonymkode: 369fb...4cc

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...