Gå til innhold

Uke 17 og føler meg ikke gravid/puppene er ikke øm lengre

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er i uke 17 og kjenner lite symptomer. Puppene er nesten ikke øm. Føler meg ikke gravid (ikke at jeg har følt meg særlig gravid tidligere heller). Har sluppet unna kvalme, så har ikke noe å sammenligne med. 

Men har lest det er vanlig at symptomer kan avta litt? Hva opplevde du?

Anonymkode: 606bc...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har også hatt lite ligamentsmerter og kynnere

Anonymkode: 606bc...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror dette er vanlig. Dersom du er bekymra, kan du alltids ta kontakt med jordmor på helsestasjonen eller fastlege. Hadde veldig få symptomer i uke 15-22 ca. Spesielt de ømme brystene man får i starten er det veldig vanlig avtar! Det kan også være litt tidlig for kynnere, noen får ikke merkbare kynnere før noen uker før fødsel. 

Anonymkode: 71f09...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom uke 15 og 19 forsvant alle mine gravidsymptomer. Skjønte på jordmor at det ikke er helt uvanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt vanlig! Opplevd helt fravær av symptomer fra ca uke 12/14 til uke 20/22 begge gangene. Rundt de ukene var jeg helt koko den første gangen, var sikker på at baby var død, men lærte at dette er helt normalt. Kroppen jobber på, uten at du merker det. Ganske fantastisk egentlig! 

Anonymkode: 7fa91...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg følte meg akkurat som vanlig en god stund midt i svangerskapet der. Det syntes ikke på meg heller og hadde ikke kjent liv ennå, så en lang periode var det nesten som om jeg hadde innbilt meg det hele.

Anonymkode: 4f067...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...