Gå til innhold

Føler meg så ung selvom jeg er en kvinne på 43. Er klar for intense seksuelle opplevelser i fremtiden.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har det på samme måte? Livet er ikke over selv om man 40+.

Anonymkode: b540d...350

• Liker 5
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp

Anonymkode: d8745...fdf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For mange kvinner blir sex bedre med årene. 

Anonymkode: 636ff...7d7

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk ekstreme sterke orgasmer etter fylte 40🤪

Anonymkode: 2eca5...8ac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det fantastisk etter fylt 40. Myyyye bedre sex😍

Anonymkode: f3543...ef6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tør å vedde begge ballene mine at du slapper bedre av nå enn før! pluss at du har sluttet med hormonell prevensjon, pluss at du føler deg mye mere sikker på din egen kropp og seksualitet, pluss at du "nekter" å bli eldre, trener for å være sprek for fremtiden, pluss at du er mere ungdommelig og opptatt av seksualivets nytelse.

Klart alt dette er med på å gjøre deg mere attraktiv, mange yngre menn som ser på deg som en moden dame, milf eller ei snerten snelle som de så gjerne vil deg godt. Kvinner som har gleden av sex og nytelse holder seg ung, så lenge de er kåt og har lysten på sex. Når du blir 60 år, er du like attraktiv.. Når du blir 70 år, kan du begynne å bli så glemsk at du ikke husker din siste elsker.. Men du er like attraktiv, så lenge du holder på ungdommeligheten og er kåt for nye sprell. Det er en stor helsegevinst i å holde seg ung til sinns, det å holde seg sprek i senga gir mange fordeler også🤗

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

For mange kvinner blir sex bedre med årene. 

Anonymkode: 636ff...7d7

Dette !

Derfor har jeg yngre elsker som kan "holde tritt" med meg.  😉  Seksuelt har du mange gode år foran deg nå, gled deg og nyt.

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vortene mine blir mindre for hvert år som går! Helt sant. Føflekkene krymper inn. Når jeg er 80 år har jeg sikkert babyhud. 🥹 utenom det har jeg begynt å få smaken for babymat, osv, vekk med tacoen! Det er for gæmliser som har ødelagt smaksløkene sine! 

Utenom det har jeg begynt å bruke bleier, så jeg håper på å finne en milliardær med bleiefetisj. Helt, helt sant! Og så kanskje han forstår at jeg er i min aller besteste alder like ever, og sponser nye klær på meg? 🥹🥹🥹

Jeg lever i håpet og troen.

Klamydiatester, here I come. 🥳 ikke glem meg! Jeg vil oXo være med… 

Anonymkode: 99847...0b6

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Livet er ikke over nei, men brorparten av ting i livet som er interessant og morro blir enten utilgjengelig for deg eller man rett og slett er for gammel til. 

Anonymkode: 9b40c...264

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Livet er ikke over nei, men brorparten av ting i livet som er interessant og morro blir enten utilgjengelig for deg eller man rett og slett er for gammel til. 

Jaha? Hva da, for eksempel?

Anonymkode: defd0...4e7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

gamle damer over 40 burde ha andre ting å gjøre enn å fly rundt på sexjakt

Anonymkode: da29e...9c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

gamle damer over 40 burde ha andre ting å gjøre enn å fly rundt på sexjakt

Anonymkode: da29e...9c4

Ja, det synes du vel 😊

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er jo helt motsatt

Anonymkode: 619e1...787

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt gift, men så enig i HI. Jeg føler meg yngre nå enn for 10 år siden, da barna ennå var små og krevde det meste av tiden min utover jobb. Nå føler jeg meg fri, leken, nysgjerrig og ung. Sexlivet er også fantastisk. Min mann er fremdeles utrolig sexy i mine øyne, han er min beste venn, lekekamerat, min kjæreste og en elsker jeg vil gi 10 av 10 i skår. Siden jeg jeg nyter sex og får orgasmer i fleng representerer han og kroppen hans ren nytelse for meg, og jeg blir kåt på et knips når jeg får ham inntil meg. Ja bare tanken på ham og synet av ham kan gi kribling i kroppen. Jeg har to lange forhold bak meg hvor jeg mistet lysten på sex på grunn av egoistisk og kjedelig sex. Mennene ble late rett og slett, og ville helst at jeg skulle tilfredsstille dem, uten at de ga innsats tilbake. Min kjære nå elsker å få meg i ekstase, og det gjør at jeg år etter år nyter sex med ham, og er like interessert i sex som da jeg traff ham for 20 år siden. Jeg elsker å tilfredsstille ham også, for det er ikke sårt enveis, men gjensidig. 

Og nå har vi også tid til hverandre og sex. 😍 Barna er blitt store, de er opptatt med sitt, og vi dyrker oss selv, hverandre og sex. Vi dater, reiser og koser oss. 

Ja jeg føler meg ung! Ung og veldig levende. ☺️

Anonymkode: bfefa...fa5

• Liker 3
  • Hjerte 6
Skrevet

Det som er aller viktigst uansett alder....at en må søke å ha det best mulig også på det seksuelle plan...

Ingenting slår en kvinne som er seksuelt trygg på seg selv og i tillegg er sulten på sex.og virkelig slipper seg fri og rett å slett nyter det.

Husk.

Du lever bare en gang

Så LEV og NYT.!!!!!!

M@ster.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får smi mens jernet er varmt. Overgangsalderen er jo like om hjørnet:)

Anonymkode: 1e4d2...fb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er i en midtlivskrise😂

Anonymkode: f3874...fdb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 16.06):

Livet er på ingen måte over når man passerer 40 år, men jeg definerer meg ikke som "ung" av den grunn! ;)

Anonymkode: c0ae6...ee8

Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.4.2022 den 10.26):

Eksempler?

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg velge en favoritt alder må det være fra 40.

Anonymkode: d1abf...2e8

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...