mumrikk1 Skrevet 12. mai 2022 #21 Del Skrevet 12. mai 2022 Digger huset, hun og fargene!!😊 Man blir jo bare glad av det mennesket! Må være ett eventyr å få oppleve å bo i huset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemonen Skrevet 13. mai 2022 #22 Del Skrevet 13. mai 2022 Enig med alle her. Fantastisk dame, og fantastisk mor. Blir alltid så glad og i godt humør av henne. De er på utkikk etter en enebolig, som de kan gjøre om til Pippi-villa inside out. Blir så morsomt å følge med. Heldig liten jentebaby som kommer til verden sammen med den familien. Virker som kjæresten hennes utfyller dem, og er med på galskap og tøys. Sååå morsomt og gøy med mennesker som er seg selv helt ut. Det virker som det gjør henne godt, og smitter over gjennom skjermen. 😊❤️ 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utroligfortilet Skrevet 10. juni 2022 #23 Del Skrevet 10. juni 2022 Hun må være det skjønneste vesenet i hele snapverden. Man kan jo ikke annet enn å bli i godt humør og smile når man ser henne på skjermen❤️ FOR ei dame! 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. juli 2022 #24 Del Skrevet 9. juli 2022 Blågrønn skrev (På 28.4.2022 den 11.37): Jeg å. Ble helt frelst. Ler så jeg griner noen ganger🤣🤣. Enig 👆😂🥰 i mine øyne er hun Norges morsomste ( og peneste ) snapper ! Hun ligger å føder akkurat nå. ( så det på snappen hennes ) ❤️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. juli 2022 #25 Del Skrevet 9. juli 2022 Utroligfortilet skrev (På 10.6.2022 den 23.02): Hun må være det skjønneste vesenet i hele snapverden. Man kan jo ikke annet enn å bli i godt humør og smile når man ser henne på skjermen❤️ FOR ei dame! Enig ! Eneste snapperen jeg følger fast. Hun fokuserer kun på hyggelige , morsomme og kule ting . Null prat om sykdom og elendighet . Hun er i en klasse for seg 🙏❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 9. juli 2022 #26 Del Skrevet 9. juli 2022 Nydelig liten jente de har fått ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 15. juli 2022 #27 Del Skrevet 15. juli 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 15. juli 2022 #28 Del Skrevet 15. juli 2022 Utrolig vakker og kjempe morsom, digger at hun kjører sin greie!👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 15. juli 2022 #29 Del Skrevet 15. juli 2022 Marvelous skrev (36 minutter siden): Utrolig vakker og kjempe morsom, digger at hun kjører sin greie!👏🏼 Enig. Lille babyen ligner skikkelig på pappaen sin. 😍 Supersøt! Ida virker veldig lykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 4. august 2022 #30 Del Skrevet 4. august 2022 Hun er så herlig! 😃 Et skikkelig friskt pust i den der influencer-verden, hun kjører sin helt egne greie og er så positiv, morsom og trygg i seg selv at jeg daglig sitter med et smil pga henne. Hu er fin altså! 🙌🏼 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusieK Skrevet 1. september 2022 #31 Del Skrevet 1. september 2022 Ida er nydelig ! Takk for at du lyser opp dagen min ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfuul Skrevet 1. september 2022 #32 Del Skrevet 1. september 2022 Tenkte på det samme selv i dag. Digger når hun ler seg ihjel av seg selv. Herlig personlighet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 1. september 2022 #33 Del Skrevet 1. september 2022 Herregud, skulle ønske jeg fikk henne som mamma. De har hatt og får nok en fantastisk oppvekst! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Budeia* Skrevet 1. november 2022 #34 Del Skrevet 1. november 2022 For et energisk vesen, som byr på seg selv - som seg selv 😂🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 3. november 2022 #35 Del Skrevet 3. november 2022 Enda en som eksponerer barna. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jodajipp Skrevet 4. november 2022 #36 Del Skrevet 4. november 2022 20 hours ago, tyren56 said: Enda en som eksponerer barna. Hva er galt med å vise barn i positive og naturlige settinger? Beskytter du barna dine på butikken så ingen skal se dem? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 4. november 2022 #37 Del Skrevet 4. november 2022 En favoritt av de jeg følger. Sprer så mye glede og lure tips! Og suuupersøt baby da 😍 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 15. november 2022 #38 Del Skrevet 15. november 2022 Skjønner ikke hvorfor folk ikke bruker selene på Babybjörn vippestolen, nå følger jeg ikke hun, men får hun opp av og til på Snapchat. Har bare ignorert det, men i dag har jeg sett flere bare ha babyen liggende oppi. De er der for en grunn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 15. november 2022 #39 Del Skrevet 15. november 2022 jodajipp skrev (På 4.11.2022 den 16.03): Hva er galt med å vise barn i positive og naturlige settinger? Beskytter du barna dine på butikken så ingen skal se dem? Sett deg inn i shareting og hva man utsetter barna for med å eksponere de. Nå er ikke jeg en forkjemper for dette, men jeg vet at det er maaaaaange syke folk der ute 🥴 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 16. november 2022 #40 Del Skrevet 16. november 2022 Sharp75! skrev (23 timer siden): Sett deg inn i shareting og hva man utsetter barna for med å eksponere de. Nå er ikke jeg en forkjemper for dette, men jeg vet at det er maaaaaange syke folk der ute 🥴 Altfor mange syke folk. Vil ikke si at det er normal setting å eksponere barnet i sitt eget hjem, der det skal kjennes trygt og privat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå