Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld var jeg for sliten for sex, klokka var 24, og da hadde jeg trekt dyna over hodet, da rev han den vekk fra hodet mitt, og så da samboeren ikke fikk sex, så klappet han meg bakhodet og så jeg alltid var trøtt, noe som ikke er sant, har alltid ville ha sex med han..neste dag så jeg at han får flytte ut om han rører meg mere(klapser meg i bakhodet og blir sur), da ble han sur, kaller meg stygge ting, jævla dame, motherfucker osv. Er dette legitim grunn for å gå fra han? Han er så dramaqueen..er han gal? 

Anonymkode: 39a39...da7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja han er gal og det er du også om du blir.

Anonymkode: 4e558...ef6

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I går kveld var jeg for sliten for sex, klokka var 24, og da hadde jeg trekt dyna over hodet, da rev han den vekk fra hodet mitt, og så da samboeren ikke fikk sex, så klappet han meg bakhodet og så jeg alltid var trøtt, noe som ikke er sant, har alltid ville ha sex med han..neste dag så jeg at han får flytte ut om han rører meg mere(klapser meg i bakhodet og blir sur), da ble han sur, kaller meg stygge ting, jævla dame, motherfucker osv. Er dette legitim grunn for å gå fra han? Han er så dramaqueen..er han gal? 

Klaps i bakhue er legitim grunn til å gå. Når han i tillegg følger opp med å skjelle deg ut når du setter grenser er det grunn til å gå jo før jo heller

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Psyko han der

Anonymkode: 5fa11...527

• Liker 2
Gjest Lunaris
Skrevet

Er dette sant, avslutter du forholdet nå. Håper du ikke bor sammen med mannen…

Gjest Bullabu
Skrevet
Lunaris skrev (Akkurat nå):

Er dette sant, avslutter du forholdet nå. Håper du ikke bor sammen med mannen…

Jo vi bor sammen! Men han mener det er jeg som er gal, og sær. Jeg begynner å tro det selv også.....

AnonymBruker
Skrevet
Bullabu skrev (1 minutt siden):

Jo vi bor sammen! Men han mener det er jeg som er gal, og sær. Jeg begynner å tro det selv også.....

Begynte han å vise denne siden etter dere flyttet sammen? Bare gjetter.

Anonymkode: ed6f9...b62

Gjest Bullabu
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Begynte han å vise denne siden etter dere flyttet sammen? Bare gjetter.

Anonymkode: ed6f9...b62

Jepp

Gjest Lunaris
Skrevet
Bullabu skrev (3 minutter siden):

Vel, hvis dette er sant, må du komme deg vekk fra han. 

Gjest Bullabu
Skrevet
NewStart87 skrev (2 minutter siden):

Dump han!

Ok

Gjest Bullabu
Skrevet
Lunaris skrev (Akkurat nå):

Vel, hvis dette er sant, må du komme deg vekk fra han. 

Hvorfor skriver du "hvis dette er sant", såklart er det sant....verden kan være en råtten, råtten plass.... 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik man behandler sin partner! Det er han som er gal, og denne atferden vil ikke bli bedre med tiden for å si det sånn. Du bør gå før han virkelig skader deg.

Anonymkode: 34c9e...9c5

AnonymBruker
Skrevet
Bullabu skrev (1 minutt siden):

Jepp

Det er ikke sant. Det vet vi og det vet du. Du bare "trodde det skulle gå seg til".

Anonymkode: 3554b...530

• Liker 1
Skrevet
Bullabu skrev (4 minutter siden):

Jepp

Ikke sant, akkurat samme som med min eks. Hans leilighet i tillegg? Eier eller leier?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Finn deg en bedre mann. Ingen fortjener å bli behandlet på den måten. 

Er du ikke sterk nok til å forlate han så få for guds skyld ingen barn med han og klag her etterpå. 

Det blir humoristisk i så fall. 

Anonymkode: 5b0bb...4a1

• Liker 3
Gjest Lunaris
Skrevet
Bullabu skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skriver du "hvis dette er sant", såklart er det sant....verden kan være en råtten, råtten plass.... 

ja vet, men måten ting er skrevet på er litt suspekt. Bare det. 

Gjest Bullabu
Skrevet
NewStart87 skrev (2 minutter siden):

Ikke sant, akkurat samme som med min eks. Hans leilighet i tillegg? Eier eller leier?

Leier

Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Finn deg en bedre mann. Ingen fortjener å bli behandlet på den måten. 

Er du ikke sterk nok til å forlate han så få for guds skyld ingen barn med han og klag her etterpå. 

Det blir humoristisk i så fall. 

Anonymkode: 5b0bb...4a1

Nei, DET blir tragisk det. For barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...