AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Hei. Jeg og noen venner snakker om å reise til syden i sommer. Ikke alle har feire samtidig, og noen jobber nesten hele ferien. De fleste har fri i fellesferien, så mest aktuelt å reise da. Hvis det var meg som var opptatt hele ferien ville jeg sagt til de andre at de bare skal reise og kose seg. Men vikrer ikke som vedkommende gjør dette. Er det greit at vi andre reiser «uten» de som ikke kan? Anonymkode: 27b39...cea
kraftwerk Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Selvfølgelig er det greit, vedkommende har full mulighet til å bytte vaktene sine med noen andre o.l. Neste gang får dere planlegge bedre, slik at alle får tatt fri samtidig. Det er slik man planlegger ferie. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 kraftwerk skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig er det greit, vedkommende har full mulighet til å bytte vaktene sine med noen andre o.l. Neste gang får dere planlegge bedre, slik at alle får tatt fri samtidig. Det er slik man planlegger ferie. Hvordan vet du at vedkommende har full mulighet til og bytte vaktene med andre? Kjenner du vedkommende? Om alle bare kunne bytte vaktene sine og fått fri i fellesferien hadde vi løst en del problemer i mange tråder her. Anonymkode: 0df0c...15a 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #4 Skrevet 28. april 2022 Det er enkelt og greit å lage en doodle med de aktuelle alternative reisetidspunktene. De datoene som passer for flest, velger dere. Vi reiser ofte på tur med venninnegjengen. Det er ikke alltid at alle får til å bli med, men da kommer det en ny sjanse senere. Det dummeste er hvis INGEN drar, når dere er mange som har anledning og lyst. Anonymkode: e6fe5...746
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 Rekner med dere har en felleschat som dere planlegger i. Jeg ville skrevet noe som dette: Hei! For å få til noen ferie i deg heletatt så må det bestilles snart. Nå er det jo sånn at ikke alle kan på samme tid, det er jo sånn som skjer nå når vi er komt i denne alderen med jobb og alt som hører med. Jeg ser at desse datoene passer for flest, og da tenker jeg at det er naturlig at vi går for en sånn dato. Det aller beste hadde selvsagt vert hvis de som ikke kan den datoen får flyttet på vakter eller ordnet det slik at de kan være med. Men det er ikke alltid det er mulig, dessverre. Så jeg fåreslår at vi velger denne datoen som flest kan, så håper jo at andre ordner så de også kan den datoen. Og hvis ikke så blir det jo flere muligheter for ferie! Og da kanskje det er jeg eller noen andre som ikke kan. Det er liksom sånn det er nå når ikke alle har ferie på samme tid. Kanskje vi må prøve å planlegge tidligere neste gang! så, hva sier dere. Skal vi ta den datoen? Anonymkode: b7074...963 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #6 Skrevet 28. april 2022 Fellesturer på denne måten er ofte helt håpløst, man blir for mange. Man reiser når man vil selv, ikke utfra hva andre skal. Anonymkode: 3e9db...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå