AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Vi ønsker å kjøpe oss en daybed eller lignende til å ha i hagen, gjerne en rund med tak. Synes det er vanskelig å vurdere kvaliteten på slike på nett, og vi har få hagebutikker her vi bor så det blir vanskelig å se på de selv. Vi trenger en som tåler litt, da vi bor på vestlandet. Eksempel på en vi har sett på: https://www.plantasjen.no/rund-solseng-catina-4-sitteplatser-brun-538778.html Er det noen som har en lignende daybed som dere er fornøyde med? Anonymkode: 27aa2...d3b
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Fysj, den var stygg! Anonymkode: f61de...102
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fysj, den var stygg! Anonymkode: f61de...102 Tusen takk for at du svarte på det jeg lurte på Anonymkode: 27aa2...d3b 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Den er ikke så stor, spesifikasjonen sier i lengden er 150 cm ( dybde) så hvis du eller mannen din er høye så vil dere henge utafor. Jeg gikk forbi en på plantasjen og den ser litt skranglete ut Anonymkode: 3da09...3b0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Den er ikke så stor, spesifikasjonen sier i lengden er 150 cm ( dybde) så hvis du eller mannen din er høye så vil dere henge utafor. Jeg gikk forbi en på plantasjen og den ser litt skranglete ut Anonymkode: 3da09...3b0 Takk for hjelp! Denne var bare for å vise et eksempel på hva vi vil ha, det finnes mange lignende på markedet Denne er ikke den vi synes er finest. Anonymkode: 27aa2...d3b 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Jeg kjøpte på netthandelen for ca 10 år siden, har den enda 😄 God kvalitet, og bor på vestlandet Anonymkode: de323...3bf
AnonymBruker Skrevet 28. april 2022 #7 Skrevet 28. april 2022 Lagde vår egen, mye billigere. Planker, drill og store sofaputer fra Finn (altså ikke ryggputer) gjorde susen. Du kan også bruke tykke madrasser om det er mer aktuelt og dekorere madrassen med et flott teppe. Masse løsninger, men kommer an på hvor mye tid du gidder investere i det. 8000 for daybed er hinsides. Da hadde jeg heller kjøpt meg to gode tykke solsenger eller kjøpt en tykk madrass og dekket med puter og pledd altså. Anonymkode: dacb6...e58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå