AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Nå har jeg lest om kjipe avvisninger, og forstår jo mange som sier at det verste dermed dem som bare fader ut. Hva skal jeg gjøre når jeg har vært på date, og daten liker meg godt, men det er ikke gjengjeldt på den måten fra min side. Han melder om kvelden og sier takk for hyggelig treff. Jeg svarer det samme. Så hører jeg ingenting mer. Er ikke det da bare for meg å ikke kontakte ham mer? Jeg tror han her og venter på å høre mer fra meg. Men han kontakter ikke meg mer. Nå blir det hele fadet ut, men er ikke det greit? Bør jeg egentlig ta kontakt for å si noe om at jeg ikke er interessert i noe mer enn venn? Er det ikke like greit at ingen av oss kontakter mer, så blir det fadet ut? Anonymkode: 35aac...f31
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Jeg synes det er greit at ting fader ut. Anonymkode: 2745b...c3d 4
exictence Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det er greit at ting fader ut. Anonymkode: 2745b...c3d Ja, noen ganger tenker jeg og at det er like greit.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Om han tar kontakt igjen så sier du ifra. Ikke drit i å svare bare, vær voksen nok til å takke nei til videre kontakt. Anonymkode: d6f70...e60 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om han tar kontakt igjen så sier du ifra. Ikke drit i å svare bare, vær voksen nok til å takke nei til videre kontakt. Anonymkode: d6f70...e60 Enig at svare kan man alltid. Men hvis ikke den ene kontakter mer, så trenger man ikke å kontakte bre for å si at man ikke er interessert. Anonymkode: 35aac...f31 7
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig at svare kan man alltid. Men hvis ikke den ene kontakter mer, så trenger man ikke å kontakte bre for å si at man ikke er interessert. Anonymkode: 35aac...f31 Enig i den. Men om han melder deg igjen: Svar ærlig! Anonymkode: d6f70...e60 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 Like greit å bare la det ligge når det er så tidlig. Men om han spør om nytt møte så svarer man, tenker jeg Anonymkode: e4265...dab
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 I det tilfelle kan du la det ligge. Hvis han tar kontakt igjen så sier du ifra at du ikke er interessert. Hadde dere derimot hatt kontakt over lengre tid og møttes flere ganger så burde du si fra uansett. Men her er det jo tydelig at ingen av dere følte det helt store? Siden han heller ikke følger opp? Litt usikker på hvorfor du skriver at han likte deg godt? Skrev han det i meldingen? Hvis han gjorde det så burde du sagt fra i svaret at du ikke gjengjeldte det. Anonymkode: 1b511...e20
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #9 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): I det tilfelle kan du la det ligge. Hvis han tar kontakt igjen så sier du ifra at du ikke er interessert. Hadde dere derimot hatt kontakt over lengre tid og møttes flere ganger så burde du si fra uansett. Men her er det jo tydelig at ingen av dere følte det helt store? Siden han heller ikke følger opp? Litt usikker på hvorfor du skriver at han likte deg godt? Skrev han det i meldingen? Hvis han gjorde det så burde du sagt fra i svaret at du ikke gjengjeldte det. Anonymkode: 1b511...e20 Han følge ikke opp mer enn at han skrev takk for hyggelig tur. Men etter og under turen sa han store ord om at det var over all forventning, og at han likte med så godt, og foreslo at neste gang kunne vi drikke vin og gå der osv. Men han har ikke skrevet mer. Så jeg bare lar det ligge. Anonymkode: 35aac...f31 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Skrevet 27. april 2022 Jeg er kvinne og foretrekker faktisk å bli fadet ut så lenge vi har møttes mindre enn 6-7 ganger/ det ikke er så seriøst. Trenger ikke en forklaring på hvorfor han ikke er intressert, det holder å vite at han ikke er det og det forstår man jo relativt fort. Men jeg har forstått at det ikke er normalen da Anonymkode: 9dac1...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #11 Skrevet 27. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er kvinne og foretrekker faktisk å bli fadet ut så lenge vi har møttes mindre enn 6-7 ganger/ det ikke er så seriøst. Trenger ikke en forklaring på hvorfor han ikke er intressert, det holder å vite at han ikke er det og det forstår man jo relativt fort. Men jeg har forstått at det ikke er normalen da Anonymkode: 9dac1...a4d Enig, men ikke så lenge som 6-7 ganger, har jeg møtt han så mange ganger er det fordi jeg liker han godt og da er det jo litt pining å lure på om man får høre noe eller ikke. Men samtidig, tror nesten selv etter 6-7 ganger at fading er bedre enn avvisning faktisk. Og veldig enig ts ikke trenger å si noe som helst nå hvor ingen sier noe Anonymkode: 9708b...9e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå