Gå til innhold

Jeg er overvektig/fedme og får kommentarer fra trente menn. Vanlig at "de" tenner på overvektige som trener?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at jeg er overvektig, men sprek? Trener flere ganger i uken, både spinning og styrke. Jeg er singel og aktiv på tinder og andre sider.

Jeg har det siste året trent en del og kanskje blitt noe strammere. Kanskje dette også har ført til økt selvtillit? Det vet jeg ikke. Men jeg føler meg mye mer selvsikker nå enn før!

Før når jeg trente var jeg redd for blikk. Jeg så at flere menn som på meg og tenkte at de tenkte sitt (Feit dame på treningssenter)

Men jeg har opplevd flere ganger at når jeg trener, spesielt på dagtid og det er få mennesker, kan jeg få kommentarer som at jeg er sterk, ser bra ut i den tightsen. Har også blitt spurt ut av en fyr som jeg aldri trodde jeg hadde sjangs på, på kaffe. 

Nå nylig har jeg snakket med en som er pt, og han, vel.. Han sier han fantaserer om å trene med meg, spør hvor mye jeg løfter i ulike apparater osv, spør om vi kan trene sammen en dag. Jeg må si jeg liker tanken, selv om det er seksuelt ladd.

Men hva er det som gjør at jeg får så mye interesse av menn, når jeg plutselig har begynt å trene? Vil ikke gå innpå det, men har fedme/kraftig overvekt når det kommer til bmi, så jeg er stor, men ikke altforstor, mener jeg selv da.

Anonymkode: fa719...065

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil si at jeg er overvektig, men sprek? Trener flere ganger i uken, både spinning og styrke. Jeg er singel og aktiv på tinder og andre sider.

Jeg har det siste året trent en del og kanskje blitt noe strammere. Kanskje dette også har ført til økt selvtillit? Det vet jeg ikke. Men jeg føler meg mye mer selvsikker nå enn før!

Før når jeg trente var jeg redd for blikk. Jeg så at flere menn som på meg og tenkte at de tenkte sitt (Feit dame på treningssenter)

Men jeg har opplevd flere ganger at når jeg trener, spesielt på dagtid og det er få mennesker, kan jeg få kommentarer som at jeg er sterk, ser bra ut i den tightsen. Har også blitt spurt ut av en fyr som jeg aldri trodde jeg hadde sjangs på, på kaffe. 

Nå nylig har jeg snakket med en som er pt, og han, vel.. Han sier han fantaserer om å trene med meg, spør hvor mye jeg løfter i ulike apparater osv, spør om vi kan trene sammen en dag. Jeg må si jeg liker tanken, selv om det er seksuelt ladd.

Men hva er det som gjør at jeg får så mye interesse av menn, når jeg plutselig har begynt å trene? Vil ikke gå innpå det, men har fedme/kraftig overvekt når det kommer til bmi, så jeg er stor, men ikke altforstor, mener jeg selv da.

Nei, det er nok kun det at de anser deg som en enklere tilgang til tøm og røm da utvalget for overvektige er mye mindre enn blande slanke damer. Slank er attraktivt det. Vitner om selvbeherskelse og sunnhet, feite menneske gir ubevisst beskjed om det motsatte. Ikke tro på hva mannfolk sier , de har evnen interesser for å si det slik.. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De ser at du er aktiv. Former er flott, men er gjerne forbundet med altfor mye "sofa". Former og en aktiv livsstil er for mange et stort pluss! You go girl! 

Hilsen mann. 

Anonymkode: 079fc...b31

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Kaneel said:

Nei, det er nok kun det at de anser deg som en enklere tilgang til tøm og røm da utvalget for overvektige er mye mindre enn blande slanke damer. Slank er attraktivt det. Vitner om selvbeherskelse og sunnhet, feite menneske gir ubevisst beskjed om det motsatte. Ikke tro på hva mannfolk sier , de har evnen interesser for å si det slik.. 

På seg selv kjenner man andre...dette er bare tull. Ts, klart de synes du er fin. Preferanse på hva som er pent er individuelt.

Anonymkode: 9fc68...561

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

De tenker st du er et lett bytte som tar til takke med hvem som helst vil jeg tro. 

Anonymkode: 81822...95a

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anta at de går ut fra (feilaktig kanskje) at du er et "lett bytte", siden du er overvektig, og at du derfor ikke kan velge og vrake i menn. De antar at du derfor sannsynligvis vil si ja takk til første og beste mann som prøver seg. 

Det var en episode i komiserien How I Met Your Mother, der Barney (super-damesjekkeren i serien) sa at han pleide å gå på treningssenter og plukke ut de overvektige damene for å få seg ligg, og altså få "ha seg" med dem før de ble slanke, veltrente og kresne.

Det er altså et kjent fenomen at mange tror at overvektige damer sier ja til alle menn, siden de tok opp temaet og spøkte om  det i en tv-serie. Så det er vanlig og allment kjent.

Anonymkode: 286c9...c99

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg vil anta at de går ut fra (feilaktig kanskje) at du er et "lett bytte", siden du er overvektig, og at du derfor ikke kan velge og vrake i menn. De antar at du derfor sannsynligvis vil si ja takk til første og beste mann som prøver seg. 

Det var en episode i komiserien How I Met Your Mother, der Barney (super-damesjekkeren i serien) sa at han pleide å gå på treningssenter og plukke ut de overvektige damene for å få seg ligg, og altså få "ha seg" med dem før de ble slanke, veltrente og kresne.

Det er altså et kjent fenomen at mange tror at overvektige damer sier ja til alle menn, siden de tok opp temaet og spøkte om  det i en tv-serie. Så det er vanlig og allment kjent.

Ser flere av dere skriver dette. Jeg merket INGEN interesse av de før jeg begynte å trene. Men med en gang jeg begynte å trene, kle meg litt annerledes/vise selvtillit, er det så mange som er så godt trente som viser interesse.

Dette er typiske gutter/menn som man skulle tro fikk hvem de ville. Det jeg jo spør om er om det er vanlig at godt trente tenner på overvektige? Er gjerne der jeg merker økt interesse.

Dette ser ut som de som ikke hadde tatt seg til takke med hvem som helst egentlig.. Får vel bare ta det som et gigakompliment da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor overvektig er du da? BMI på 26 med tiltrekkende kvinnelige former er noe helt annet enn BMI 36 med kropp som en ball.

Anonymkode: 681b9...d10

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor overvektig er du da? BMI på 26 med tiltrekkende kvinnelige former er noe helt annet enn BMI 36 med kropp som en ball.

Ikkesant. Jeg synes Maren Turmo er et godt eksempel

Anonymkode: 49937...84f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Barney «hadde seg» ikke med de før de ble tynne

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hadde aldri hørt om henne, men etter å ha gjort et googlebildesøk - hun ser absolutt ikke ut til å være overvektig? Heller normal eller slank. Hun har bare stor rumpe.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Mja, googlet henne.

Hun er jo veldig slank - men har stor rumpe som kan se ut som har fått ekstra hjelp av kirurgi. 

Men altså TS, det at den PT’ en snakker sånn til deg er jo ikke et kompliment da. 

Men ja, folk har ulike preferanser og smak.

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at det ikke bare er så enkelt som at det finnes menn som trener som også liker overvektige kvinner? 

Jeg er en av dem. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Gjest Tulleruska
Skrevet
Talentedmrripley skrev (17 timer siden):

Sikker på at det ikke bare er så enkelt som at det finnes menn som trener som også liker overvektige kvinner? 

Jeg er en av dem. 

Takk! ❤

AnonymBruker
Skrevet
Kaneel skrev (På 27.4.2022 den 13.08):

AnonymBruker skrev (På 27.4.2022 den 13.25):

De tenker st du er et lett bytte som tar til takke med hvem som helst vil jeg tro. 

Anonymkode: 81822...95a

Kan stemme dette. Jeg er også overvektig og har alltid hatt tilgang på sex fra kjekke og veltrente. Hadde mange ONS og hjemmedater, men de ville kun ha sex. Behandlet meg som dritt. Heldigvis fant jeg meg en ordentlig mann tilslutt.

Anonymkode: 2053d...398

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen noensinne snakker til meg på et treningssenter kommer jeg til å slå ned den personen.. 

Da teller ikke ansatte, de kan fint jatte.. 

Men sist snakket en dame på 50-60 til meg, tynn, kort hår… æsj. Blææ. Det er like turn off som en mann med måne og utstikkende vorter … 😵💫 får lyst til å gråte!! 

Men hvis du synes han r hot så hvorfor ikke… skjønner ikke helt greien. Du føler deg bedre og en fyr er hypp på deg.., vil du ha oppmuntring??? 

YOU GO GURRRRLLLLL…!!! 🥳🥳🥳🥳

Anonymkode: 6f31a...cbf

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, jeg har bmi på 29. feminin kroppsfasong, har ingen problemer med å få verken kjæreste eller date. Jeg er i normalt god form, kan gå opp Gaustatoppen på 1 t 45 min. 

Menn går ikke bare etter BMI. Håpløst stempel å sette på mannfolk. De fleste menn vil ha en blid, morsom og omsorgsfull kvinne er mitt inntrykk.

Anonymkode: 201a4...56d

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Kaneel skrev (På 27.4.2022 den 13.08):

jeg skjønner det er bittert for de som driver selvpining å lese at noen som koser seg med både god mat og trening skal få tilgang på deilig sex.

TS: du ser nok formfull, sterk og sexy ut, tipper du har masse utstråling etter å ha fått det bedre med deg selv. Dette er den delen de fleste legger merke til. Ei dame som har det bra med seg selv, fremstår blid og fornøyd og er livsnyter, er selvfølgelig mye mer sexy og attraktivt enn ei surmulen megge som tror selv hun er Guds gave til menn fordi hun ikke unner seg annet enn gulrot og cottage Cheese. 

Anonymkode: 6035a...d55

• Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

jeg skjønner det er bittert for de som driver selvpining å lese at noen som koser seg med både god mat og trening skal få tilgang på deilig sex.

TS: du ser nok formfull, sterk og sexy ut, tipper du har masse utstråling etter å ha fått det bedre med deg selv. Dette er den delen de fleste legger merke til. Ei dame som har det bra med seg selv, fremstår blid og fornøyd og er livsnyter, er selvfølgelig mye mer sexy og attraktivt enn ei surmulen megge som tror selv hun er Guds gave til menn fordi hun ikke unner seg annet enn gulrot og cottage Cheese. 

Anonymkode: 6035a...d55

Takk, det var veldig hyggelig å høre! Ja, jeg føler meg fresh for tiden! Det er vår, ikke koronastengt, jeg får energi av å trene og jeg blir sett.

Idag skal jeg faktisk trene på senteret der han uten jobber. Mens han har time... Gud jeg er nervøs! Men kjenner det kribler skikkelig.. tror han gleder seg noe ekstremt å!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en fake post for å skape et inntrykk av at overvektige for oppmerksomhet av attraktive menn. Siden det har vært en del poster om det motsatte i det siste. Klassisk KG. Når damene her inne leser ting de ikke liker så begynner de å poste fake poster som skal bevise det motsatte. Slik som disse «jeg liker eldre damer» postene som begynte å dukke opp.

Anonymkode: ffdc1...c8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...