Gå til innhold

gave til forlovere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig aa gi gaver til sine forlovere i Norge? Jeg bor i USA hvor det er skikken men skal gifte meg i Norge og har norsk forlover. Er det noen som vet om det er noen tradisjoner naar det gjelder akkuratt dette?

Setter pris paa svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi ga forloverne bryllupsbilde (hvor de er med på) i forstørret utgave(20X25).

De ble kjempeglade!

Gjest Cilie 2003 ikke innl.
Skrevet

Hei

Ja her i Norge er det nok blitt mer og mer vanlig å gi forloveren sin noe. Vet at mange betaler frisør og sminke på selve dagen for forloveren sin. Det er faktisk flere salonger som har dette som eget punkt, og min frisør spurte meg om forloveren også skulle være med.

Om man da behøver å gi noe i tillegg vet jeg ikke. Kanskje et brudebilde hadde vært hyggelig ja!!

Skrevet

Da jeg var forlover for en venninne, for en tid tilbake fikk jeg time hos frisøren og et forstørret bilde av budeparet + forlovere.

Det var veldig hyggelig. Tror jeg ville følt det litt rart hvis jeg skulle fått noe mer. :briller:

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg ga min forlover et smykke og armbånd, og mann min ga sin en lommelerke med gravering på.

Skrevet

Våre forlovere, som også er våre søsken, fikk flotte gaver fra der vi var på bryllupsreise. Brudepikene, våre kusiner, fikk også hvert sitt enkle sølvsmykke.

Skrevet

Har lest endel slike utenlandske bryllupsmagasin og der er det jo egne hefter med forslag til forlover-gaver! synes kanskje at det tar litt av jeg da..greit at det skal være stor stas og en ikke skal spinke og spare...men jeg hadde ærlig talt ikke forventet å få noen gave selv!

Det med frisøren hørtes veldig fornuftig..kan godt tenke meg å spandere på min forlover sminke og hår-styling på den store dagen!! Det blir jo kjempekos!

Nei..synes ikke det er nødvendig med noe gaver til forloverne, en oppmerksomhet heller!!! (som takk for hjelpen liksom!!)

:)

Skrevet

Vi gav en flaske med cognac til min manns forlover og til toastmasteren vår. Min forlovere fikk et innrammet bilde av oss tatt hos fotografen og et album med diverse bilder fra bryllupet (siden hun ikke selv fikk tatt noen bilder). Forloverene våre ble kjempeglad for gavene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...