Barbie Skrevet 11. mars 2002 #1 Del Skrevet 11. mars 2002 Noen som vet hvor jeg kan få tak i store sko? Og da mener jeg STORE. Jeg er på jakt etter sko til kjolen min,og de bør helst være åpne og uten for mye hel. Jeg må ha str 42,og det er jo nesten ikke og oppdrive.. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #2 Del Skrevet 12. mars 2002 Brudebutikkene har det garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 12. mars 2002 #3 Del Skrevet 12. mars 2002 Det finnes en butikk i Trondheimsveien, Oslo, som har spesialisert seg på større størrelser. Ligger like ved Schous Plass/BI. Ellers vet jeg at Grensen Skø(tøi)magasin i Grensen, Oslo, har en dels store størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Skrevet 12. mars 2002 #4 Del Skrevet 12. mars 2002 Hvis du skulle finne noe så vær så snill og send meg en melding... Trenger sårt store sko selv.. Kan si fra hvis jeg finner noe.. Mamma snakket om at de hadde noen ganske pene store på familieskomakeren på Grønnland. Tenkte jeg skulle ta en tur og se.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå