Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

sover alltid godt 2-4t) frem til første måltid, så våkner hun sikkelig til å er våken i 2-3t. det er så ufattelig slitsomt!! sovner kanskje om hun ligger på meg, men våkner så fort jeg legger hun ned. samme om hun får pupp, men våkner når den ikke er i munnen lenger. er klar over 4 trimester, nærhet osv.. men vi har jo kos og nærhet absolutt hele dagen ellers 🙊 får på snittet 2-4 timer søvn om natta da jeg må opp med treåring, og jeg er helt utslitt.

Anonymkode: 3968b...3a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok, dessverre, ganske så normalt... 

Kan du samsove? Med eldsten fungerte det overhodet ikke for oss, han var alt for urolig. 

Men med minsten reddet det nattesøvnen. Trygg samsoving, selvsagt. Fast madrass, jeg hadde varm bolero så armene var varm, og ammesinglet, så ikke noe klær kunne komme over ansiktet hans, han lå i soveposen sin og jeg hadde dynen bare opp til livet. Da ammet jeg liggende, og så lå han og koste med puppen og sov. 

For all del: ikke i nærheten like god søvn på meg som om jeg hadde klart å legge ham i sengen sin, men det var altså klin umulig.. 

Anonymkode: 6a43e...0e1

Skrevet

Dessverre kan det ta tid,6 uker er jo så og si nyfødte ennå.

Skjønner at du er sliten.. hilsen en på 3 år og holdt på i 3 år

AnonymBruker
Skrevet

En baby har ikke døgnrytme. Det er altså normalt. Går treåringen i barnehage slik at du kan hvile når baby hviler på dagtid?

Anonymkode: 68265...985

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er faren til barna? 

Med eldsten måtte mannen værsågod på banen mer på natten, selv om han skulle på jobb. Jeg ble sykemeldt da ungen var 10 uker, da hadde jeg hatt ca 2 timers uavhengig søvn i døgnet i de ti ukene... Babyen min var avhengig av begevelse for å sove, så jeg fikk ikke sovet når han sov. 

Så her har mannen tatt mer med babyen på natten, og stått opp med eldstemann om morgenen. 

Anonymkode: 6a43e...0e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når sover babyen de første timene før den er våken da? Det er åpenbart bare en liten lur mao

Anonymkode: 3f53b...b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...