AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Skal begynne å studere etter høsten! Ønsker meg selvfølgelig kjæreste. Er det vanlig å møte noen i studentiden? Anonymkode: 582e3...a0c
FunnyBoy123 Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 (endret) Det er nok det mest vanlige av alt! Utrolig mange møter hverandre i studietiden. Sjansen for å få seg kjæreste når man studerer er vel på sitt høyeste! Videre kommer det også an på hvilket studie du begynner på og hvor. Er det for eksempel veldig mannsdominert eller kvinnedominert? Skal du studere i Trondheim eller Volda? Er mange faktorer som virker på kjæreste-oddsen. Det viktigste er vel å være laidback og by på deg selv, så skjer mye av seg selv! Ikke stress. Endret 27. april 2022 av FunnyBoy123 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 Jeg studerer barnehagelærer og vil helst ikke møte mannen min i det studiet 😅😂 Selv hadde jeg kanskje likt en som studerte økonomi eller jus kanskje? Anonymkode: e35c1...88d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå