AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Skrevet 27. april 2022 Hei! 😄 På arbeidsplassen min jobber vi i team. Vi er ca. 30 på hvert team. Jeg liker et fåtall av de, men når det er sagt er det mange jeg ikke liker (av god grunn). Jeg byr mye på meg selv, jeg prøver å være inkluderende og tar f.eks. ofte med kaker og lignende på jobb. Alle har god utdannelse og er oppegående mennesker. Mitt problem: Jeg opplever kollegaene mine som svært bedrevitende og til tider frekke. Det er mye baksnakking blant kollegaene, med tanke på at vi jobber så tett på hverandre. Mange av kollegaene har et problem med å vise fram sin suksess (noe som er helt ok), problemet er at de får oss andre til å føle oss dårlige (bevisst), og dette er i hovedsak for å lage kvalme. Det er nærmest som et hierarki. Mange stygge blikk, og folk som ler av og ikke med hverandre. Er det noen som har opplevd/opplever noe lignende som vil dele? Takk for alle svar på forhånd! ☺️ Anonymkode: 899b7...422 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Skrevet 27. april 2022 Høres ut som om at du jobber i et giftig og destruktivt arbeidsmiljø. Jeg ville prøvd å byttet jobb, før det går på helsa løs. Kanskje du ikke er der nå, men å stå over tid i et miljø hvor du misliker majoriteten av kollegene, misliker miljøet og holdningene, og allerede nå har begynt å irritere deg, så bør du ta affære før det smeller. Anonymkode: 282c1...eb6 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei! 😄 På arbeidsplassen min jobber vi i team. Vi er ca. 30 på hvert team. Jeg liker et fåtall av de, men når det er sagt er det mange jeg ikke liker (av god grunn). Jeg byr mye på meg selv, jeg prøver å være inkluderende og tar f.eks. ofte med kaker og lignende på jobb. Alle har god utdannelse og er oppegående mennesker. Mitt problem: Jeg opplever kollegaene mine som svært bedrevitende og til tider frekke. Det er mye baksnakking blant kollegaene, med tanke på at vi jobber så tett på hverandre. Mange av kollegaene har et problem med å vise fram sin suksess (noe som er helt ok), problemet er at de får oss andre til å føle oss dårlige (bevisst), og dette er i hovedsak for å lage kvalme. Det er nærmest som et hierarki. Mange stygge blikk, og folk som ler av og ikke med hverandre. Er det noen som har opplevd/opplever noe lignende som vil dele? Takk for alle svar på forhånd! ☺️ Anonymkode: 899b7...422 Dette skjønte jeg ikke? De er frekke og bedrevitende, men har problemer med å vise sin suksess??? Samtidig baksnakker de og ler av andre? hva er egentlig greia? Anonymkode: 2b53f...6f9 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Og her jobber det mest kvinner ? Anonymkode: c5b43...fc6
Bringsdal721 Skrevet 28. april 2022 #5 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei! 😄 På arbeidsplassen min jobber vi i team. Vi er ca. 30 på hvert team. Jeg liker et fåtall av de, men når det er sagt er det mange jeg ikke liker (av god grunn). Jeg byr mye på meg selv, jeg prøver å være inkluderende og tar f.eks. ofte med kaker og lignende på jobb. Alle har god utdannelse og er oppegående mennesker. Mitt problem: Jeg opplever kollegaene mine som svært bedrevitende og til tider frekke. Det er mye baksnakking blant kollegaene, med tanke på at vi jobber så tett på hverandre. Mange av kollegaene har et problem med å vise fram sin suksess (noe som er helt ok), problemet er at de får oss andre til å føle oss dårlige (bevisst), og dette er i hovedsak for å lage kvalme. Det er nærmest som et hierarki. Mange stygge blikk, og folk som ler av og ikke med hverandre. Er det noen som har opplevd/opplever noe lignende som vil dele? Takk for alle svar på forhånd! ☺️ Anonymkode: 899b7...422 Hei, ts! Sånn er det også på min arbeidsplass. Jeg blir ofte ubekvem og føler meg aldri 100 prosent trygg rundt kollegaene mine. Mange av disse liker å vise seg fram og vise hvor flotte liv de har. Dette til tross for at det er en del av kollegaene mine som heller ikke er så fan. Dette føler til et veldig dårlig arbeidsmiljø og sosialt miljø på jobb. Det blir derfor mye grupperinger og baksnakking. Håper det blir bedre snart. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå