Gå til innhold

Samværsavtalen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Vi har to barn sammen. På 0 år og 10 år. 

Vi skal ikke bo sammen og separeres. I den forbindelse har vi startet å fylle samværsavtalen, denne må vi ha klart til meklingen. Vi skjønner ingenting av den. På forsiden står det navn barn1, navn barn2 osv. En avatle om bosted,ferier,samvær osv med underskrift av begge. Her er problemet. Barnet på 0 år skal bo hos meg og 10 åringen hos pappa. Vi bor ikke langt fra hverandre og skal ha masse samvær pga barna. Men pga jobb ig skole osv så må vi gjøre det slik. Så jeg skal ha det ene barnet og pappaen den andre. Siden samværsavtalen er listet opp for alle barna, vol det være vanskelig for oss å separere dem. Jeg lurer da på om det går ann å lage 2 avtaler? Et for hvert barn. 

Anonymkode: bf7df...9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei

Vi har to barn sammen. På 0 år og 10 år. 

Vi skal ikke bo sammen og separeres. I den forbindelse har vi startet å fylle samværsavtalen, denne må vi ha klart til meklingen. Vi skjønner ingenting av den. På forsiden står det navn barn1, navn barn2 osv. En avatle om bosted,ferier,samvær osv med underskrift av begge. Her er problemet. Barnet på 0 år skal bo hos meg og 10 åringen hos pappa. Vi bor ikke langt fra hverandre og skal ha masse samvær pga barna. Men pga jobb ig skole osv så må vi gjøre det slik. Så jeg skal ha det ene barnet og pappaen den andre. Siden samværsavtalen er listet opp for alle barna, vol det være vanskelig for oss å separere dem. Jeg lurer da på om det går ann å lage 2 avtaler? Et for hvert barn. 

Anonymkode: bf7df...9f4

Samværsavtalen burde du kunne sette opp på eget papir, sågar. Det er nok ikke skjemaet i seg selv som er viktig men snarere at du får med all informasjonen skjemaet "krever". Om du likevel føler det bedre å bruke skjemaet burde vel to skjemaer fungere helt fint. Det er helt sikkert et kommentarfelt også der hvor du kan, på begge skjemaene, skrive at den komplette avtalen kommer i form av to skjemaer med referanse til det andre skjemaets navn på barn med fødselsnummer.

Endret av nisselue
AnonymBruker
Skrevet

Dere må ikke bruke skjemaet, lag en egen en der dere skriver det dere avtaler. Kan lage én og samme avtale som gjelder begge barna.

Anonymkode: ae364...61f

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Med vennlig hilsen
Rhodiola, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...