Ciara Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Vet du det? Tror halvparten synes jeg er hyggelig, mens den andre halvparten kan synes jeg virker arrogant (men jeg er egentlig "bare" sjenert og tilbakeholden). Hva med dere?
hjertesukka Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Blid, hyggelig og rolig. :smilejente: Men noen har sagt i ettertid at de syntes jeg var "hemmelighetsfull og vanskelig å komme inn på" -så feil man kan ta!
Gjest Bellatrix Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Folk tror ofte jeg er litt prekitg og snusfornuftig, men det er før de blir ordentlig kjent med meg.
Saeria Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 (endret) Utrolig nok en kombinasjon av hjertesukka og Ciara. Mange har sagt at de oppfatter meg som blid, rolig og hyggelig. Men jeg har også blitt fortalt at jeg virker litt hemmelighetsfull/mystisk og vanskelig å komme inn på. Og andre igjen har oppfattet meg som litt arrogant, fordi jeg er litt tilbakeholden og sjenert i begynnelsen. Men når de har blitt kjent med meg, har de funnet ut hvorfor de oppfattet meg slik. Endret 5. november 2005 av Saeria
Shagya Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Jeg tror folk oppfatter meg omtrent som Ciara. Noen får umiddelbart et hyggelig førsteinntrykk, andre opplever meg mer avvisende og arrogant, uten at det nødvendigvis bunner ut i noe annet enn at jeg ikke er like utadvendt og imøtekommende før jeg kommer litt innpå folk. Men det er selvsagt noen som har rett i sine antakelser....
Gjest Manic Skrevet 5. november 2005 #6 Skrevet 5. november 2005 Jeg tror folk får et inntrykk av en person som ikke har så veldig mye å komme med. Jeg er veldig innesluttet og sier lite til folk jeg ikke kjenner så godt. Men egentlig er jeg vill,gal og sprudlende
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 Mange opplever meg som arrogant, overlegen etc., men jeg er bare usikker på situasjonen ofte Men min dagsform avhenger av hvordan folk opplever meg tror jeg. For er jeg i dårlig form (noe jeg er oftere enn mange andre), så reagerer jeg ikke ved å informere andre rundt meg, jeg er heller mer stille, reservert men har også kortere lunte. Jeg vet ihvertfall at mange av de jeg er venn med i dag var litt "redde" for meg i begynnelsen/likte meg ikke. Jeg er jo også en jente med meningers mot som en av pappas søstre liker å si det, så noen kan bli litt småskremte av det. Men som sagt, der varierer veldig. Og noen kjennermeg og tåler fortsatt ikke trynet på meg Tror man må være litt spesiell for å få helt sansen for meg umiddelbart
sixx Skrevet 5. november 2005 #8 Skrevet 5. november 2005 Tror man må være litt spesiell for å få helt sansen for meg umiddelbart Takk skarru ha.
Gjest LoisLane Skrevet 5. november 2005 #9 Skrevet 5. november 2005 Jeg tror ikke jeg gjør så veldig mye ut av meg ved første inntrykk. Jeg vet jeg kan se litt overlegen/ sur ut, men virker nok mer positiv når jeg åpner munnen. Jeg er litt stille av meg, sier ikke mer enn jeg må.
Gjest Hilde Skrevet 5. november 2005 #10 Skrevet 5. november 2005 Får høre fra andre at jeg er blid, morsom og omgjengelig - på jobben fikk jeg for en tid siden mitt hittil flotteste kompliment - sjefen sa at jeg er et naturlig samlingspunkt for kollegaene.
Arwen Skrevet 5. november 2005 #11 Skrevet 5. november 2005 Aner faktisk ikke jeg, er så sjeldent folk forteller hva slags inntrykk de får. *roper* Lilesky og Grace! Hva tenkte dere?
Gjest Jebediha Winchombe Skrevet 5. november 2005 #12 Skrevet 5. november 2005 det første inntrykke folk får av meg er at jeg er hemmelighets full og stille. og veldig pålitelig.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #13 Skrevet 5. november 2005 Takk skarru ha. ← Spesiell kan også være positivt *diplomatisk* Men hyggelig å høre at du likte meg kjapt da, det er ikke så mange av dere
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #14 Skrevet 5. november 2005 Får ofte høre at jeg må gå på dop. Men det gjør jeg ikke. Jeg bare liker å ha det hektisk og at ting går veldig fort. Jeg syns ikke det går fort men de andre syns det.
Tusseline Skrevet 5. november 2005 #16 Skrevet 5. november 2005 Det kommer vel litt på hvilken setting, men hva jeg har fått hørt: glad i å prate, litt "ovenpå" (), streng, snill.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #17 Skrevet 5. november 2005 Vet du det? Tror halvparten synes jeg er hyggelig, mens den andre halvparten kan synes jeg virker arrogant (men jeg er egentlig "bare" sjenert og tilbakeholden). Hva med dere? ← Jeg kan nok si det samme som deg. Vanskelig å si også...vet jo aldri helt hva folk egentlig tenker, så en kan ikke bry seg for mye om det. Jeg tror det er en blanding av hyggelig, rolig, livlig, utålmodig, bevisst, vanskelig å komme inn på, lett å snakke med, positiv, negativ, til å stole på, stille, skravlete......vet du, alt etter som hvem jeg snakker med.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. november 2005 #18 Skrevet 5. november 2005 Det lurer jeg veldig på. Tror de fleste oppfatter meg som ei blid og hyggelig jente. Er jeg usikker i en situasjon,så kan jeg kanskje virke overlegen,men det er bare fordi jeg er litt sjenert.
Arkana Skrevet 5. november 2005 #19 Skrevet 5. november 2005 Blid, hyggelig og rolig. :smilejente: Samme her.
nostalgia Skrevet 5. november 2005 #20 Skrevet 5. november 2005 Stille og reservert kanskje? (men de skulle bare visst... ) Anette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå