AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Del Skrevet 27. april 2022 Sånt som dette? Hva syns dere om denne fargen? Hadde du unngått å kjøpe hus med slik farge på kjøkkenet? Jeg er helt forelsket og har veldig lyst på det, mannen min liker det også. Men vi har planer om å flytte om 3-5 år, og tenker det kanskje er bedre å ikke sette for mye personlig preferanse først. Men kanskje heller ha høyglans hvitt. Hva syns dere? Anonymkode: 45021...22a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Del Skrevet 27. april 2022 Hadde verken syntes denne fargen eller høyglans hadde vært noe særlig. Synes ikke fagen er noe fint og høyglans får fettflekker med en gang og er noe herk å vaske for å få fint. Anonymkode: 67d56...cf8 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Del Skrevet 27. april 2022 Kommer jo helt an på resultatet Anonymkode: b1bd1...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Del Skrevet 27. april 2022 Syntes det er koselig Anonymkode: b37b5...9cd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 27. april 2022 #5 Del Skrevet 27. april 2022 Hvis dere skal flytte innen 3-5 år hadde jeg ikke lagt penger i nytt kjøkken. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 27. april 2022 #6 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) Kunne fint kjøpt et hus eller leilighet med slik farge på kjøkkenet, er jo bare å male over det. Men om dere bare skal bo der i 3-5 år så er det kanskje ikke så mye vits å bruke penger på nytt kjøkken. Endret 27. april 2022 av Gereon Rath 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 27. april 2022 #7 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) Syns det er fint Endret 27. april 2022 av Blosy 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Del Skrevet 27. april 2022 Mamajune11 skrev (3 minutter siden): Hvis dere skal flytte innen 3-5 år hadde jeg ikke lagt penger i nytt kjøkken. kjøkkenet vi her er fra tidlig 80 tallet, og er grusomt! Vi har også måtte lage upene løsninger for oppvaskmaskin osv. Og det nye kjøkkenet blir bar 160 tusen, og det kommer til å øke interresen når vi selger. Anonymkode: 45021...22a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #9 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg synes det er kjempefint. Anonymkode: c5287...909 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg synes det var fint. En rolig og deilig farge. Men vet ikke om det er lurt å investere i et kjøkken hvis dere skal flytte om få år. Anonymkode: eb7dd...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majkin Skrevet 27. april 2022 #11 Del Skrevet 27. april 2022 Denne fargen har vært stor innen interiør I 2-3 år nå, men er på vei ut av interiør-moten, så mulig dere blir lei ganske fort 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #12 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes det var fint. En rolig og deilig farge. Men vet ikke om det er lurt å investere i et kjøkken hvis dere skal flytte om få år. Anonymkode: eb7dd...940 Kjøkkenet vi har er fra byggeåret, slitt og ulekkert (80 tallet) Anonymkode: 45021...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 27. april 2022 #13 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kjøkkenet vi her er fra tidlig 80 tallet, og er grusomt! Vi har også måtte lage upene løsninger for oppvaskmaskin osv. Og det nye kjøkkenet blir bar 160 tusen, og det kommer til å øke interresen når vi selger. Anonymkode: 45021...22a Aii; visste ikke dere hadde så gammelt kjøkken nå. Tenkte dere skulle ha nytt bare fordi dere ønsket nytt. Det bildet av det lysegrønne var ikke stygt, men smaken er som baken. Meglere sier jo alt skal være så nøytralt som mulig slik potensielle kjøpere skal kunne se for seg de bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #14 Del Skrevet 27. april 2022 Hvis du liker det, så kjøp det. Det er du som skal bo der, og du vet aldri hvordan neste eier vil ha det. Uansett går det helt fint å bytte fronter i ettertid. Hvis de grønne er i god stand da kan de også selges på Finn. Anonymkode: 954a4...d86 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #15 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg elsker det. Fordelen med ikea er jo også at kjøper kan kjøpe andre fronter om vedkommende ikke liker det. Anonymkode: 7250b...e63 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandria Skrevet 27. april 2022 #16 Del Skrevet 27. april 2022 Nydelig💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 27. april 2022 #17 Del Skrevet 27. april 2022 Da hadde jeg sett etter noen finere håndtak som passer til. Sjekk andre leverandører. Håndtakene til IKEA får det hele til å se fryktelig billig ut. Men selve fargen er jo fin på bildet den, dersom den passer til resten av interiøret. Personlig måtte jeg derfor ha byttet alle frontene hvis jeg skulle flyttet inn, for min stil kræsjer veldig med den stilen der. Høyglans hvit må du ikke finne på i 2022, selges det virkelig enda?? Jeg hadde heller gått for noe mer standard hvis planen er å selge så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #18 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Sånt som dette? Hva syns dere om denne fargen? Hadde du unngått å kjøpe hus med slik farge på kjøkkenet? Jeg er helt forelsket og har veldig lyst på det, mannen min liker det også. Men vi har planer om å flytte om 3-5 år, og tenker det kanskje er bedre å ikke sette for mye personlig preferanse først. Men kanskje heller ha høyglans hvitt. Hva syns dere? Anonymkode: 45021...22a Synes fargen var veldig delikat og koselig. Munter og lett. Dekorativ. Skaper en koselig følelse. Jeg har høyglans hvit, og det angrer jeg på. Det er så "stivt og sterilt". Skulle ønske jeg valgte en farge som dette. Anonymkode: 5ac32...dfe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #19 Del Skrevet 27. april 2022 Som kjøper hadde jeg nok byttet ut det kjøkkenet uansett om det var det gamle som dere har nå eller det du viser bilde av. Hadde nok heller gått for hvitt kjøkken om det måtte byttes ut nå. Anonymkode: 25be9...76c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #20 Del Skrevet 27. april 2022 12 minutter siden, Majkin said: Denne fargen har vært stor innen interiør I 2-3 år nå, men er på vei ut av interiør-moten, så mulig dere blir lei ganske fort Det er jo en litt rar holdning. Hvorfor skulle hva som er trendy blant interiørnissene ha noe å si for hvorvidt man selv blir lei av kjøkkenet? Tenker du at man fortere blir lei om ens eget kjøkken ikke dukker opp i magasinene? Anonymkode: 954a4...d86 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå