lillesky Skrevet 5. november 2005 #1 Skrevet 5. november 2005 Jeg synes den Lotto-reklamen med hun gamle dama som blir lotto-millionær, men gir gevinsten til en av pleierne, er så søt. Noen som vet hvilken sang de bruker? Den er jo ganske kjent, men tenker på med akkurat den artisten? Og, i siste "Hotel Cæsar"-epiode, så kjørte Oscar på Kenneth. Da spilte han en sang som er så fin. Noen som vet hva den heter?
Gjest uri Skrevet 5. november 2005 #2 Skrevet 5. november 2005 Jeg har den lotto sangen.. Jeg mener det er den samme som spilles i reklamen.. Den som synger heter Israel Kamakawiwo'ole og sangen er jo somewhere over the rainbow. Hotell Cæsar ser jeg ikke, så den kan jeg ikke hjelpe deg med.
lillesky Skrevet 5. november 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2005 Flott, Uri! Tusen takk. Nå mangler jeg bare den sangen i "Hotel Cæsar".
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Du får se reprisen på mandag, kanskje du kommer på det eller får tak i noe av teksten slik at det blir letter å hjelpe deg.
Salt Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 Jeg har den lotto sangen.. Jeg mener det er den samme som spilles i reklamen.. Den som synger heter Israel Kamakawiwo'ole og sangen er jo somewhere over the rainbow. ← Heter ikke den sangen "What a wonderful world"? Eller er jeg helt på bærtur nå? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #6 Skrevet 6. november 2005 Heter ikke den sangen "What a wonderful world"? Eller er jeg helt på bærtur nå? :klø: ← Nei, du er ikke på bærtur. Det er en versjon av "What a wonderful world" denne dama synger.
Arwen Skrevet 6. november 2005 #7 Skrevet 6. november 2005 Men hvem reklame er det som har over the rainbow da? For den blir brukt i en den også...
Felixa Skrevet 6. november 2005 #8 Skrevet 6. november 2005 Sangen i lottoreklamen er en mix av Over the rainbow og What a wonderful world av Israel Kamakawiwo'ole (tror det er sånn det skrives).
Gjest uri Skrevet 6. november 2005 #9 Skrevet 6. november 2005 Sangen i lottoreklamen er en mix av Over the rainbow og What a wonderful world av Israel Kamakawiwo'ole (tror det er sånn det skrives). ← Det var det jeg mente, men skrev desverre ikke what a wonderful world.. Min feil..
lillesky Skrevet 6. november 2005 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2005 Det var det jeg mente, men skrev desverre ikke what a wonderful world.. Min feil.. ← Jeg fant den da, søkte på artistren. Nå venter jeg på sangen som var i "Hotel Cæsar"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå