Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes den Lotto-reklamen med hun gamle dama som blir lotto-millionær, men gir gevinsten til en av pleierne, er så søt. Noen som vet hvilken sang de bruker? Den er jo ganske kjent, men tenker på med akkurat den artisten?

Og, i siste "Hotel Cæsar"-epiode, så kjørte Oscar på Kenneth. Da spilte han en sang som er så fin. Noen som vet hva den heter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den lotto sangen.. Jeg mener det er den samme som spilles i reklamen..

Den som synger heter Israel Kamakawiwo'ole og sangen er jo somewhere over the rainbow.

Hotell Cæsar ser jeg ikke, så den kan jeg ikke hjelpe deg med.

:)

Skrevet

Flott, Uri! Tusen takk. :)

Nå mangler jeg bare den sangen i "Hotel Cæsar". ;)

Skrevet

Du får se reprisen på mandag, kanskje du kommer på det eller får tak i noe av teksten slik at det blir letter å hjelpe deg. :tommel:

Skrevet
Jeg har den lotto sangen.. Jeg mener det er den samme som spilles i reklamen..

Den som synger heter Israel Kamakawiwo'ole og sangen er jo somewhere over the rainbow.

Heter ikke den sangen "What a wonderful world"? Eller er jeg helt på bærtur nå? :klø:

Skrevet
Heter ikke den sangen "What a wonderful world"? Eller er jeg helt på bærtur nå? :klø:

Nei, du er ikke på bærtur. Det er en versjon av "What a wonderful world" denne dama synger.

Skrevet

Men hvem reklame er det som har over the rainbow da? For den blir brukt i en den også...

Skrevet

Sangen i lottoreklamen er en mix av Over the rainbow og What a wonderful world av Israel Kamakawiwo'ole (tror det er sånn det skrives).

Skrevet
Sangen i lottoreklamen er en mix av Over the rainbow og What a wonderful world av Israel Kamakawiwo'ole (tror det er sånn det skrives).

Det var det jeg mente, men skrev desverre ikke what a wonderful world..

Min feil..

Skrevet
Det var det jeg mente, men skrev desverre ikke what a wonderful world..

Min feil..

Jeg fant den da, søkte på artistren.

Nå venter jeg på sangen som var i "Hotel Cæsar"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...