AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Del Skrevet 27. april 2022 Synes dere det er «innafor» å bruke høye hæler på jobb (kontorjobb)? Anonymkode: 03a24...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #2 Del Skrevet 27. april 2022 Kommer vel ann på dresskoden på arbeidsplassen. Hos oss hadde vi lurt fælt Anonymkode: 02424...2a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 27. april 2022 #3 Del Skrevet 27. april 2022 Tjah, er vel i grunn det. Men om man går mye rundt og det ikke er teppegulv kan det fort bli støyende. Jeg jobbet ett sted der det ikke var lov etter at noen gikk på snørra og ødela ankelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Del Skrevet 27. april 2022 Spørs litt på kleskoden ellers. Jeg har kontorjobb, men her er det veldig casual både blant ledere og medarbeidere, så man skiller seg ihvertfall ut hvis man stiller med stiletter her. Anonymkode: 18878...683 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2022 #5 Del Skrevet 27. april 2022 Flere på mitt kontor som bruker sko med hæler. Feks. støvletter på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 27. april 2022 #6 Del Skrevet 27. april 2022 Ja, hvorfor ikke? Har hatt kolleger som bruker pumps. Ingen som har reagert på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Del Skrevet 27. april 2022 Prøv gjerne skoa på parkett/linolium etc først - klakking i gangene er et forstyrrelsesmoment. Jeg gikk lenge med høye hæler, men så innså jeg at eget velvære er mer verdt, og slutta å gå med tortursko i hverdagen. Finnes mange fine sko med lav hæl som er komfortable å ha på seg. Anonymkode: b33df...11b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg gjør det hver dag, liker det. Vanesak, får fine legger av det også. Men tas av når jeg skal hjem Anonymkode: 2445c...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #9 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg har en typisk kontorjobb med dresscode, men ingen her bruker hæler 🤷♀️ Tror at det fort kunne sett litt out of place ut. Altså folk bruker jo støvletter med hæl om vinteren og f.eks. sandaler med lav hæl om sommeren, men om noen kom med stiletthæler så hadde jeg nesten begynt å lure Anonymkode: 9e38f...324 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en typisk kontorjobb med dresscode, men ingen her bruker hæler 🤷♀️ Tror at det fort kunne sett litt out of place ut. Altså folk bruker jo støvletter med hæl om vinteren og f.eks. sandaler med lav hæl om sommeren, men om noen kom med stiletthæler så hadde jeg nesten begynt å lure Anonymkode: 9e38f...324 Høye hæler er ikke bare stiletthæler. Anonymkode: 6c462...5e1 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #11 Del Skrevet 27. april 2022 Her hadde det blitt helt feil, men jeg jobber på kontor i et idrettsmiljø, så her er det de fresheste joggeskoene som gjelder. Anonymkode: cbddd...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #12 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har en typisk kontorjobb med dresscode, men ingen her bruker hæler 🤷♀️ Tror at det fort kunne sett litt out of place ut. Altså folk bruker jo støvletter med hæl om vinteren og f.eks. sandaler med lav hæl om sommeren, men om noen kom med stiletthæler så hadde jeg nesten begynt å lure Anonymkode: 9e38f...324 Selv de med veldig streng dresscode går ikke med stilletthæler på jobb. Hos oss var det relativt vanlig med hæler før Korona, men merker det har blitt mye mer casual. Jeg går en del med hæler om dagen da jeg merker at jeg er ute av trening. Så vil at føttene er godt vant igjen før bryllups-/sommerfest sesongen kommer igang. Anonymkode: d370f...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #13 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg har jobbet i it-bransjen i 15 år nå, og her går folk med alt mulig av sko. Og høye hæler er da helt normalt? Jeg går både med stiletthæler, høyhælte boots, flate sko, osv, om hverandre. Så lenge man ikke bråker veldig, er det da helt ok.. (og bråke kan helt flate sko gjøre også...) Anonymkode: 9637e...992 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #14 Del Skrevet 27. april 2022 Kommer jo helt an på det. Har dere dress code? Kler dere som dere vil? Vi går kledd helt casual, alt etter hva du selv ønsker. Noen har innimellom på høye hæler. Bare husk at hæler bråker og det er plagsomt når man sitter konsentrert og jobber. Anonymkode: b8e05...ecb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #15 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer jo helt an på det. Har dere dress code? Kler dere som dere vil? Vi går kledd helt casual, alt etter hva du selv ønsker. Noen har innimellom på høye hæler. Bare husk at hæler bråker og det er plagsomt når man sitter konsentrert og jobber. Anonymkode: b8e05...ecb Det gjør også menns dressko, og de fleste støvletter. Hos oss er det derfor lagt teppe. Anonymkode: d370f...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #16 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer jo helt an på det. Har dere dress code? Kler dere som dere vil? Vi går kledd helt casual, alt etter hva du selv ønsker. Noen har innimellom på høye hæler. Bare husk at hæler bråker og det er plagsomt når man sitter konsentrert og jobber. Anonymkode: b8e05...ecb Mange flate sko klakker like mye og mange flate sko knirker. Anonymkode: 6c462...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 27. april 2022 #17 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg bruker så og si alltid høye heler på jobb. Ikke veldig høye stilettheler, men pumps med litt høye heler i ulik tykkelse (5-7 cm som regel). Både til olabukse, mer "kontor-bukse" og skjørt som jeg som oftest går med. Om vinteren hender det jeg har støvletter, da også de med høye heler, enten det er pene lærstøvletter eller grovere vinterstøvletter. Jeg synes jeg får en langt bedre figur og holdning med høye heler så trives best i det på kontoret. Om jeg ikke har høye heler så har jeg tilsvarende pene sko som ballerinas etc. Aldri joggesko o.l. på jobb med mindre jeg skal noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #18 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Høye hæler er ikke bare stiletthæler. Anonymkode: 6c462...5e1 Selvfølgelig ikke, men jeg tenkte automatisk på den type hæl/pumps russiske "boss babe" influencere viser frem på bilder 😅 Boots med hæl og sandaler med hæl er ikke helt høye hæler i mitt hode Anonymkode: 9e38f...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #19 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mange flate sko klakker like mye og mange flate sko knirker. Anonymkode: 6c462...5e1 For ikke å snakke om gummisåler som lager skviiik skviiiik skviiiik lyder på gulvbelegg... Anonymkode: 9637e...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #20 Del Skrevet 27. april 2022 Høye hæler er veldig seksuelt, så hvis du ikke har planer om å tiltrekke deg sjefen og ligge med han bør høye hæler utgå fra kontoret. Anonymkode: 80edf...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå