Gå til innhold

Den nye solkremen til Purito, svetteresistent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om den nye solkremen til Purito er svetteresistent? Finner ikke noe info om det, så antar den ikke er det? Tror mange av de koreanske ikke er det.

Anonymkode: 33bc2...492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den men kun brukt den en fåtall ganger og kan ikke si at jeg svettet nok til å sjekke det ut 🤔😝 men god solkrem, for å være helt ærlig så liker jeg de best de som ikke er svetteresistent, føler de ofte er for tunge, legger seg som en film og er klissete, også svir de i øynene mine😔 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blingblingtahei skrev (3 timer siden):

Jeg har den men kun brukt den en fåtall ganger og kan ikke si at jeg svettet nok til å sjekke det ut 🤔😝 men god solkrem, for å være helt ærlig så liker jeg de best de som ikke er svetteresistent, føler de ofte er for tunge, legger seg som en film og er klissete, også svir de i øynene mine😔 

Har du tilfeldigvis testet ut Beauty of Joseon sin også? Den er helt herlig ❤️ Denne og Purito sin er de jeg har av de koreanske, for de to er de jeg føler har blitt anbefalt igjen og igjen og som ikke har parfyme i seg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du tilfeldigvis testet ut Beauty of Joseon sin også? Den er helt herlig ❤️ Denne og Purito sin er de jeg har av de koreanske, for de to er de jeg føler har blitt anbefalt igjen og igjen og som ikke har parfyme i seg.

Nei det har jeg ikke gjort! Men kanskje bestille når purito er tom 🤔 har brukt cosrx aloe soothing sun cream og egentlig vært fornøyd med den, hadde bare lyst å prøve noe nytt 🙈

AnonymBruker
Skrevet
Blingblingtahei skrev (20 minutter siden):

Nei det har jeg ikke gjort! Men kanskje bestille når purito er tom 🤔 har brukt cosrx aloe soothing sun cream og egentlig vært fornøyd med den, hadde bare lyst å prøve noe nytt 🙈

Jeg tror COSRX og Purito sin er ca samme konsistens, den til BOJ er mye tynnere i konsistensen, men desto lettere å smøre ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...