AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #1 Del Skrevet 27. april 2022 Kan man legge gulvplate/helle oppå grus/stein? Tenker feks sånn de selger på rusta. har ingen peiling på dette så håper noen vet om det går bra. Anonymkode: 065f0...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. april 2022 #2 Del Skrevet 27. april 2022 Man kan alltids legge betongheller hvorsomhelst egentlig. Men problemet er at det ikke nødvendigvis blir så pent etter en liten stund. Underlaget må være rett, komprimert og stabilt. Om det er jord rett under grusen vil det bli telehiv og katastrofe neste vår. Et greit utgangspunkt er ofte å skrive hva man ønsker å gjøre på google eller youtube, da får man ofte en liten pekepinn på arbeid og omfang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Del Skrevet 27. april 2022 Jeg lurte faktisk akkurat på det samme da jeg så at disse var på tilbud😅 Men nei, jeg konkluderte raskt med at det ikke kommer til å gå, og at jeg må ha et flatt, stabilt underlag under uansett. Jeg planlegger å bygge en markterrasse isteden. Man kan selvfølgelig lage en markterrasse og legge heller oppå, men det vil jo bli veldig fordyrende og unødvendig. I tillegg så er det ikke alle av disse hellene i tre som tåler å stå ute hele året. Anonymkode: df768...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 27. april 2022 #4 Del Skrevet 27. april 2022 (2) Helle Aruba 30x30x2,3 cm FSC-sertfiert Akasie - Heller & kunstgress - Rusta.com Er det slike det er snakk om? Disse er designet for å monteres på flatt stabilt underlag, og jeg er rimelig sikker på at festeklips knekker etter kort tid om de plasseres på ustabil grus. Mulig de også vil råtne fortere siden de ikke vil ligge over grusen, men rett på og ikke få tørke tilstrekkelig fra undersiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Del Skrevet 27. april 2022 Vi tenkte å ha slike på litt ujevnt gulv i kjeller (vaskerom), men det går ikke - blir for vippete. Markterasse med slike på vil fungere mye bedre. Anonymkode: 06f97...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi tenkte å ha slike på litt ujevnt gulv i kjeller (vaskerom), men det går ikke - blir for vippete. Det lå slike på vaskerommet her da jeg flyttet inn. Tok ikke lang tid før halvparten av festene var knekt pga gulvet heller mot sluk. Anonymkode: 7908d...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Del Skrevet 27. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Det lå slike på vaskerommet her da jeg flyttet inn. Tok ikke lang tid før halvparten av festene var knekt pga gulvet heller mot sluk. Anonymkode: 7908d...098 Vi gikk for slike gummifliser til garasje, det har fungert godt så langt men det er klart, de er funksjonable men ikke så pene å se på. Anonymkode: 06f97...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå