Gå til innhold

Sex tre ganger på første treff

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker han meg da? 

To ganger på kvelden og en på morgenen. Kun fordi han er kåt eller er det fordi han er tiltrukket av meg? 

Vi er begge 35. Sexlysten er vel på topp hos begge ^^,

Anonymkode: 02cf9...bef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn kan godt knulle deg uten andre følelser enn å være kåt vettu...

Hvordan skal noen andre enn han det gjelder kunne svare på spm. ditt egentlig...?..Spør ham du..ingen her som vet svaret på det....

AnonymBruker
Skrevet

3 ganger gørste gang mann treffes? Godt vi er forskjellige, hadde følt meg billig etter en gang.

Hsn er jo bare ute etter sex, men det er vel kanskje du også. Så da er det vel greit.

Anonymkode: 37e28...f14

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

3 ganger gørste gang mann treffes? Godt vi er forskjellige, hadde følt meg billig etter en gang.

Hsn er jo bare ute etter sex, men det er vel kanskje du også. Så da er det vel greit.

Og hva er problemet med det? Hvorfor er det sånn at noen av dere her inne bare overhodet ikke kan forstå at ikke alle møter, treff eller relasjon må ha som mål å ende opp i en livslang relasjon eller ekteskap? Noen folk ønsker jo faktisk bare å ha det gøy. 

Anonymkode: cf6a4...b47

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det føler du best selv tror jeg. Men kanskje han bare hadde behov for å tømme seg? Det har jeg dessverre opplevd noen ganger. Spennende i situasjonen men man føler seg ganske ensom når man oppdager at man bare er brukt for at han skal få lette på trykket.

Anonymkode: 792d5...769

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten hadde sex 7 ganger på 24 timer første gang vi traff hverandre 😅 første mannen jeg har vært borti som har greid mer enn to ganger på samme dag.

Var full klaff for begge ved første blikk, og vi har vært sammen siden❤️ 7 år siden nå

Anonymkode: 327b9...7f5

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker han meg da? 

To ganger på kvelden og en på morgenen. Kun fordi han er kåt eller er det fordi han er tiltrukket av meg? 

Fikk han komme inni deg?

Anonymkode: d6166...82a

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke like deg for det. Om han liker deg ser du fremover, om han vil møte deg igjen og prioritere tid med deg. Om han kun vil treffes når det passer han, liker han deg ikke, da er du bare en tømmestasjon.

Anonymkode: ae60a...ee4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva er problemet med det? Hvorfor er det sånn at noen av dere her inne bare overhodet ikke kan forstå at ikke alle møter, treff eller relasjon må ha som mål å ende opp i en livslang relasjon eller ekteskap? Noen folk ønsker jo faktisk bare å ha det gøy. 

Anonymkode: cf6a4...b47

Men sånn helt ærlig, må det ende opp i viss vass uansett nå fordi jeg har hatt sex med han? Er jeg dømt til å ikke få noe forhold med han pga mye sex første kvelden? 

AnonymBruker
Skrevet

Faren for å knulle seg lei er veldig stor da, så var nok bare litt overkåthet som måtte ut.

Ikke overtenk eller analyser, la det bare gå sin gang.

Største problemet med kvinner er jo usikkerheten, "liker han meg da".

Anonymkode: a9b8a...e0f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Fikk han komme inni deg?

Anonymkode: d6166...82a

Ja han gjorde det alle gangene. Han virket jo da veldig lysten på meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Faren for å knulle seg lei er veldig stor da, så var nok bare litt overkåthet som måtte ut.

Ikke overtenk eller analyser, la det bare gå sin gang.

Største problemet med kvinner er jo usikkerheten, "liker han meg da".

Okei. Jeg får bare slappe av. Han har vært i et mangeårs forhold. Spm om fremtiden fikk jeg før vi traff hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet

Han må da være noe tiltrukket av deg for å ligge med deg, vel ;)

Om han "liker-liker" som i at han nå sitter hjemme og lengter etter en melding fra deg og tenker på hvor mange barn dere skal få sammen, det kan ingen av oss spå kun ut fra antall ganger man har pult på en kveld. 

Jeg har hatt mange one night stands, og det er vanlig antall om de sover over og har et visst libido. De eneste gangene jeg har hatt sex kun en gang, er når jeg selv har stukket etterpå for å sove hjemme.

Trenger ikke bety mer enn at sexen var god og at man er kåt, det er jo ofte ikke mer enn det for meg.

Det er andre ting man merker det på om det ligger i luften at det kan bli noe mer, tenk på hvordan sengepraten gikk og ikke bare sengeaktiviteten :)  At du sitter her og føler på noe, det er ofte et tegn på at det kan ha vært noe gjensidig :)

Anonymkode: 34281...c46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Okei. Jeg får bare slappe av. Han har vært i et mangeårs forhold. Spm om fremtiden fikk jeg før vi traff hverandre. 

Dette tror jeg ikke. Ikke med vett i hodet lar noen komme inni musa uten kondom.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så du har ubeskyttet sex med en mann du ikke kjenner? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dette tror jeg ikke. Ikke med vett i hodet lar noen komme inni musa uten kondom.

Joda, slike menn og kvinner som synes det er tipp topp finnes dessverre..

AnonymBruker
Skrevet

Han må da være noe tiltrukket av deg for å ligge med deg, vel ;)

Om han "liker-liker" som i at han nå sitter hjemme og lengter etter en melding fra deg og tenker på hvor mange barn dere skal få sammen, det kan ingen av oss spå kun ut fra antall ganger man har pult på en kveld. 

Jeg har hatt mange one night stands, og det er vanlig antall om de sover over og har et visst libido. De eneste gangene jeg har hatt sex kun en gang, er når jeg selv har stukket etterpå for å sove hjemme.

Trenger ikke bety mer enn at sexen var god og at man er kåt, det er jo ofte ikke mer enn det for meg.

Det er andre ting man merker det på om det ligger i luften at det kan bli noe mer, tenk på hvordan sengepraten gikk og ikke bare sengeaktiviteten :)  At du sitter her og føler på noe, det er ofte et tegn på at det kan ha vært noe gjensidig :)

Anonymkode: 34281...c46

Nettopp.. litt for tidlig for meg å vite om dette var tre ligg og thats it! Jeg merket jo at han er glad i kvinnfolk, men man ser jo menn som er det og alikavel holder på kona si. 

Så det jeg nå må er å vente mld av han å se. Prøver selv å ikke skrive så mye først. Jeg merket at sexen, kliningen og alt stemte maks. Det er jo en skivebom med enkelte. 

Ts:) 

AnonymBruker
Skrevet
AnnePåLande skrev (1 time siden):

Så du har ubeskyttet sex med en mann du ikke kjenner? 

Jeg går på prevensjon. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Liker han meg da? 

Det kan virke som at du har en god magefølelse, på måten du skriver. Stol på den. At han pulte deg 3 ganger trenger ikke bety annet enn at han syntes du var veldig deilig. Skal det bli noe mer bør det være noe mer også, selv om det er en god start at han puler deg 3 ganger. Det er lurt om du er litt passiv og venter på at han kommer til deg igjen.

Anonymkode: ab812...fc5

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

slutshaming much?

traff kona slik på tinder. en av flere grunner til at hun er min samboer og mor til mine barn. godt sexliv. vi passer sammen seksuelt, dermed mye sex.

Anonymkode: 5645e...bdf

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...