Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ammer ikke. 

Tror jeg har fått mensen igjen etter 5 uker. 

Renselsen ga seg etter fire uker, så jeg har hatt en uke uten blødning, men bare med utflod. 

Fikk PMS-symptomer; uren hud, cravings på søtt, ustabilt humør - og deretter menssmerter og blødning. Tror derfor at denne blødningen er mensen. Men den er veldig sparsom sammenliknet med tidligere. Kan godt bare bruke truseinnlegg, og blør kanskje 4 ts pr dag. Det høres ut som mensen, gjør det ikke?  

Hvordan var deres første mens etter fødsel? Mer eller mindre blod enn før?

Anonymkode: d6d0d...8f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke mensen før etter 7 mnd (jeg ammet), men den var helt sinnsykt kraftig 🙊 Ble oppriktig bekymret, så mye som jeg blødde. Den varte også en evighet🤯 Virket som alt hadde spart seg opp i 7 mnd og kom ut i én smell! Stabiliserte seg neste mnd og har vært som før etter det. Har hørt flere sier at den første er litt rar.

Skrevet

Her kom den etter 6 uker, av samme grunn som ts. Ammet ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ammet bare en måned, og fikk mensen tilbake like etter ammeslutt 

Anonymkode: 8b185...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Du får som regel mensen tilbake med en gang om man ikke ammer, så du har sikkert fått den tilbake. 
Noen har jo mensen selv om de ammer også.

så…. Nå er du klar for en til😅 neida. 
Kos deg med pitteliten baby. Jeg er nemlig babysyk om dagen, men nå får jeg vente til jeg blir bestemor😊

Anonymkode: bd3f6...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Min mensen har i alle fall forandret seg både etter fødsler og med årene. Har hatt en lang periode nå hvor jeg har hatt svært liten blødning i 3 dager og vanlig blødning i 3 dager, men nå er jeg tilbake på «6-dagers» med vanlig blødning hele veien.

Før fødsler hadde jeg også store menssmerter og kramper, men etter fødsler har jeg ingenting av det.

Anonymkode: 69a0b...db1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du får som regel mensen tilbake med en gang om man ikke ammer, så du har sikkert fått den tilbake. 
Noen har jo mensen selv om de ammer også.

så…. Nå er du klar for en til😅 neida. 
Kos deg med pitteliten baby. Jeg er nemlig babysyk om dagen, men nå får jeg vente til jeg blir bestemor😊

Anonymkode: bd3f6...7f5

😆💛

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange gode svar 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...