AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Da jeg og kjæresten ble sammen var hun veldig fyldig. Rundt 115kg. Mye mage og rumpe. Det liker jeg, og jeg har alltid hatt en sterk preferanse for store kvinner. Vi har vært sammen i to år, og hun har lagt på seg rundt 20kg. Nå begynner hun snakke om slanking, vurderer t.o.m. operasjon. Jeg kjenner alt i kroppen min jobber imot dette, og føler meg utrolig skamfull. Forrige uke traff jeg ei dame på butikken, og jeg mistet helt fokus, og flørtet voldsomt. Så mye at jeg fikk tlf.nr, og tok kontakt med henne i helgen. Vi hadde en one night stand, og jeg sa også at jeg var i et forhold,(kan legge til at jeg og kjæresten er over 30, men denne dama var 22-23 år). Nå tenker jeg at jeg kan kjøpe meg fri om jeg går fra kjæresten. Hun vil ned i vekt, og jeg liker ikke tanken på at hun skal bli slank. Jeg tenner uansett ikke på slanke damer. Jeg er ganske slank selv, men det har vel ikke noe med hva jeg selv tenner på? Anonymkode: aa46e...8c3
SlemUlv Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Snakk sammen. Om hun har helseproblemer pågrunn av vekta, er det kanskje det beste for henne å gå ned i vekt. Og jeg håper, at selv om du har denne preferansen, så vil du at kjæresten din skal være frisk. Det er også helt hennes valg, men du har seff lov å si hva du føler.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 Så åpenbart troll atte hjelp Anonymkode: 89d21...30d
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 LOL.. 100% at denne tråden er laget av en overvektig kvinne. Anonymkode: 3bb4d...2ca
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 Jeg syns utroskap er mye mer uakseptabelt enn å tenne på store damer. Anonymkode: eb7dd...c0b 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 De fleste som slanker seg legger raskt på seg igjen, om det er noen trøst. Det er utroskapen som er problemet her, ikke din preferanse for store kvinner. Anonymkode: d9a3e...106 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå