AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Kunne du datet/vært i forhold med en/ei ikke-binær eller transkvinne? Gjort hyggelige kjærsteting og levd livet til fulle? Hvis nei, hadde vært enklere om verden hadde vært likegyldig til det og alt var greit? Anonymkode: fbc8e...066
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Nei. Kan da ikke noe for hva jeg tiltrekkes av. Klag til moder jord. Anonymkode: af06b...a2a 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Just now, AnonymBruker said: Nei. Kan da ikke noe for hva jeg tiltrekkes av. Klag til moder jord. Anonymkode: af06b...a2a Helt greit Anonymkode: fbc8e...066 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Nei, er heterofil og faller for menn. Anonymkode: 988cc...cf7 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 Ettersom jeg bare har opplevd å bli tiltrukket av menn, ville det vært ufint av meg å gå inn i et forhold med en transkvinne som ønsket å endre utseendet sitt for å få det bedre med seg selv. Sånn sett tenker jeg at det ville vært mer stuerent å bli tiltrukket av og gå inn i et forhold med en transmann for min del. Anonymkode: c7e82...b00 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 Jeg har aldri vært forelsket i andre enn menn, men jeg skal aldri si aldri. Lar heller ikke samfunnet diktere kjærlighetslivet mitt, så det er ikke det som er årsaken til at jeg eventuelt ville sagt nei. Anonymkode: 190af...37c 2
Silva Pluvialis Skrevet 26. april 2022 #8 Skrevet 26. april 2022 (endret) . Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #9 Skrevet 26. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri vært forelsket i andre enn menn, men jeg skal aldri si aldri. Lar heller ikke samfunnet diktere kjærlighetslivet mitt, så det er ikke det som er årsaken til at jeg eventuelt ville sagt nei. Anonymkode: 190af...37c Folk er skrudd sammen forskjellig Anonymkode: fbc8e...066
MyMichelle Skrevet 26. april 2022 #10 Skrevet 26. april 2022 Jeg er ikke interessert i kvinner, enten de er trans, cis, eller ikke-binære. Hvis en ikke-binær person som biologisk sett var mann, så ja. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #11 Skrevet 26. april 2022 Jeg blir mest tiltrukket av alt annet enn menn når det kommer til utseendet. Jeg blir helt ør av kvinner og transkvinner. Problemet mitt er at jeg elsker pikk. Jeg hadde nok lengtet etter en saftig pikk dersom jeg var i et forhold med noen uten den kroppsdelen. Livet hadde vært enklere hvis jeg tente på kvinner OG deres underliv. Eller tente på penis OG menn. 😅 Anonymkode: 8d013...034 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #12 Skrevet 26. april 2022 Nei. Fordi jeg tenner på menn, enkelt og greit. Anonymkode: d5e6a...d75 2
K.B. Skrevet 26. april 2022 #13 Skrevet 26. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kunne du datet/vært i forhold med en/ei ikke-binær eller transkvinne? Gjort hyggelige kjærsteting og levd livet til fulle? Hvis nei, hadde vært enklere om verden hadde vært likegyldig til det og alt var greit? Anonymkode: fbc8e...066 Merkelige valgmuligheter du presenterer. Nei personlig så kunne jeg ikke datet en transkvinne da jeg er hetrofil og all identitetspolitikk og politisk korrekthet til side, så hadde jeg datet en kvinne som levde livet sitt som en mann. Jeg vil at den jeg er sammen med er kvinne biologisk og i uttrykk/legning. Hvis jeg svarer nei på spørsmålet ditt så følger ikke naturlig dine tanker om likegyldighet. Kjønnsinkongruens er en virkelig ting, men det vi ser i dag med alle mulige kjønn og legninger og an ekstremt liten gruppe som er indignert for absolutt alt som ikke følger deres linje, er rett og slett en trend, beklager å måtte si det. Selv om dette er relativt nytt, så er det allerede forskning som underbygger akkurat det faktum, og at løsningen for mange av disse menneskene er psykiatri, ikke hormoner og kirurgi. Endret 26. april 2022 av K.B. 10 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #14 Skrevet 26. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg blir mest tiltrukket av alt annet enn menn når det kommer til utseendet. Jeg blir helt ør av kvinner og transkvinner. Problemet mitt er at jeg elsker pikk. Jeg hadde nok lengtet etter en saftig pikk dersom jeg var i et forhold med noen uten den kroppsdelen. Livet hadde vært enklere hvis jeg tente på kvinner OG deres underliv. Eller tente på penis OG menn. 😅 Anonymkode: 8d013...034 Har hørt om den problemstillingen ja ) Anonymkode: fbc8e...066
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #15 Skrevet 26. april 2022 2 minutter siden, K.B. said: Merkelige valgmuligheter du presenterer. Nei personlig så kunne jeg ikke datet en transkvinne da jeg er hetrofil og all identitetspolitikk og politisk korrekthet til side, så hadde jeg datet en mann som sminket seg, kledde seg som en dame. Hvis jeg svarer nei på spørsmålet ditt så følger ikke naturlig dine tanker om likegyldighet. Kjønnsinkongruens er en virkelig ting, men det vi ser i dag med alle mulige kjønn og legninger og an ekstremt liten gruppe som er indignert for absolutt alt som ikke følger deres linje, er rett og slett en trend, beklager å måtte si det. Selv om dette er relativt nytt, så er det allerede forskning som underbygger akkurat det faktum, og at løsningen for mange av disse menneskene er psykiatri, ikke hormoner og kirurgi. Hva har dette med kinoturer og kafekvelder å gjøre? Anonymkode: fbc8e...066 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #17 Skrevet 27. april 2022 Sannsynligvis, synes androgyne kvinner er sexy, og non-binære er fascinerende (men de må være maskuline, tenner ikke på «jente-jenter»). Er de transseksuelle er de jo menn (i mine øyne). Mulig jeg ville savnet en fullt fungerende penis, men jeg ville gitt det en sjanse i hvert fall. Jeg følger f.eks. Gemma Kai Perry på insta og synes de er super hot. Regner meg som hetero, men åpen 😄 Anonymkode: be0d2...08d 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #18 Skrevet 27. april 2022 Jeg vet ikke, tror ikke jeg hadde visst før jeg stod foran noen jeg kjente herlige følelser for, det var sånn jeg fant ut på ordentlig at jeg var bifil. Som ei som ikke lengre er en av de yngste så er jeg foreløpig mer opptatt av å heie frem de unges kamp for å frigjøre seg selv fra gamle normer, tenker at jeg gleder meg til ti år frem i tid fordi jeg tror på at verden er på vei inn i en stor positiv endring på veldig mange områder, og dette skiftet i kjønnsnormer som foregår, det synes jeg er kjempespennende! Lurer på hvordan ting er om ti og tjue år! Anonymkode: 27e4c...291
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #19 Skrevet 27. april 2022 Nei, transmennesker og ikke-binære er sexistiske. De tror kvinne og mann bare er kostymer eller følelser de kan fritt velge mellom. Fortell det til jentebarn i u-land som blir kjønnslemlestet, at de bare kan identifisere seg om ikke binær eller mann så stopper diskrimineringa! Siden kvinner blir tydeligvis ikke diskriminert over biologien deres men "kjønnsidentiteten". For noe piss. Jeg kunne datet en feminin mann, maskulin kvinne, eller androgyn person så lenge de ikke begynner med det kjønnstullet. Anonymkode: 1d637...790 6
Michaelhe Skrevet 27. april 2022 #20 Skrevet 27. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kunne du datet/vært i forhold med en/ei ikke-binær eller transkvinne? Gjort hyggelige kjærsteting og levd livet til fulle? Hvis nei, hadde vært enklere om verden hadde vært likegyldig til det og alt var greit? Anonymkode: fbc8e...066 Personlig er jeg ikke tiltrukket av transpersoner. Det er mange andre jeg også ikke er tiltrukket av. Slik er det bare. Det betyr ikke at jeg har noe nag mot dem. Men jeg har sett folk på nettet som nesten leter etter transpersoner. Andre leter etter blondiner, eller brunetter eller asiatere eller afrikanere eller chubby folk eller hårete folk eller ikke hårete folk, lave eller høye etc etc. Man kan ikke forlange at folk skal ha et politisk korrekt sexliv. Det er bare tøys. At alle skal behandles greit er alt man kan forlange. Endret 27. april 2022 av Michaelhe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå