AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Heisann! Jeg har i årrekke prøvd å få den gamle vennegjengen samlet (alle har hatt sitt å drive med som barn, jobb, diverse) og endelig skjer det! Men; det kom frem at ikke alle er like gode venner lenger eller på talefot med hverandre etter en krangel for flere år siden så det er mest meg som holder kontakten med alle. Mitt spørsmål kjære forum-folk er følgende: hva skal jeg/vi gjøre for å få en god stemning blant alle? Alkohol er uaktuelt siden en av de som kommer er tørrlagt alkoholiker, men jeg vil likevel at alle skal ha det fint og hyggelig. Er dette noe som kan skje og bli en hyggelig aften eller er det bare en fantasi? Hilsen en 42 år gammel dame som håper på positive svar ☺️ Anonymkode: c23fd...47f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Folk har jo åpenbart lyst, siden de stemmer i for å komme. Derfor tenker jeg at det vil gå bra. Trenger du å gjøre så mye? God mat og litt snakking som går av seg selv. De fleste klarer vel å holde det på et overfladisk plan om ikke annet. Anonymkode: d46aa...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk har jo åpenbart lyst, siden de stemmer i for å komme. Derfor tenker jeg at det vil gå bra. Trenger du å gjøre så mye? God mat og litt snakking som går av seg selv. De fleste klarer vel å holde det på et overfladisk plan om ikke annet. Anonymkode: d46aa...cb5 Det stemmer, men usikker om det blir så lett. Har en stor nok stue til at folk kan holde seg for seg selv hvor de kan prate i ro og mak , men er det nok? Jeg høres veldig nervøs ut og det er jeg også. Og takk for svar! TS 💐 Anonymkode: c23fd...47f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det stemmer, men usikker om det blir så lett. Har en stor nok stue til at folk kan holde seg for seg selv hvor de kan prate i ro og mak , men er det nok? Jeg høres veldig nervøs ut og det er jeg også. Og takk for svar! TS 💐 Anonymkode: c23fd...47f Ja, det er nok. Det er ikke ditt ansvar at folk er høflige på sammenkomsten. Du kan ikke kontrollere omverdenen. Still glad og positiv - det smitter av. Anonymkode: d46aa...cb5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Skyldes uoverensstemmelsene graverende ting som er umulig å overse, eller er det bagateller som lett kan feies under teppet slik at alle får en hyggelig sammenkomst? Og er de involverte villige til å feie det under teppet og oppføre seg sivilisert og høflig overfor motparten? Anonymkode: b913c...ab0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er nok. Det er ikke ditt ansvar at folk er høflige på sammenkomsten. Du kan ikke kontrollere omverdenen. Still glad og positiv - det smitter av. Anonymkode: d46aa...cb5 Da prøver vi på positivitet; det gjør som regel susen, takk! TS 💐 Anonymkode: c23fd...47f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #7 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skyldes uoverensstemmelsene graverende ting som er umulig å overse, eller er det bagateller som lett kan feies under teppet slik at alle får en hyggelig sammenkomst? Og er de involverte villige til å feie det under teppet og oppføre seg sivilisert og høflig overfor motparten? Anonymkode: b913c...ab0 Nei, ikke noe sånt, jeg vet ikke alle detaljene, men nok til at det KAN bli rart. Hvis det var noe ille som fryktelig støtende ville jeg nok ikke invitert dem. Det var noe som satte en knekk i gjengen, men jeg håper det går an å fikse det TS 💐 Anonymkode: c23fd...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå