Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

i dag har jeg blitt veldig forkjølet. Litt sånn influensa liknende sykdom. Fryser, hodepine, stiv i kroppen, svimmel og sliten.

Har dette påvirkning på baby? Er 12 uker i morgen. Våknet med litt svake smerter i venstre side i dag, men den har ikke vart gjennom hele dag. Så regner med det er ligamentsmerter.

+ har fått litt sånn «cottage cheese» aktig utflod akkurat i dag. Tegn på sopp? Noe som bør gjøres noe med?

Setter uendelig pris på alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym2203 skrev (Akkurat nå):

Hei.

i dag har jeg blitt veldig forkjølet. Litt sånn influensa liknende sykdom. Fryser, hodepine, stiv i kroppen, svimmel og sliten.

Har dette påvirkning på baby? Er 12 uker i morgen. Våknet med litt svake smerter i venstre side i dag, men den har ikke vart gjennom hele dag. Så regner med det er ligamentsmerter.

+ har fått litt sånn «cottage cheese» aktig utflod akkurat i dag. Tegn på sopp? Noe som bør gjøres noe med?

Setter uendelig pris på alle svar!

Kan dette i såfall også være tegn på spontanabort? Eller er det bare jeg som overtenker?

AnonymBruker
Skrevet

En liten hovedregel å ha i bakhodet er jo at så lenge du ikke blør, er det grunn til å anta at den lille i magen har det bra 😊

Jeg er igjennom en kraftig runde med forkjølelsesvirus selv - så heftig at jeg måtte undersøkes av AMK i helgen på grunn av pustevansker. Hoster og harker, sover dårlig og hadde feber en ukes tid. Er heldigvis bikket uke 22 og kjenner liv daglig, så babyen i magen har jo heldigvis selv kunnet betrygge meg om at han har det bra ❤️

Alle leger (det har blitt noen av de disse dagene pga pustevanskene) har forsikret meg om at mors forkjølelse ikke skal ha noen påvirkning på babyen i magen. 

Tenker det er viktig at du tar ekstra godt vare på deg selv nå. Pakk deg godt inn på sofa, hvil, drikk noe varmt med honning i og tenk positivt. Dersom du stresser og er fryktelig usikker er det nok bedre å ta en telefon for mye til legen enn en for lite!

God bedring!

Anonymkode: 96340...07d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

En liten hovedregel å ha i bakhodet er jo at så lenge du ikke blør, er det grunn til å anta at den lille i magen har det bra 😊

Jeg er igjennom en kraftig runde med forkjølelsesvirus selv - så heftig at jeg måtte undersøkes av AMK i helgen på grunn av pustevansker. Hoster og harker, sover dårlig og hadde feber en ukes tid. Er heldigvis bikket uke 22 og kjenner liv daglig, så babyen i magen har jo heldigvis selv kunnet betrygge meg om at han har det bra ❤️

Alle leger (det har blitt noen av de disse dagene pga pustevanskene) har forsikret meg om at mors forkjølelse ikke skal ha noen påvirkning på babyen i magen. 

Tenker det er viktig at du tar ekstra godt vare på deg selv nå. Pakk deg godt inn på sofa, hvil, drikk noe varmt med honning i og tenk positivt. Dersom du stresser og er fryktelig usikker er det nok bedre å ta en telefon for mye til legen enn en for lite!

God bedring!

Anonymkode: 96340...07d

Så godt å høre at det går bra.

Det var veldig betryggende å høre! Har ikke blødd i svangerskapet utenom da jeg hadde festeblødning. I tillegg så dealer jeg mye med morgenkvalme fra før, så regner med den lille har det bra❤️

Jeg skal jammen meg ta meg noen rolige dager ja, det kjenner jeg kroppen trenger😮💨 Masse god bedring til deg!❤️

AnonymBruker
Skrevet

Er i samme situasjon - vært fullstendig tett, vondt i hodet, feberfølelse og begynte å få vondt i øret..men bare slapp godt av om du kan♥️ Er i uke 1- og kvalmen hjelper jo ikke🙈😂

Anonymkode: 9d83d...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...