Anonym2203 Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Hei. i dag har jeg blitt veldig forkjølet. Litt sånn influensa liknende sykdom. Fryser, hodepine, stiv i kroppen, svimmel og sliten. Har dette påvirkning på baby? Er 12 uker i morgen. Våknet med litt svake smerter i venstre side i dag, men den har ikke vart gjennom hele dag. Så regner med det er ligamentsmerter. + har fått litt sånn «cottage cheese» aktig utflod akkurat i dag. Tegn på sopp? Noe som bør gjøres noe med? Setter uendelig pris på alle svar!
Anonym2203 Skrevet 26. april 2022 Forfatter #2 Skrevet 26. april 2022 Anonym2203 skrev (Akkurat nå): Hei. i dag har jeg blitt veldig forkjølet. Litt sånn influensa liknende sykdom. Fryser, hodepine, stiv i kroppen, svimmel og sliten. Har dette påvirkning på baby? Er 12 uker i morgen. Våknet med litt svake smerter i venstre side i dag, men den har ikke vart gjennom hele dag. Så regner med det er ligamentsmerter. + har fått litt sånn «cottage cheese» aktig utflod akkurat i dag. Tegn på sopp? Noe som bør gjøres noe med? Setter uendelig pris på alle svar! Kan dette i såfall også være tegn på spontanabort? Eller er det bare jeg som overtenker?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 En liten hovedregel å ha i bakhodet er jo at så lenge du ikke blør, er det grunn til å anta at den lille i magen har det bra 😊 Jeg er igjennom en kraftig runde med forkjølelsesvirus selv - så heftig at jeg måtte undersøkes av AMK i helgen på grunn av pustevansker. Hoster og harker, sover dårlig og hadde feber en ukes tid. Er heldigvis bikket uke 22 og kjenner liv daglig, så babyen i magen har jo heldigvis selv kunnet betrygge meg om at han har det bra ❤️ Alle leger (det har blitt noen av de disse dagene pga pustevanskene) har forsikret meg om at mors forkjølelse ikke skal ha noen påvirkning på babyen i magen. Tenker det er viktig at du tar ekstra godt vare på deg selv nå. Pakk deg godt inn på sofa, hvil, drikk noe varmt med honning i og tenk positivt. Dersom du stresser og er fryktelig usikker er det nok bedre å ta en telefon for mye til legen enn en for lite! God bedring! Anonymkode: 96340...07d 1
Anonym2203 Skrevet 26. april 2022 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): En liten hovedregel å ha i bakhodet er jo at så lenge du ikke blør, er det grunn til å anta at den lille i magen har det bra 😊 Jeg er igjennom en kraftig runde med forkjølelsesvirus selv - så heftig at jeg måtte undersøkes av AMK i helgen på grunn av pustevansker. Hoster og harker, sover dårlig og hadde feber en ukes tid. Er heldigvis bikket uke 22 og kjenner liv daglig, så babyen i magen har jo heldigvis selv kunnet betrygge meg om at han har det bra ❤️ Alle leger (det har blitt noen av de disse dagene pga pustevanskene) har forsikret meg om at mors forkjølelse ikke skal ha noen påvirkning på babyen i magen. Tenker det er viktig at du tar ekstra godt vare på deg selv nå. Pakk deg godt inn på sofa, hvil, drikk noe varmt med honning i og tenk positivt. Dersom du stresser og er fryktelig usikker er det nok bedre å ta en telefon for mye til legen enn en for lite! God bedring! Anonymkode: 96340...07d Så godt å høre at det går bra. Det var veldig betryggende å høre! Har ikke blødd i svangerskapet utenom da jeg hadde festeblødning. I tillegg så dealer jeg mye med morgenkvalme fra før, så regner med den lille har det bra❤️ Jeg skal jammen meg ta meg noen rolige dager ja, det kjenner jeg kroppen trenger😮💨 Masse god bedring til deg!❤️
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 Er i samme situasjon - vært fullstendig tett, vondt i hodet, feberfølelse og begynte å få vondt i øret..men bare slapp godt av om du kan♥️ Er i uke 1- og kvalmen hjelper jo ikke🙈😂 Anonymkode: 9d83d...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå