AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Del Skrevet 26. april 2022 Hvordan kan man enklest mulig sette sammen flere små filmsnutter? Hvilken gratis/ billig/ enkel app anbefaler dere? Veldig takknemlig for hjelp! Anonymkode: 07041...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Del Skrevet 26. april 2022 Sjekk ut CapCut. Gratis app med mange muligheter. Ellers så liker jeg gopro sin Quik-app godt, men den har plutselig blitt betalingsapp. Men med den kunne du bare legge inn alle klippene og få appen til å "redigere" det sammen til en film. Veldig greit når man ikke gidder å sitte timesvis for å redigere en liten film. Har en del justeringsmuligheter hvis du ikke blir helt fornøyd. Anonymkode: 32c58...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Del Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sjekk ut CapCut. Gratis app med mange muligheter. Ellers så liker jeg gopro sin Quik-app godt, men den har plutselig blitt betalingsapp. Men med den kunne du bare legge inn alle klippene og få appen til å "redigere" det sammen til en film. Veldig greit når man ikke gidder å sitte timesvis for å redigere en liten film. Har en del justeringsmuligheter hvis du ikke blir helt fornøyd. Anonymkode: 32c58...ee2 Takk for tips😊 Quik, er det den samme som Splice, bare at Splice er for iPhone og Quik for android? Jeg har iPhone, om det skulle ha noe betydning for tipsene dine😊 Anonymkode: 07041...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Del Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Takk for tips😊 Quik, er det den samme som Splice, bare at Splice er for iPhone og Quik for android? Jeg har iPhone, om det skulle ha noe betydning for tipsene dine😊 Anonymkode: 07041...3a4 Tror det er forskjellige apper, heter GoPro Quik: Video Editor på applestore. Har android. Anonymkode: 32c58...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Del Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tror det er forskjellige apper, heter GoPro Quik: Video Editor på applestore. Har android. Anonymkode: 32c58...ee2 Takk😊 Anonymkode: 07041...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå