AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Jeg skal i gang med fryseforsøk nå i mai og lurer på hvor mange som har blitt gravide på fryseforsøk? Hvor den lille eskimoen faktisk har ført til graviditet og barn. Jeg føler det er så liten sjanse for å bli gravid, har en dårlig magefølelse og trenger noen solskinnshistorier. 🤗 Anonymkode: 093d5...92d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Legen sa til meg at frys var bedre enn fersk .. og svangerskapet påvirkes ikke av hormonene du tok for å få fram egga.. Anonymkode: 03b42...8fa 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #3 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skal i gang med fryseforsøk nå i mai og lurer på hvor mange som har blitt gravide på fryseforsøk? Hvor den lille eskimoen faktisk har ført til graviditet og barn. Jeg føler det er så liten sjanse for å bli gravid, har en dårlig magefølelse og trenger noen solskinnshistorier. 🤗 Anonymkode: 093d5...92d Gravid på første frys 😁 han er snart 1,5 år! Anonymkode: 5245b...93f 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #4 Skrevet 27. april 2022 Gravid på første fryseforsøk, 13 år siden 👍. Etter utallige inseminasjonsforsøk og tre IVF. Hadde tre egg, to overlevde tining og ble satt inn, ett barn. Anonymkode: 0a38b...8bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #5 Skrevet 27. april 2022 Ca 30 % sjanse for vellykket resultat. Vekt, alder og livsstil spiller inn. Anonymkode: 2cd9a...5bf
Molly_ Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Ble ikke gravid på ferskforsøket men på fryseforsøket, hun er 11 uker nå 😊
M.F Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg skal i gang med fryseforsøk nå i mai og lurer på hvor mange som har blitt gravide på fryseforsøk? Hvor den lille eskimoen faktisk har ført til graviditet og barn. Jeg føler det er så liten sjanse for å bli gravid, har en dårlig magefølelse og trenger noen solskinnshistorier. 🤗 Anonymkode: 093d5...92d Jeg ble gravid på fryseforsøk nr 3 med første barnet, og første fryseforsøk på andre barnet 😊
Butter Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 Har to barn. En på snart tre år og en baby på seks mnd. Blitt gravide med begge på fryseforsøk. Ferskforsøk: gravid, men SA Første fryseforsøk: negstivt Andre frys: gravid med datter på snart 3 Første søskenforsøk: negativ Andre søskenforsøk: gravid med gutt på snart 6 mnd
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #9 Skrevet 27. april 2022 Butter skrev (9 minutter siden): Har to barn. En på snart tre år og en baby på seks mnd. Blitt gravide med begge på fryseforsøk. Ferskforsøk: gravid, men SA Første fryseforsøk: negstivt Andre frys: gravid med datter på snart 3 Første søskenforsøk: negativ Andre søskenforsøk: gravid med gutt på snart 6 mnd Omtrent akkurat som søsteren min, bare motsatte kjønn, og minus et ferskforsøk (tror jeg). To fantastiske små tantebarn er bevis på at frysforsøk kan gå kjempebra Anonymkode: 8b671...c4f 1
Tufsla Skrevet 28. april 2022 #10 Skrevet 28. april 2022 AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 22.33): Jeg skal i gang med fryseforsøk nå i mai og lurer på hvor mange som har blitt gravide på fryseforsøk? Hvor den lille eskimoen faktisk har ført til graviditet og barn. Jeg føler det er så liten sjanse for å bli gravid, har en dårlig magefølelse og trenger noen solskinnshistorier. 🤗 Anonymkode: 093d5...92d Jeg er gravid i uke 18 på fryseforsøk, men det er også eggdonasjon. Jeg har hatt mange forsøk tidligere over mange år, og seks spontanaborter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå