Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i gang med fryseforsøk nå i mai og lurer på hvor mange som har blitt gravide på fryseforsøk? Hvor den lille eskimoen faktisk har ført til graviditet og barn.

Jeg føler det er så liten sjanse for å bli gravid, har en dårlig magefølelse og trenger noen solskinnshistorier. 🤗

Anonymkode: 093d5...92d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legen sa til meg at frys var bedre enn fersk .. og svangerskapet påvirkes ikke av hormonene du tok for å få fram egga..

Anonymkode: 03b42...8fa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skal i gang med fryseforsøk nå i mai og lurer på hvor mange som har blitt gravide på fryseforsøk? Hvor den lille eskimoen faktisk har ført til graviditet og barn.

Jeg føler det er så liten sjanse for å bli gravid, har en dårlig magefølelse og trenger noen solskinnshistorier. 🤗

Gravid på første frys 😁 han er snart 1,5 år! 

Anonymkode: 5245b...93f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gravid på første fryseforsøk, 13 år siden 👍. Etter utallige inseminasjonsforsøk og tre IVF. Hadde tre egg, to overlevde tining og ble satt inn, ett barn.

Anonymkode: 0a38b...8bb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca 30 % sjanse for vellykket resultat. Vekt, alder og livsstil spiller inn. 

Anonymkode: 2cd9a...5bf

Skrevet

Ble ikke gravid på ferskforsøket men på fryseforsøket, hun er 11 uker nå 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg ble gravid på fryseforsøk nr 3 med første barnet, og første fryseforsøk på andre barnet 😊

Skrevet

Har to barn. En på snart tre år og en baby på seks mnd. Blitt gravide med begge på fryseforsøk.

Ferskforsøk: gravid, men SA

Første fryseforsøk: negstivt

Andre frys: gravid med datter på snart 3

Første søskenforsøk: negativ 

Andre søskenforsøk: gravid med gutt på snart 6 mnd

AnonymBruker
Skrevet
Butter skrev (9 minutter siden):

Har to barn. En på snart tre år og en baby på seks mnd. Blitt gravide med begge på fryseforsøk.

Ferskforsøk: gravid, men SA

Første fryseforsøk: negstivt

Andre frys: gravid med datter på snart 3

Første søskenforsøk: negativ 

Andre søskenforsøk: gravid med gutt på snart 6 mnd

Omtrent akkurat som søsteren min, bare motsatte kjønn, og minus et ferskforsøk (tror jeg). 

To fantastiske små tantebarn er bevis på at frysforsøk kan gå kjempebra :)

Anonymkode: 8b671...c4f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2022 den 22.33):

Jeg er gravid i uke 18 på fryseforsøk, men det er også eggdonasjon. Jeg har hatt mange forsøk tidligere over mange år, og seks spontanaborter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...