AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #1 Skrevet 26. april 2022 Jeg og mannen har ett års bryllupsdag i juni og vil markere det på et vis. Vi er enige om å ikke kjøpe noe til hverandre da vi begge føler vi akuratt har gifta oss. Vi skal kjøpe bryllupskaka vår i mindre versjon (ble enige om å ikke spare den i fryseren siden det er en ostekake), men synes det er vanskelig å tenke hva mer vi kan gjøre. Han er litt mer romantisk en meg, jeg er ikke romantisk føler jeg. Kunne ønske å overaske han med noe romantisk, men hva hadde vært romantisk å gjøre en slik dag? Bryllupsdagen er på en søndag, om det skal ha noe å si. Anonymkode: 495cd...d3a
Gjest Hottentått Skrevet 26. april 2022 #2 Skrevet 26. april 2022 Er det vanlig å gjøre så utrolig mye ut av bryllupsdagen da? Jeg var ikke klar over det. Vi pleier å gå ut og spise eller noe annet hyggelig. Mannen min kjøper som regel blomster.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #3 Skrevet 26. april 2022 Hottentått skrev (6 minutter siden): Er det vanlig å gjøre så utrolig mye ut av bryllupsdagen da? Jeg var ikke klar over det. Vi pleier å gå ut og spise eller noe annet hyggelig. Mannen min kjøper som regel blomster. Jeg regner med at folk har forskjellige tradisjoner her ogat mange ikke gjør noe ut av den. Jeg synes det er fint å kunne gjøre noe ekstra fint ut av denne dagen siden det er det første året, men synes det er vanskelig å tenke på noe romantisk. TS Anonymkode: 495cd...d3a
Gjest Hottentått Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg regner med at folk har forskjellige tradisjoner her ogat mange ikke gjør noe ut av den. Jeg synes det er fint å kunne gjøre noe ekstra fint ut av denne dagen siden det er det første året, men synes det er vanskelig å tenke på noe romantisk. TS Anonymkode: 495cd...d3a Ja, det er jeg helt enig i. Men er det viktig å gjøre noe helt ekstraordinært og spesielt liksom? Holder det ikke å gjøre noe hyggelig sammen? Det er oppriktig ment, jeg skjønner liksom ikke helt hva du tenker på ☺️
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 Ett års bryllupsdag kalles «papirbryllup». Min mann fikk en bok av meg i gave på ettårsdagen. Kanskje en bok om noe han/dere liker? Kjærlighetsdikt? Anonymkode: 93270...a0f 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #6 Skrevet 27. april 2022 Jeg er uromantisk. For meg er bryllupsdagen en fin anledning til å ta en samtale om status i parforholdet. Hva fungerer bra? Hva fungerer ikke så bra, og hvordan kan vi endre på det? Hvilken kurs skal vi stake ut herfra? Anonymkode: 4148e...577 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 Hottentått skrev (7 timer siden): Ja, det er jeg helt enig i. Men er det viktig å gjøre noe helt ekstraordinært og spesielt liksom? Holder det ikke å gjøre noe hyggelig sammen? Det er oppriktig ment, jeg skjønner liksom ikke helt hva du tenker på ☺️ Jeg vil ikke at det skal være helt ekstraordinært nei, jeg tenker noe enkelt og romantisk. For eksempel kunne vi godt satt av kvelden til å spille brettspill sammen da det er noe vi liker. Men hvordan gjøre det romantisk samtidig? Hvordan skape romanse i en slik aktivitet? Ts Anonymkode: 495cd...d3a
Virrevirrevapp Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 Dere kan kjøpe et spill - lagd av papir, siden det er papirbryllup- som er sexy eller dere lærer mer om hverandre eller begge deler. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #9 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er uromantisk. For meg er bryllupsdagen en fin anledning til å ta en samtale om status i parforholdet. Hva fungerer bra? Hva fungerer ikke så bra, og hvordan kan vi endre på det? Hvilken kurs skal vi stake ut herfra? Anonymkode: 4148e...577 Ja det var ganske så uromantisk.. En sånn statusprat passer bedre på en vanlig hverdag, ikke bryllupsdagen da man skal feire hverandre og året som har gått. Er min mening da.. Vår første bryllupsdag ble tilbragt på Bristol i Oslo, med god middag, og behandling på spa-avdelingen der og så chillet vi på rommet og så film på kvelden. Koste oss masse! Anonymkode: 699e7...6db 2
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er uromantisk. For meg er bryllupsdagen en fin anledning til å ta en samtale om status i parforholdet. Hva fungerer bra? Hva fungerer ikke så bra, og hvordan kan vi endre på det? Hvilken kurs skal vi stake ut herfra? Anonymkode: 4148e...577 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja det var ganske så uromantisk.. En sånn statusprat passer bedre på en vanlig hverdag, ikke bryllupsdagen da man skal feire hverandre og året som har gått. Er min mening da.. Vår første bryllupsdag ble tilbragt på Bristol i Oslo, med god middag, og behandling på spa-avdelingen der og så chillet vi på rommet og så film på kvelden. Koste oss masse! Anonymkode: 699e7...6db Jeg vet ikke om jeg er helt enig med deg i at det var så uromantisk jeg. For meg hadde dette blott skikkelig romantisk om man tok den praten over en god middag man har laget sammen. Så er det jo da en prat som er til for å investere i forholdet på en måte. Jeg synes det høres ut som en fin tradisjon. Men mulig det sier noe om mitt nivå av romanse og 😅 Vi er ganske flinke til å snakke om disse tingene i hverdagen, så har ikke noe behov for å bruke bryllupsdagen på det, men du ga meg en idé med spa-avdeling. Kanskje jeg rett og slett skal diske opp til hjemmespa med massasje av hverandre, ansiktsmaske og kake og film under teppe etterpå! TS Anonymkode: 495cd...d3a 3
Gjest Hottentått Skrevet 27. april 2022 #11 Skrevet 27. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil ikke at det skal være helt ekstraordinært nei, jeg tenker noe enkelt og romantisk. For eksempel kunne vi godt satt av kvelden til å spille brettspill sammen da det er noe vi liker. Men hvordan gjøre det romantisk samtidig? Hvordan skape romanse i en slik aktivitet? Ts Anonymkode: 495cd...d3a Lage god middag sammen? Tenne lys, se på bilder/videoer fra bryllupet, pynte dere..
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #12 Skrevet 27. april 2022 Vi pleier å se lese gjennom alle bryllupskortene, ha slideshow av bildene og se på talene som ble filmet på dagen vår. Vi synes det er kjempekoselig ☺ Anonymkode: 05a6b...e65 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #13 Skrevet 27. april 2022 Ut på restaurant først, kanskje en gåtur til et fint sted? På kvelden: Dette spillet? https://fuelbox.no/produkt/par Nytt og spennende undertøy. Anonymkode: 3fc70...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå