Gå til innhold

Kona vil smøre nugatti på bananen min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg satt å spiste en banan tidligere i dag og kona sa at jeg burde smøre nugatti på bananen da hun påstår at det er en himmelsk kombinasjon.

Jeg sa nei og syntes det hørtes helt forferdelig ut.

Hun ga seg ikke og tilslutt så lot jeg henne smøre et lite lag nugatti på bananen.

Jeg prøvde det og jeg må si at jeg er positivt overrasket.

Er det noen andre som liker nugatti på banan?

Anonymkode: 0c6f4...d1e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior

Aldri prøvd men tviler på at jeg liker det. Liker ikkje sjokolade med banan, så da liker jeg sikkert ikke med nugatti på heller. Fristende å prøve da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde alltid bananskiver på når vi hadde nugatti på brødskive som barn. Selvfølgelig er det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Digger det. Nugatti + peanøttsmør + banan er enda bedre. 

Anonymkode: e03b8...262

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Enig med kona di. Dvs jeg lager meg helst en brødskive med nugatti og har bananbiter oppå der igjen.

Anonymkode: 246bc...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha et skittent sinn. Da jeg så denne på news feeden uten å vite kategori, trodde jeg det handlet om analsex🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

Jeg må ha et skittent sinn. Da jeg så denne på news feeden uten å vite kategori, trodde jeg det handlet om analsex🙈

Jeg trodde han mente at bananen egentlig var pikken hans og nugattien var for å ha en slags matrelatert sugelek. 
Men jeg burde ha skjønt det var uskyldig siden det ikke var under Seksualitet-forumet tross alt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geitis

Liker ikke nugatti, men jeg pleide å dyppe bananen i Nesquick da jeg var liten. Sjokolade, nøtter og banan er jo en ganske klassisk kombinasjon, er det ikke det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

banan smaker jo godt, og sjokolade smaker kjempegodt. :rosaengel: 

som barn pleide jeg (og resten av familien) å gå på tur, og grille på. Så fikk vi bananer som de åpnet litt av skallet på (og puttet sjokolade-biter innenfor skallet) før de la bananene på grillen. Etter en liten stund hadde sjokoladen selvfølgelig smeltet, og vi kunne spise denne "banan og sjokolade-blandingen" med skje. 

Sinnsykt deilig...              

Anonymkode: c0d75...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nugatti er djevelens verk. Nutella er bedre. Men tviler på at det er noe godt på banan 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...