Gå til innhold

Saksøke bakeri? For erstatning.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her er det snakk om feilinformasjon. Det er ikke peanøtter i makroner og skal ikke være det. Uansett hvordan man vrir på det. I denne makronen var det informert om salt karamell. Viste seg at det var Snickers. Altså BAKERIET HADDE GITT MEG HELT FEIL INFORMASKJON.

Alle som er så sure og sinte her og mener jeg ikke har gjort en god nok innsats og gravd ettee ingredienser tar helt feil og er noen sure nettroll. For jeg jeg vet at makroner ikke innholder peanøtter og salt karamell gjør heller ikke det.  Feilen ligger i at jeg får servert noe jeg ikke har bedt om.

ts

Anonymkode: b6c70...921

Jeg hadde gått videre med det uten tvil.

Anonymkode: 90804...2b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Her er det snakk om feilinformasjon. Det er ikke peanøtter i makroner og skal ikke være det. Uansett hvordan man vrir på det. I denne makronen var det informert om salt karamell. Viste seg at det var Snickers. Altså BAKERIET HADDE GITT MEG HELT FEIL INFORMASKJON.

Alle som er så sure og sinte her og mener jeg ikke har gjort en god nok innsats og gravd ettee ingredienser tar helt feil og er noen sure nettroll. For jeg jeg vet at makroner ikke innholder peanøtter og salt karamell gjør heller ikke det.  Feilen ligger i at jeg får servert noe jeg ikke har bedt om.

ts

Anonymkode: b6c70...921

Du får saksøke da, så får du se hvordan det går. Men hvorfor lagde du en tråd her inne om du er så skråsikker i din sak? Dessuten tror jeg problemet her er at du overvurderer hvor alvorlig muntlig feilinformasjon er. Men du får ha lykke til i retten, håper det når nyhetene så vi får se hvordan det går også. 

Anonymkode: 08e6a...0f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...